Lihava nainen ja luottokortti

Spartalainen

Näin kerran marketin kahviossa lihavan naisen. No, eihän siinä mitään, mutta kun tämä nainen maksoi ostoksensa luottokortilla, eihän noin sairlaalloisen lihava ihminen voi olla edes missään töissä.

26

2770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihava

Mahtoipa olla sinulle maailman mullistavin kokemus...Lihavatkin ihmiset voivat olla älykkäitä ja töissä jopa ihan johtoportaissa. Koita nyt kumminkin selvitä järkytyksestäsi.

• Piggy

Ei lihava nainen tai ihminen voi olla ihan viisas. Kyllä niiltä pitäisi ottaa luottokortit ja ajokortit pois. Eihän niiden seksielämääkään voi olla olemassa. Miten pääsee lähellekkää?

• Spartalainen

onkin lähinnä siinä kun koko 90-2000-luvun vaihteen mm.yleisön osastoissa toitettiin kuinka vain hoikat/hyvännäköiset saa töitä ja sit tällänen ihminen jonka kävelykin jo on vaikeaa maksaa ostoksensa luottokortilla missä sinänsä ei ole mitään väärää tai pahaa. Ei kukaan normaali työnantaja palkkaa tollasta ihmistä töihin. Nainen on saanut paikkansa joko suhteilla tai sitten nainen kuuluu jonkin paikallisen kauppaliikkeen omistaja sukuun.

• vastaa

Kyllä mahtoi olla rankka kokemus! Ymmärrän sinua oikein hyvin, sillä olen itse lihava ja omistan luotto- ja pankkikortit. Joka kerta maksaessani niillä häpeilen, koska eihän tosiaan näin lihava(epäonnistunut) ihminen voi olla edes töissä. Kuka nyt palkkaisi tällaisia läskikasoja julkisivua rumentamaan!!! Ei, ei!!!
      Oikeassa olet siinäkin, että lihavalla ei voi olla seksielämää. Eipä niin! Ei pääse tarpeeksi lähelle ja kuka edes haluaisi yrittää hyllyvien ihrojen sekaan. Täytyy sanoa, että olet harvinaisen älykäs ihminen ja todella ihanaa, että jaat ajatuksesi meidän muiden kanssa. Tämän verran minäkin ymmärrän, vaikka olenkin vuoranut aivoni läskeihin. Hyvää jatkoa sinulle ja tule juttelemaan, jos näet minut jossain kahviossa istumassa kahdella tuolilla säkki päällä.

• Kalle

Minä otin kerran lihavan naisen kyytiini, pienenpieneen autooni.Ajamisesta ei tahtonut tulla mitään kun naisen makkarat valuivat kokoajan vaihdekepin päälle ja tuntui että auto kaatuu.Sen jälkeen en ole läskejä kyytiini ottanut...kulkekoot sotanorsut kuorma-autoilla.

• Spartalainen

Vai on lihva nainen sotanorsu. Minä taasen kuullut heitä kutsuttavan sotalaivoiksi.
        "kulkekoot sotanorsut kuorma-autoilla." Kylläpä taas piristi.

• hehhehe

olipas hauskaa...no joo, mutta jos vakavasti otetaan olette läskiRASESTEJA...

• possumunkki

Luottokorttia ei myönnetä ellei ole ollut työsuhteessa vähintään 6kk. Siinä sinulle ihmeteltävää.

• Spartalainen

Sehän ei ole mikään salaisuus, että pikkukaupundeissa lähes kaikki työpaikat aukeaa suhteille. Tai sit sillä naisella on rinnakkaiskortti, todennäköisin mahdollisuus.

• possumunkki
        Spartalainen kirjoitti:

Sehän ei ole mikään salaisuus, että pikkukaupundeissa lähes kaikki työpaikat aukeaa suhteille. Tai sit sillä naisella on rinnakkaiskortti, todennäköisin mahdollisuus.

