Hei! Kirjoitan sinulle ystäväni hyvien kokemuksien perusteella tiedät asioita. Olen itse tullut muualta tänne hesaan ja tapasin mukavan saman henkisen työ parin jota olemme olleet 3 v. Hän haluaa nyt eri osastolle ja hän alottaa syksyllä siellä Mikä tuli väliin ( yksityis elämä on omaamme).Olen kyllä neuvonut ja sanonut ettei ELÄTTÄIS MIES YSTÄVÄÄNSÄ rakasta 42 v. joka eikä mene töihin.Eikä mene myöskään työkkäriin. Rikkaasta perheestä ,mutta kotia ei ole tuloa.
Keskiyö /tuntijasi
Työtoveri
3
127
Vastaukset
Hei
en vielä ehdi tälle palstalle, mutta haluan sanoa pikaisesti, että ilahduin kovasti viestistäsi.
t. Keskiyö- Työtoveri
Hei ,tuntijasi/ keskiyö ilahduit viestistäni 28.5.13.Mielestäni minä olen odottanot tarpeeksin pitkään vastaustasi.Edelleen teen tämän ystäväni .tiekkarin kautta.
- Työtoveri
Hei Keskiyö !!! Sanoit , että ilahduit viestistäni,nutta mihin jäi VASTAUS minulle ????.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574