Auttakaa nyt naista mäessä. Lapsellani on Lumia 620- puhelin, johon hän haluaisi ostaa lisää pelejä. En omista luottokorttia, joten avasin nimiini PayPal-tilin, koska Microsoftin pelikauppa ilmoitti tämän maksutavan olevan mahdollinen. Nyt kun vihdoin raha on siellä PP-tilillä ja yritimme tehdä tämän oston, myyjä vaatii edelleen siltikin sitä luottokortin numeroa. Mitäh? Halusin siis nimenomaan maksaa PP-tilitä ja kirjasin huolellisesti kaikki tiedot mutta ostaminen ei vaan onnistu. Eikö PayPal siis toimikaan ilman luottokorttia? Luulin sen nimenomaan olevan hyvä maksutapa sellaiselle, joka ei sitä korttia omista.
Miksi Paypal-maksu vaatii luottokortin?
4tahtiPirkko
1
233
Vastaukset
- CardDealer
PlayMarketin sekä FB:n kanssa toimii tämä MasterCard tosi hyvin:
http://bit.ly/HhgUCj
####
Monet jenkkisaitit haluaa toimia vain maksukorttien kanssa. Lataus menee tavallisin viitteelisin tilisiiroin jossa siirtokohtainen viite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739