Se muija asuu todennäköisesti siis vielä äitinsä luona, höylää äitiliinin luottokorttia sekä syö äidin kaapit tyhjiksi. Ja se äitikin tietysti on lihava ja saamaton loinen.

• naturechild
        Spartalainen kirjoitti:

Hei sinä älyn riemuvoitto missä pikkukaupundissa sinä asut?

• marja

olet vain katkera.
      sinä keskustelun aloittaja:
      taidat olla epämääräisen köyhä sosiaalisessa elämässäsi, koska sinun pitää kiinnittää tuollaiseen huomiota!!taitaa sinulta puuttua nyt OMA ELÄMÄ!!!!hah haa, nauran sulle.

enpä ole itse vielä kertaakaan ajatellut kuin sinä, ja tosin, ei mua voisi kiinnostaakaan, onko joku töissä, ja onko se verrannolista työelämään...

• Spartalainen

Mikä oikeus sillä läskikasalla ja kaikilla muilla lihavilla on käyttää luottokorttia ja pukeutua(siis puhun nyt lihavista yleensä) kalliisiin muotivaatteisiin. Katkeruuteen on syyni. ja siinähän naurat,just noihan hevosetkin nauraa.

• marja
        Spartalainen kirjoitti:

Mikä oikeus sillä läskikasalla ja kaikilla muilla lihavilla on käyttää luottokorttia ja pukeutua(siis puhun nyt lihavista yleensä) kalliisiin muotivaatteisiin. Katkeruuteen on syyni. ja siinähän naurat,just noihan hevosetkin nauraa.

tunnustat siis katkeruutesi lihavia kohtaan...elikkäs toisin sanoen on käynyt niin sulle, että joku "lihavampi" on sua parempi..ja sitä sinä et kestä...
        ja aivan..sä varmaankin pukeennut rääsyihin.ja sua niin harmittaa, kun naapurin rouva pukeentuu hyvin...
        hah haa, nauran sulle edelleen, ja sitä paitsi- en ole koskaan kuullut hevosen nauravan..THINK IT!!

• Spartalainen
        marja kirjoitti:

tunnustat siis katkeruutesi lihavia kohtaan...elikkäs toisin sanoen on käynyt niin sulle, että joku "lihavampi" on sua parempi..ja sitä sinä et kestä...
        ja aivan..sä varmaankin pukeennut rääsyihin.ja sua niin harmittaa, kun naapurin rouva pukeentuu hyvin...
        hah haa, nauran sulle edelleen, ja sitä paitsi- en ole koskaan kuullut hevosen nauravan..THINK IT!!

Mut mäpä oon.

• prince of persia
        Spartalainen kirjoitti:

Mut mäpä oon.

..eipä ole vaikeaa arvioida spartalaisen älyllistä ikää...eskarikin on tainnut tulla tuplattua. herranen aika jos tuollaisesta asiasta menee sekaisin kun näkee jonkun ihmisen, joka on niin hyvin hoitanut asiansa että pankki on myöntänyt hänelle luottokortin.
        jokainen kantaa itse kilonsa, olipa niitä paljon tai vähän. köyhää on spartalaisen elämä jos pitää oikein tänne kirjoittaa siitä millaisia ihmisia kylillä näkee.

• Divergente
        Spartalainen kirjoitti:

...katkeruutesi syistä. Me lihavat ollaan niin empaattista porukkaa että kyllä virtuaalipaijataan ja lohdutetaan. Mua ainakin kiinnostaisi :).

• Pönisteri
        Divergente kirjoitti:

...katkeruutesi syistä. Me lihavat ollaan niin empaattista porukkaa että kyllä virtuaalipaijataan ja lohdutetaan. Mua ainakin kiinnostaisi :).

