Olen miettinyt ostavani uutta kameraa. Tai no sellaista ei edes ole. Kaverillani on tuollainen ja on aivan mahtava! Mitä mieltä te olette, onko se hyvä kamera mielestänne ja toimiiko ihan hyvin? Onko parempia ehdotuksia alle 200€? Tuo vaikuttaa parhaimmalta tähän mennessä ja merkki mielellään Nikon tai Canon. Ja jos jollain on tuo kamera tai samantyylinen myynnissä niin ilmoita tähän keskusteluun! - Kameraaetsiwä
Vastaukset 2
- Korota hiukan
Budjettia isommaksia ja osta tämä:
http://www.rajalacamera.fi/nikon-coolpix-p7100-/39VWA840E1/dp?openGroup=504
Siinä on optinen etsin, joka on usein erittäin tarpeellinen, mutta puuttuu lähes kaikista nyky pokkareista.
Rahalan hinta on kerrankin sika-halpa verrattuna kameran ominaisuuksiin.- Harrastus4
Lisäksi tuossa on kääntyvä näyttö, joka on erittäin hyödyllinen esim. lähikuvauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651424
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
- 112473
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15470- 25463
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus45446