Olisiko jollain antaa vinkkiä mikä olisi hyvä kylpyläpaikka/vesipuisto liukumäkineen legolandista 100 km säteellä? Lapset kymmenen ikävuoden molemmin puolin.
Kylpylä legolandin lähellä
4
893
Vastaukset
- Juustina
Ottakaa mökki Lalandiasta siitä Legolandin vierestä. Hintaan kuuluu Lalandian oma vesipuisto ja "Hoplop".
www.lalandia.dk
Hieman hintavaa, mutta kerrankos sitä...
Nimim. Kaksi kertaa koettu- Billundin Lalandia
Lisätään tähän vielä, että kaukaa ei tarvitse vesipuistoa hakea, sillä Lalandia todellakin on kävelymatkan päässä Legolandiasta. Jos googlailet Lalandiaa (suosittelen), niin huomioi, että Lalandia-nimisiä vesipuistoja on Tanskassa useampikin. Legolandian lähellä oleva Lalandia on tietysti Lalandia Billund. Ja se on monipuolinen toimintakeskus, josta löytyy muutakin tekemistä kuin pelkkä kylpylän puoli.
- unsu1
Suosittelen Lalandia. Kesäkuun alussa pääsi tosi edullisesti. 3 yön Mökin hintaa kuului vapaa pääsy vesipuistoon, "hop loppiin" ( Monky Tonky Land ) ja 2 päivän liput Legolandiin alle 600 €
- Legofan
Täysin samaa mieltä edellisen kanssa. Ihan huippuyhdistelmä ottaa Lalandiasta mökki 3 yöksi, mikä sis. liput neljälle Legolandiin ja sis.pääsyt "hop lopiin" ja kivaan monipuoliseen ja lämpimään kylpylään.
Kesäkuun alussa edullisesti. Mökissä oli jopa pyykinpesukone ja kuivuri sekä tiskikone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324461Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152428Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252375Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512138- 321687
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321501Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731476- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401124