Hei! Kirjoitan sinulle ystäväni hyvien kokemuksien perusteella tiedät asioita. Olen itse tullut muualta tänne hesaan ja tapasin mukavan saman henkisen työ parin jota olemme olleet 3 v. Hän haluaa nyt eri osastolle ja hän alottaa syksyllä siellä Mikä tuli väliin ( yksityis elämä on omaamme).Olen kyllä neuvonut ja sanonut ettei ELÄTTÄIS MIES YSTÄVÄÄNSÄ rakasta 42 v. joka eikä mene töihin.Eikä mene myöskään työkkäriin. Rikkaasta perheestä ,mutta kotia ei ole tuloa.
Keskiyö /tuntijasi
Työtoveri
3
123
Vastaukset
Hei
en vielä ehdi tälle palstalle, mutta haluan sanoa pikaisesti, että ilahduin kovasti viestistäsi.
t. Keskiyö- Työtoveri
Hei ,tuntijasi/ keskiyö ilahduit viestistäni 28.5.13.Mielestäni minä olen odottanot tarpeeksin pitkään vastaustasi.Edelleen teen tämän ystäväni .tiekkarin kautta.
- Työtoveri
Hei Keskiyö !!! Sanoit , että ilahduit viestistäni,nutta mihin jäi VASTAUS minulle ????.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428347
- 1275290
- 1433656
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552539
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796