Ihastuu nuoreen naiseen, onkohan se normaalia? Taitaa olla tulossa meikäläiselle murrosikä kun alkaa tuollaiset 23-vuotiaat naiset kiinnostaa lähes nelikymppistä pojantorveloa!
Ja vielä ne puhuu kolomenkympin kriisistä, mistäs sen sitten tunnistaa?
Vanaha mies....
16
2677
Vastaukset
- mies36
Kyllähän se on ihan normaalia.Ei se ikä ole sen ihastumisen esteenä.Kuitenkin kun puhutaan yli kymmenen vuoden ikäerosta niin harvemmin ne johtaa kuitenkaan mihinkään vakavampaan.Myös nuoret miehet ihastuu huomattavasti vanhempiin naisiin.
- neiti90
mä oon itte 14v. ja mun miesystävä on jo 28v., meil on 14 vuotta ikäeroo ja ollaan silti onnellisii ja mennään koht kihloihi:)
- krhöm..
just joo.. empä taida uskoo..
- Nea
no mulla on ollu 4 vuotta suhde todellapaljon mua vanhempaan mieheen. suhteen alkaessa(pelkkä seksisuhde aluksi) olin 14v. ja mies 37vuotta. tällä hetkellä mies siis 41 ja minä vielä 17v.
että luulen sinun jutun olevan ihan normaalia...
mä puolestaan haluasin olla nuorempi... sillä tiedän että mies rakastaa minua mitä nuoremmalta näytän.Onneks olen tosi laiha (40kiloo). olen hänen oma pikkutyttö.musta on ihana kun mies hallitsee..- just
vai muka normaalia.... taitaa pedofiilit olla asialla, yök................
- Marius
Että sekä sinä, että vaari olette pahasti sairaita?
- Ikävää
huoraksi rupesit.
- Nainen 25v.
Mä en ymmärrä miten tuollaiset vanhat miehet kuolaa nuorempien perään. Joskus huvikseen ollaan vastaavinaan baareissakin noihin iskuyrityksiin - saadaan naurunaiheita.
Tuskin kukaan jaksaa kattella itseään 20 v vanhempaa kovinkaan kauaa - paitsi jos äijällä on paljon rahaa. Voisihan nuorta ja vierasta siinä sivussa pitää.- Juppinen
No, voihan sitä noinkin ajatella. Tuskimpa kukaan ns. pikkupillua alkaisi kovin kauaa elättämään!
- jenni
Oksettaa tollaset vanhat miehet,jotka yrittää nuoria tyttöjä!!!
- Juppinen
jos aloite onkin tullut nuoremmalta naiselta?
- huj
Juppinen kirjoitti:
jos aloite onkin tullut nuoremmalta naiselta?
Ulkomaalainen tai epätoivoinen,veikkaan.
- Nainen
Uteliaisuudesta kyselisin, että mikä on sun ja sen naisen etunimet? Kerro etes alkukirjaimet. Muutaki voit kertoo. Millon ootte tavanneet ensimmäisen kerran? Entä viimeksi? Tuntomerkkejä?
- Juppinen
pitäs antaa. Pelkäätkö, että tunnistat itsesi kuvauksesta? On kaksi mahdollisuutta, jos sinun etunimesi alkaa kirjaimilla J tai E, niin olet ihastuksen kohde :)
- Juppinen
tunnistit itsesi niin mailaile :)
- Nainen
Juppinen kirjoitti:
tunnistit itsesi niin mailaile :)
Ei tärpänny. Sun onni. Et olis saanu multa vastakaikua. Korkeintaan ystäväksi olisin voinut alkaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511329- 629322
- 1375455
- 1443754
- 753700
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373615- 403348
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal233126- 632743
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak732459