Eturauhastulehdus

Apua!

Olen kärsinyt nyt 2 vuotta kroonisesta eturauhastulehduksesta. Lantiota särkee päivittäin ja alan kohta tulla hulluksi, mikään lääke ei auta. Onko jollain samaa vaivaa, helpotusta?

13

18854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helpottunut

      Ihan kirjoitat kuin minun omasta kokemuksista. Itse olen päässyt tuosta kierteestä onneksi irti ensin homeopaatiin avulla ja sen jälkeen olen ollut säännöllisesti eturauhasen hieronnassa.
      Jos haluat lisätietoja, niin laita ystävällisesti mailitietosi tänne.

      • kipuilu

        Mulla presiis sama vika. Lääkkeitä jne. kokeiltu, tulee aina uudelleen. Mikä se tuo hieronta on? Auttaako?


      • auttaa
        kipuilu kirjoitti:

        Mulla presiis sama vika. Lääkkeitä jne. kokeiltu, tulee aina uudelleen. Mikä se tuo hieronta on? Auttaako?

        Kyllä se on valitettavaa, että monesti pelkät lääkkeet eivät auta. Lisäksi kuurin pitää olla hyvin pitkä ehkä jopa kuukauden.

        Lyhyesti hieronnasta
        Tätä ei juuri ole Suomessa kovin paljon tuotu esille. Tarkoitushan on anuksen kautta hieroa eturauhasta, jotta verenkierto paranee. Tästä seuraa, että tehostuneen verenkierron ansioista kuona-aineet poistuvat paremmin, eikä bakteereille jää kasvualustaa entiseen malliin.
        Tämä hieronta on hyvin intiimi toimenpide, ja luonnollisesti se aiheuttaa erektion ja siemensyöksyn.
        Kannattaa myös pitää mielessä, että säännöllinen purkautuminen on aina eduksi eturauhasen toimintaa ajatellen, ja tehostaa myös verenkiertoa.
        Parhaiten tietoa löytyy esim googlella "prostate massage" haulla.
        Myös Suomesta löytyy muutamia henkilöitä, jotka tekevät eturauhasen hierontaa.


      • Teuska
        auttaa kirjoitti:

        Kyllä se on valitettavaa, että monesti pelkät lääkkeet eivät auta. Lisäksi kuurin pitää olla hyvin pitkä ehkä jopa kuukauden.

        Lyhyesti hieronnasta
        Tätä ei juuri ole Suomessa kovin paljon tuotu esille. Tarkoitushan on anuksen kautta hieroa eturauhasta, jotta verenkierto paranee. Tästä seuraa, että tehostuneen verenkierron ansioista kuona-aineet poistuvat paremmin, eikä bakteereille jää kasvualustaa entiseen malliin.
        Tämä hieronta on hyvin intiimi toimenpide, ja luonnollisesti se aiheuttaa erektion ja siemensyöksyn.
        Kannattaa myös pitää mielessä, että säännöllinen purkautuminen on aina eduksi eturauhasen toimintaa ajatellen, ja tehostaa myös verenkiertoa.
        Parhaiten tietoa löytyy esim googlella "prostate massage" haulla.
        Myös Suomesta löytyy muutamia henkilöitä, jotka tekevät eturauhasen hierontaa.

        Mulla eturauhastulehdukset ovat vaivanneet noin kahdeksan vuoden ajan. Niitä on melkein jatkuvasti paitsi kesällä.

        Joku kysyi eturauhasen hieronnasta. Eturauhasta hierotaan siis peräaukosta. Apuhenkilö (esimerkiksi vaimo) ottaa käteen kertakäyttökäsineen ja työntää sormen peräaukkoon ja painelee sormella eturauhasta, joka on peräsuolen etupuolella. Hieronta kyllä auttaa, mutta sitä täytyy tehdä aika usein.


      • Ljubitel'
        auttaa kirjoitti:

        Kyllä se on valitettavaa, että monesti pelkät lääkkeet eivät auta. Lisäksi kuurin pitää olla hyvin pitkä ehkä jopa kuukauden.

        Lyhyesti hieronnasta
        Tätä ei juuri ole Suomessa kovin paljon tuotu esille. Tarkoitushan on anuksen kautta hieroa eturauhasta, jotta verenkierto paranee. Tästä seuraa, että tehostuneen verenkierron ansioista kuona-aineet poistuvat paremmin, eikä bakteereille jää kasvualustaa entiseen malliin.
        Tämä hieronta on hyvin intiimi toimenpide, ja luonnollisesti se aiheuttaa erektion ja siemensyöksyn.
        Kannattaa myös pitää mielessä, että säännöllinen purkautuminen on aina eduksi eturauhasen toimintaa ajatellen, ja tehostaa myös verenkiertoa.
        Parhaiten tietoa löytyy esim googlella "prostate massage" haulla.
        Myös Suomesta löytyy muutamia henkilöitä, jotka tekevät eturauhasen hierontaa.

        Pietarissa, missä kuten Venäjällä muuallakin erilaisilla luonnonmenetelmillä on merkittävä osa terveydenhoitoa, joka toisen eroottista hierontaa tarjoavan "sairaanhoitajattaren" tuotepaletista löytyy myös ns. urologinen hieronta! Tarkoitus on sekä parantaa aineenvaihduntaa että voimistaa orgasmia. Ainakin viimeksimainittu vaikutus on taattu!


      • mrjace
        Ljubitel' kirjoitti:

        Pietarissa, missä kuten Venäjällä muuallakin erilaisilla luonnonmenetelmillä on merkittävä osa terveydenhoitoa, joka toisen eroottista hierontaa tarjoavan "sairaanhoitajattaren" tuotepaletista löytyy myös ns. urologinen hieronta! Tarkoitus on sekä parantaa aineenvaihduntaa että voimistaa orgasmia. Ainakin viimeksimainittu vaikutus on taattu!

        Tere!
        Lueskelin tässä netissä erilaisa hierontahoidoista,olisin kiinnostunut kokeilemaan tätä prostate hierontaa,eli jos tämä ilmoituksesi on vielä voimassa niin vastaile miten sinuun saa yhteyden.


      • jacce
        Ljubitel' kirjoitti:

        Pietarissa, missä kuten Venäjällä muuallakin erilaisilla luonnonmenetelmillä on merkittävä osa terveydenhoitoa, joka toisen eroottista hierontaa tarjoavan "sairaanhoitajattaren" tuotepaletista löytyy myös ns. urologinen hieronta! Tarkoitus on sekä parantaa aineenvaihduntaa että voimistaa orgasmia. Ainakin viimeksimainittu vaikutus on taattu!

        Tere!
        Lueskelin tässä netissä erilaisa hierontahoidoista,olisin kiinnostunut kokeilemaan tätä prostate hierontaa,eli jos tämä ilmoituksesi on vielä voimassa niin vastaile miten sinuun saa yhteyden.


    • DrLars

      Koitapa olla pari viikkoa ilman kahvia, niin huomaat eturauhasen rauhoittuvan.

      • Teuska

        Juon kahvia alle viisi kupillista vuodessa, mutta eturauhastulehdus vaivaa silti.


    • Sakke2

      Kokeilkaa erilaisia lämpöhoitoja. Ei kannata syödä pitkiä lääkekuureja, ne ei auta. Pukeudu ylilämpimästi.
      Yöllä lämpövesipullo jalkojen väliin tai sähkötyyny. Oireet häviää noin kuukaudessa. T:sakke

      • Simile

        Eli mistä vaivasi alkoi? oliko sinulla silloin 2 vuotta sitten esim. sukupuolitauti tms, jonka jälkeen vaiva alkoi?


    • Laskuämpäri

      Lämpö ei paranna, mutta voi lievittää oireita.

    • Ei

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe