Saan kohta valkoisem lakin ja olen kolmen lapsen teiniäiti

Eimiesopenraiskaama

Viimeiset viikot ovat menneet lastenhoidon ohella pääsääntöisesti ylioppilasjuhlien valmisteluissa. ( no, joo - osin toki pääsykokeisiin lukiessakin).
Meillä on paljon ystäviä ja kummankin vanhemmilla vielä enemmän. Noin kolmeasataa "kakulla käväisijää" odotamme, mutta en yllläty, jos määrä on isompikin.
Lapsemme 3 v tytärja vuoden ikäiset pojat ovat hekin paikalla.
Tietenkin.

Ja muuten... olen 19 v. Eli ihan samanikäinen kuin muutkin samana vuonna syntyneet, kolmessa vuodessa lukion suorittaneet.

:)

16

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eimiesopenraiskaama

      Hups. Anteeksi kirjoitusvirheet. Tekstaan kännyllä pienintä imettäessäni ja kännyn näyttö vähän "falskaa" eli kaikkea ei huomaa korjata.

    • Kiinnostaa tietää

      Sain YHDEN lapsen lukioaikana, enkä todellakaan kirjoittanut samaan aikaan kuin muut luokkatoverini, vaan vuotta mylhemmin.

      Kerroppa meille tarkemmin, kuinka teit MUKA tämän ENNÄTYKSEN kolmen lapsen äitinä?

      • Eimiesopenraiskaama

        Ennätyksen?
        Mitä ihmeellistä tässä on?
        Esikoinen syntyi kolme vuotta sitten ennen koulun alkua. Pidin lyhyen äitiysloman ja mies pidemmän vanhempainvapaan. Koulun aloitin syksyllä samaan aikana kuin muutkin.
        Sen jälkeen lastenhoidossa auttoivat kotitäitinä oelva sisareni ja ajoittain pieniä hetkiä miehen vanhemmat , siis silloin kun minä olin koulussa ja mies töissä. Miehen työ on vuorotyötä eli hoitapu ei ollut päivittäistä vaan väliin pärjäsimme pitkiäkin aikoja kolmistaan.
        Pojat puolestaan syntyivät 1,5 kk sitten ja kuten varmasti tiedät, silloin olivat kirjoituksetkin jo ohi.


      • Kiinnostaa tietää
        Eimiesopenraiskaama kirjoitti:

        Ennätyksen?
        Mitä ihmeellistä tässä on?
        Esikoinen syntyi kolme vuotta sitten ennen koulun alkua. Pidin lyhyen äitiysloman ja mies pidemmän vanhempainvapaan. Koulun aloitin syksyllä samaan aikana kuin muutkin.
        Sen jälkeen lastenhoidossa auttoivat kotitäitinä oelva sisareni ja ajoittain pieniä hetkiä miehen vanhemmat , siis silloin kun minä olin koulussa ja mies töissä. Miehen työ on vuorotyötä eli hoitapu ei ollut päivittäistä vaan väliin pärjäsimme pitkiäkin aikoja kolmistaan.
        Pojat puolestaan syntyivät 1,5 kk sitten ja kuten varmasti tiedät, silloin olivat kirjoituksetkin jo ohi.

        Niin, että syntyivätkö ne pojat vuosi sitten, vaiko 1,5 kk sitten?


      • EImiesopenraiskaama
        Kiinnostaa tietää kirjoitti:

        Niin, että syntyivätkö ne pojat vuosi sitten, vaiko 1,5 kk sitten?

        Anteeksi. Piti kirjoittaa että "paljon alle vuoden ikäiset".
        Ei ollut ainoa virhe, kirjoitusvirheitä tuli enemmän, mutta tuo häiritsi jo ymmärtämistäkin. Siksi vilpitön anteeksipyyntö.


      • Kiinnostaa tietää
        EImiesopenraiskaama kirjoitti:

        Anteeksi. Piti kirjoittaa että "paljon alle vuoden ikäiset".
        Ei ollut ainoa virhe, kirjoitusvirheitä tuli enemmän, mutta tuo häiritsi jo ymmärtämistäkin. Siksi vilpitön anteeksipyyntö.

        No joo, on niin paljon alle vuodenikäiset, että paljastuit jo sillä satutädiksi, vaikka joku olisi voinut vielä nuo reilu 300 vierasta uskoakin. :D

        Kiitos kuitenkin vastauksestasi. Seuraavaksi voit mennä kauppaan ostamaan jäätelöä.


    • Haukotus...

      Tämä sama trolli kirjoittelee tänne päivät pitkät syöttäen milloin mitäkin idioottimaisia avauksia. Jo nimimerkki kertoo kenestä on kysymys.

      • nikitönnä

        Minusta nikki on hauskan ironinen.


      • Hohhoijaa
        nikitönnä kirjoitti:

        Minusta nikki on hauskan ironinen.

        No on teillä hauskat huvit.


      • nikitönnä
        Hohhoijaa kirjoitti:

        No on teillä hauskat huvit.

        Ilmaiset huvit ovat parhaita :)


    • Eimiesopenraiskaama

      Mielenkiintoista, etttä minut on täällä määritelty epärehelliseksi provoajaksi.
      Täysin totta kuitenkin olen.

      • avohoito nykypäivää

        Eikö olekin mielenkiintoista?


      • sinä sinne
        avohoito nykypäivää kirjoitti:

        Eikö olekin mielenkiintoista?

        Mautonta....


      • avohoito nykypäivää
        sinä sinne kirjoitti:

        Mautonta....

        Niin minustakin.


      • sinä sinne
        avohoito nykypäivää kirjoitti:

        Niin minustakin.

        Et sitten mennyt?


    • 123400

      Mistäs tämä sun nimimerkkis tulee? "EImiesopenraiskaama"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe