Blue1 lähtöselvitys netissä.

A330

Kun tekee lähtöslvityksen netissä, niin onko Bluella sama käytäntö kuin Finnairilla, että ruumaan menevä matkalaukku toimitetaan Dropin-tiskille.

5

285

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oot myöhässä

Ei ole enää mitään Blue1 erikseen, se on SAS vaan. Mut sama systeemi on muuten laukkuin kanssa.

• justjust2

Totta puhut, SAS:han se on nykyään. Kysyin siksi, koska muistan joskus lukeneeni, että matkustajan pitää itse punnita automaatilla ruumaan menevä laukku ja kiinnittä itse automaatista tuleva tag laukkuun ja sen jälkeen viedä Dropin-tiskille. Todellista itsepalvelua !! Finnairillahan Dropin-tiskillä sen tekee virkailija. Kiitos vastauksesta.

• jotaintietävä

Blue1 on edelleen olemassa, se vain ei myy sinulle mitään. Se on SAS:n ”tuotantoyhtiö”, eli lennot ovat SAS:n lennonnumeroilla ja ne myydään SAS:n lentoina, ja myös järjestelyt kentillä hoitaa SAS. Mutta Blue1 siis on edelleen olemassa. Käytännössä näkyy lähinnä niin, että sillä on on omat koneet, omat lentäjät ja omat lentoemännät.

Tämä tietysti muuttuu aikanaan, kun Blue1 todella sulautetaan SASiin tai sitten koko SAS-konserni panee pillit pussiin.

• tarkennetaan
        justjust2 kirjoitti:

Totta puhut, SAS:han se on nykyään. Kysyin siksi, koska muistan joskus lukeneeni, että matkustajan pitää itse punnita automaatilla ruumaan menevä laukku ja kiinnittä itse automaatista tuleva tag laukkuun ja sen jälkeen viedä Dropin-tiskille. Todellista itsepalvelua !! Finnairillahan Dropin-tiskillä sen tekee virkailija. Kiitos vastauksesta.

Tässä vastaukseni vastaavaan (lähes)kyssäriin muutaman viestin päässä.

Lue netistä ohjeet, olisi vakio ohjeena. Itse en muista kuukauden takaa kaikkea, koska tein netissä. Mielestäni veljen poppoo teki ihan normaalisti kentällä henkilön kanssa muutamaa päivää myöhemmin. Matkalaukkuun sain tarran kentällä automaatista, vaikka olinkin siis jo tehnyt check-innin ja tulostanut boardarin kotona. Ja laukun jätin sitten automaatti baggage drop hihnalle aika vasempaan reunaan tiskejä, lähelle ylösmeneviä portaita siis.

• justjust2
        tarkennetaan kirjoitti:

Tässä vastaukseni vastaavaan (lähes)kyssäriin muutaman viestin päässä.

Lue netistä ohjeet, olisi vakio ohjeena. Itse en muista kuukauden takaa kaikkea, koska tein netissä. Mielestäni veljen poppoo teki ihan normaalisti kentällä henkilön kanssa muutamaa päivää myöhemmin. Matkalaukkuun sain tarran kentällä automaatista, vaikka olinkin siis jo tehnyt check-innin ja tulostanut boardarin kotona. Ja laukun jätin sitten automaatti baggage drop hihnalle aika vasempaan reunaan tiskejä, lähelle ylösmeneviä portaita siis.

Kiitos neuvosta. Luin netistä ohjeet ja tein check-innin siellä. Huomenna kentällä automaatista laukku-tag. Kiitos vielä kerran !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      405
      1706
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1111
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      87
      1055
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1046
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      95
      958
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      142
      802
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      731
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      669
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      644
    Aihe