Tämä nainen on ollut laiha töihin mennessään. On ollut niiiiiiin sika hyvät tulot että on ollut vara ostella hyviä ruokia. Lihonut sitten töitä tehdessään. Oisko se sitten muuttanut asian jos tämä rokkipossu ois maksanut käteisellä? Et ois kiinnittäny huomiota?!! Oliko se varmasti luottokortti? Ettei ollut pankkikortti? Katsoitko mitä se osti? Makkaraa vai vihanneksia? Kysyitkö ylipainon syytä? Ettei ole mistään sairaudesta kyse? Tai käytettävistä lääkkeistä? Juoksitko heti kotiin kirjoittamaan tänne asiasi? Valvottiko tämä huoli ja murhe sinua? Itse olet sitten varmaan se "erittäin hyvä ellet täydellinen"???

• Spartalainen
        Pönisteri kirjoitti:

Tämä nainen on ollut laiha töihin mennessään. On ollut niiiiiiin sika hyvät tulot että on ollut vara ostella hyviä ruokia. Lihonut sitten töitä tehdessään. Oisko se sitten muuttanut asian jos tämä rokkipossu ois maksanut käteisellä? Et ois kiinnittäny huomiota?!! Oliko se varmasti luottokortti? Ettei ollut pankkikortti? Katsoitko mitä se osti? Makkaraa vai vihanneksia? Kysyitkö ylipainon syytä? Ettei ole mistään sairaudesta kyse? Tai käytettävistä lääkkeistä? Juoksitko heti kotiin kirjoittamaan tänne asiasi? Valvottiko tämä huoli ja murhe sinua? Itse olet sitten varmaan se "erittäin hyvä ellet täydellinen"???

oliko pankkikortti vaiko luottokortti, kortti kuin kortti. näin naisen joka oli LIHOTTANUT itsensä pyörätuoliin ja kuka tuon naisen sairauden hoidon maksaa? No, me veronmaksajat tietenkin!

• woodstock
        Spartalainen kirjoitti:

oliko pankkikortti vaiko luottokortti, kortti kuin kortti. näin naisen joka oli LIHOTTANUT itsensä pyörätuoliin ja kuka tuon naisen sairauden hoidon maksaa? No, me veronmaksajat tietenkin!

Siis sinä näit lihavan ihmisen pyörätuolissa.

Ensinnäkin, mistä päättelet, että hän olisi lihottanut itsensä pyörätuolipotilaaksi?
        Jospa hän on ollut onnettomuudessa jo ollessaan lihava?
        Toiseksikin; näkemäsi ihminen ei voi olla kovin lihava jos kerran pyörätuoliin mahtuu... eli siinä tapauksessa olen nähnyt paljon pahempiakin tapauksia ihan normaalissa työelämässä, jotka eivä tosiaankaan pyörätuoliin mahtuisi. Voivatpa olla hyvinkin parempia veronmaksajia kuin esimerkiksi sinä...

On muuten sitkeä myytti, että lihavat olisivat laiskoja. Satun tuntemaan parikin ylipainoista ihmistä, joilla on normaalia parempi työmoraali. Eli ei hoikkuus hyvää työtehoa ja työpanosta takaa....

• määä
        woodstock kirjoitti:

Siis sinä näit lihavan ihmisen pyörätuolissa.

Ensinnäkin, mistä päättelet, että hän olisi lihottanut itsensä pyörätuolipotilaaksi?
        Jospa hän on ollut onnettomuudessa jo ollessaan lihava?
        Toiseksikin; näkemäsi ihminen ei voi olla kovin lihava jos kerran pyörätuoliin mahtuu... eli siinä tapauksessa olen nähnyt paljon pahempiakin tapauksia ihan normaalissa työelämässä, jotka eivä tosiaankaan pyörätuoliin mahtuisi. Voivatpa olla hyvinkin parempia veronmaksajia kuin esimerkiksi sinä...

On muuten sitkeä myytti, että lihavat olisivat laiskoja. Satun tuntemaan parikin ylipainoista ihmistä, joilla on normaalia parempi työmoraali. Eli ei hoikkuus hyvää työtehoa ja työpanosta takaa....

