Saan kohta valkoisem lakin ja olen kolmen lapsen teiniäiti

Eimiesopenraiskaama

Viimeiset viikot ovat menneet lastenhoidon ohella pääsääntöisesti ylioppilasjuhlien valmisteluissa. ( no, joo - osin toki pääsykokeisiin lukiessakin).
Meillä on paljon ystäviä ja kummankin vanhemmilla vielä enemmän. Noin kolmeasataa "kakulla käväisijää" odotamme, mutta en yllläty, jos määrä on isompikin.
Lapsemme 3 v tytärja vuoden ikäiset pojat ovat hekin paikalla.
Tietenkin.

Ja muuten... olen 19 v. Eli ihan samanikäinen kuin muutkin samana vuonna syntyneet, kolmessa vuodessa lukion suorittaneet.

:)

16

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eimiesopenraiskaama

Hups. Anteeksi kirjoitusvirheet. Tekstaan kännyllä pienintä imettäessäni ja kännyn näyttö vähän "falskaa" eli kaikkea ei huomaa korjata.

• Kiinnostaa tietää

Sain YHDEN lapsen lukioaikana, enkä todellakaan kirjoittanut samaan aikaan kuin muut luokkatoverini, vaan vuotta mylhemmin.

Kerroppa meille tarkemmin, kuinka teit MUKA tämän ENNÄTYKSEN kolmen lapsen äitinä?

• Eimiesopenraiskaama

Ennätyksen?
        Mitä ihmeellistä tässä on?
        Esikoinen syntyi kolme vuotta sitten ennen koulun alkua. Pidin lyhyen äitiysloman ja mies pidemmän vanhempainvapaan. Koulun aloitin syksyllä samaan aikana kuin muutkin.
        Sen jälkeen lastenhoidossa auttoivat kotitäitinä oelva sisareni ja ajoittain pieniä hetkiä miehen vanhemmat , siis silloin kun minä olin koulussa ja mies töissä. Miehen työ on vuorotyötä eli hoitapu ei ollut päivittäistä vaan väliin pärjäsimme pitkiäkin aikoja kolmistaan.
        Pojat puolestaan syntyivät 1,5 kk sitten ja kuten varmasti tiedät, silloin olivat kirjoituksetkin jo ohi.

• Kiinnostaa tietää
        Eimiesopenraiskaama kirjoitti:

Ennätyksen?
        Mitä ihmeellistä tässä on?
        Esikoinen syntyi kolme vuotta sitten ennen koulun alkua. Pidin lyhyen äitiysloman ja mies pidemmän vanhempainvapaan. Koulun aloitin syksyllä samaan aikana kuin muutkin.
        Sen jälkeen lastenhoidossa auttoivat kotitäitinä oelva sisareni ja ajoittain pieniä hetkiä miehen vanhemmat , siis silloin kun minä olin koulussa ja mies töissä. Miehen työ on vuorotyötä eli hoitapu ei ollut päivittäistä vaan väliin pärjäsimme pitkiäkin aikoja kolmistaan.
        Pojat puolestaan syntyivät 1,5 kk sitten ja kuten varmasti tiedät, silloin olivat kirjoituksetkin jo ohi.

Niin, että syntyivätkö ne pojat vuosi sitten, vaiko 1,5 kk sitten?

• EImiesopenraiskaama
        Kiinnostaa tietää kirjoitti:

Niin, että syntyivätkö ne pojat vuosi sitten, vaiko 1,5 kk sitten?

Anteeksi. Piti kirjoittaa että "paljon alle vuoden ikäiset".
        Ei ollut ainoa virhe, kirjoitusvirheitä tuli enemmän, mutta tuo häiritsi jo ymmärtämistäkin. Siksi vilpitön anteeksipyyntö.

• Kiinnostaa tietää
        EImiesopenraiskaama kirjoitti:

Anteeksi. Piti kirjoittaa että "paljon alle vuoden ikäiset".
        Ei ollut ainoa virhe, kirjoitusvirheitä tuli enemmän, mutta tuo häiritsi jo ymmärtämistäkin. Siksi vilpitön anteeksipyyntö.

No joo, on niin paljon alle vuodenikäiset, että paljastuit jo sillä satutädiksi, vaikka joku olisi voinut vielä nuo reilu 300 vierasta uskoakin. :D

Kiitos kuitenkin vastauksestasi. Seuraavaksi voit mennä kauppaan ostamaan jäätelöä.

• Haukotus...

Tämä sama trolli kirjoittelee tänne päivät pitkät syöttäen milloin mitäkin idioottimaisia avauksia. Jo nimimerkki kertoo kenestä on kysymys.

• nikitönnä

Minusta nikki on hauskan ironinen.

• Hohhoijaa
        nikitönnä kirjoitti:

Minusta nikki on hauskan ironinen.

No on teillä hauskat huvit.

• nikitönnä
        Hohhoijaa kirjoitti:

No on teillä hauskat huvit.

Ilmaiset huvit ovat parhaita :)

• Eimiesopenraiskaama

Mielenkiintoista, etttä minut on täällä määritelty epärehelliseksi provoajaksi.
      Täysin totta kuitenkin olen.

• avohoito nykypäivää

Eikö olekin mielenkiintoista?

• sinä sinne
        avohoito nykypäivää kirjoitti:

Eikö olekin mielenkiintoista?

Mautonta....

• avohoito nykypäivää
        sinä sinne kirjoitti:

Mautonta....

Niin minustakin.

• sinä sinne
        avohoito nykypäivää kirjoitti:

Niin minustakin.

Et sitten mennyt?

• 123400

Mistäs tämä sun nimimerkkis tulee? "EImiesopenraiskaama"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2930
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2622
    3. 148
      2284
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2259
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1880
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1716
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      105
      1664
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      312
      1569
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1469
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1456
    Aihe