Isi tule kotiin lapsesi kaipaavat sinua!
Isi
10
2188
Vastaukset
- Isi
Isi, miks et sä koskaan leiki mun kaa? Isi miks sä aina lyöt äitiä? Isi onks toi hyvää mitä sä juot? Isi onks toi tietsika rakkaampi sulle kuin mä?
- ???
mikset halua olla mun isi?
- xxxxx
??? kirjoitti:
mikset halua olla mun isi?
Mä tajuun miksetsä kestä mutsia.
- isi
xxxxx kirjoitti:
Mä tajuun miksetsä kestä mutsia.
mä voin olla..
- mie
isi kirjoitti:
mä voin olla..
Miksi isi satutat mua?
Isi miksi inhoat mua?
Kerro isi mitä voin tehdä, että rakastaisit mua? - iis
mie kirjoitti:
Miksi isi satutat mua?
Isi miksi inhoat mua?
Kerro isi mitä voin tehdä, että rakastaisit mua?isi inhoan sua.
- iskän kulta
iis kirjoitti:
isi inhoan sua.
Iskä mä rakastan sua, ja mä olen iskän tyttö..
Lähdetäänkö taas pyörälenkille. - Isi on PARAS
iskän kulta kirjoitti:
Iskä mä rakastan sua, ja mä olen iskän tyttö..
Lähdetäänkö taas pyörälenkille.Ihan hurjan paljon! Vaikka sä oot paljon töissä ja opiskelet niin sä aina keksit kivoja retkiä ja kaikkee että äippäki voi olla itsekseen.. mennäänhän huomenna kalaan.. :)
- tyttösi
Isi on PARAS kirjoitti:
Ihan hurjan paljon! Vaikka sä oot paljon töissä ja opiskelet niin sä aina keksit kivoja retkiä ja kaikkee että äippäki voi olla itsekseen.. mennäänhän huomenna kalaan.. :)
Miksi isi kosket mua salaa?
- isi
No ku isin isi oli sellanen,nii isi on nyt tällanen.isin isi aina joi viinaa kaverien kaa ja löi isin äitiä,ku isin äiti ois halunnu olla niinku perhe.sitte ku isin isi kuoli,nii isin äiti alko juomaan viinaa,se autto kaikkee.Siks isi on tällanen......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633