Juu, ihmisen paino ei kylläkään kerro mitään siitä, että kuinka tehokas työntekijä on..Itse olen ylipainoinen, ja mua tunnollisempaa ja ahkerampaa työntekijää saa hakea (no tietty kaikkia joskus töissä laiskottaa). Se, mitä teen tai jätän tekemättä vapaa-aikana on taas toinen juttu..

• ...
        Spartalainen kirjoitti:

"LIHOTTANUT itsensä pyörätuoliin ja kuka tuon naisen sairauden hoidon maksaa? No, me veronmaksajat tietenkin!"

tuonko sitten tähän laitoit, että saisit asian puolelle enemmän ihmisiä?tuo on tullut täällä jo niin monta kertaa että ei kukaan jaksa enää edes välittää tuosta...mieti, et tälläkään keskustelulla saanut yhtään ihmistä aloittamaan laihduttamista, joten mikä oli tarkoitusperäsi?

• Pönisteri
        Spartalainen kirjoitti:

sillä on väliä kun kerran muutenkin niin tarkkaan jaksat toisten elämää arvostella.

Kuten kirjoitin mahdollisesta sairaudesta tai lääkityksestä joka johtaa lihomiseen. Jopa e-pillerit lihottavat joitakin. Serkkuni oli lähes alipainoinen kunnes eräs otti ja ampui häntä, seurauksena serkkuni neliraajahalvaus. Liikkumattomuus ja lääkkeet on lihottanut hänet lähes muodottomaksi. Kuka nämä lääkkeet maksaa, no me veronmaksajat tietenkin ja minä ainakin, ihan mielelläni. Kyllä se ylipaino on ihan jokaisen oma asia. Ja en usko että kukaan lihottamalla lihottaa itseään pyörätuoliin asti. Jos siihen pisteeseen ihmisen elämä menee, luulisin että kannattaisi jo ruveta köyttä rasvailemaan. Tulitko kysyneeksi ko.naiselta lihavuuden syytä? Oletko 100% varma että hän oli L.I.H.O.T.T.A.N.U.T itsensä pyörätuoliin??? Jos sinulla on noin ahdas ajatusmaailma, on varmaan parempi että pysyt kotona. Eläköön jokainen tavallaan. Lihava tai vähemmän lihavana. :)

• tiitti

...sillä on rikas mies? hehehehee
      Kuule, voi sairaalloisen lihavakin ihminen tehdä töitä, vaikkei ehkä kovin rankkaa fyysistä. Yleensä aivotyöstä maksetaankin paremmin. Kateus ja toisen mollaaminen ulkonäkönsä perusteella se on taas mikä jyllää ja pitää suomalaiset pikkusielut onnettomina.

• Spartalainen

Monissa yleisön osastokirjoituksissa valitetaan kuinka vaan hoikat& kauniit saa töitä, ovatko nämä valitukset sitten olleet turhia? Voihan sillä naisella voinut olla se kortti jo monta vuotta ennen lihomistaan.

• Prince of Persia
        Spartalainen kirjoitti:

Monissa yleisön osastokirjoituksissa valitetaan kuinka vaan hoikat& kauniit saa töitä, ovatko nämä valitukset sitten olleet turhia? Voihan sillä naisella voinut olla se kortti jo monta vuotta ennen lihomistaan.

mitä hemmetin väliä on sillä että jollakin on kortti ja jollakin toisella ei? ettei vain olisi nyt taas tämä perisuomalainen kateus pelissä ja spartalaiselle ilmoitettu tylysti pankissa että korttia ei tipu kun olet niin huonosti hoitanut asiasi? suuntaapa se kiinnostuksen kohteesi vaikka murhamiehiin ja raiskareihin ym TODELLA sairaisiin ihmisiin. Tai keskity sitten oman yläkertasi järjestämiseen kun noin hupsuja mietit...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      38
      2181
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2032
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      388
      1670
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1641
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1092
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      915
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      899
    Aihe