Olen 45-vuotias herkkä mies,enkä saa vaimoltani hellyyttä,vaimoni on menestyvä uranainen joka on paljon poissa kotoamme.
Lapset kaipaavat äitiänsä,enkä miehenä pysty heidän kaikkia tarpeitansa ehkä tyydyttämään.
Nyttemmin olen alkanut tuntemaan syviä mustasukkaisuuden tuntemuksia ja epäilen vaimon motiiveja. Olen varakas mies ja epäilenkin ,että yhdessäolomme onkin vain tästä johtuvaa.
Olenkin ajatellut hankkia itselleni nais-ystävän jonka kanssa voisin näitä tuntemuksia syvällisesti miettiä, olenko ehkä väärällä foorumilla...en tiedä.
Mies sateesta
3
569
Vastaukset
- yökyöpeli
Et näiltä foorumeilta syvällisesti asioita pohtivaa seuraa löydä. Lasten, lapsenmielisten ja huvikseen ja ajankulukseen kevyesti tarinaa heittävien seuraa löydät.
Minä olen viimemainittua kategoriaa ja äijä itsekin. Menepä ja ala kirjeenvaihtoon jonkun sopivaksi katsomasi sinkut.net ilmoittajan kanssa. Itse olen löytänyt sieltä hyvää seuraa ajatusten vaihtoon ja joitain treffikumppaneitakin.
Lycka till :) - nainen 44 v.
Ehdotan, että menet jollekin ammatti-ihmiselle puhumaan ongelmistasi tai vielä parempi olisi jos menisitte vaimosi kanssa yhdessä perheneuvojalle. Joku toinen nainen ei ole mikään ratkaisu elämäntilanteessasi. Sitäpaitsi se nainenkin haluaa parisuhteelta muuta kuin kuunnella murheita ja toimia terapeuttina. Seksin puutteessakin voi kääntyä ammatti-ihmisen puoleen. Silloin et ainakaan loukkaa muita kuin itseäsi ja mahdollisesti vaimoasi (jos hän edes saisi tietää tai välittäisikö hän koko asiasta)
- ------.:::
Syvällisesti miettiä..hmm. Siis pelkästään miettiä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564556Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal884262- 713718
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963647Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172687- 352488
- 372382
- 242369
- 382359
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232234