meren rannalla

elokuun kruunu

Olin juuri tullut töistä kotiin ja olin aika väsynyt koska töissä oli ollut kiireitä niinkuin lauantaisin yleensä. Olin töissä eräässä suositussa ravintolassa.

Töissä sain usei osakseni nuorten miesten liimautuneita katseita enkä ihmettele sillä olin 20 vuotias, 163 cm ja suloinen nuori nainen. En kuitenkaan nauttinut näistä katseista yhtä paljon kuin erään koleegani katseesta.

Niko oli komea, tumma ja lihaksikas minua noin kaksi vuotta vanhempi baarimikko ja monen asiakkaamme päiväunien kohde. Kotona ajattelin Nikon tumman ruskeita silmiä ja tajusin kuinka paljon kaipasin miehne kosketusta.

Vaikka olin väsynyt päätin silti mennä lämpimään suihkuun ja lähteä lenkille. Suihkusta tultuani puin ylleni puuvillaisen topin, löysät kaprihuosut ja sidoin tummat rastani kiinni.

Päätin lähteä juoksemaan lempi reittiäni, meren rantaa kulkevaa lenkkipolkua. Nautin raikkasta meri ilmasta ja väsymykseni oli tiessään.

Yhtäkiä kuulin takaani huudon "Venla venaa", katsoin taakseni ja näin että huutaja oli Niko. Tunsin hymyn hiipivän kasvoilleni kun Niko juoksi vierelleni. "Yritin juosta sua kiinni mutta oot liian nopee", Niko nauroi. Sanoi että olisit huutanut aiemmin ja hymyilin Nikolle.

Jatkoimme kävellen koska olimme juosseet jo pitkän matkan. Tulimme uimarannan kohdalle ja Niko ehdotti että menisimme uimaan koska olimme molemmat kuumisamme ja hikisiä.

Ranalla ei ollut ketään joten riisuimme vaatteet ja pulahdimme viileään meriveteen. Vesi oli aika leväistä ja pohjassa oli mutaa ja koska inhosin kaikkea niljakasta niin en voinut sille mitään että kiljuin aina kun jalkaani osui jokin vesikasvi. Niko nauroi minulle ja sanoi että tuu tänne täälä on kivi jonka päällä voit seistä.

Uin Nikon luokse ja hän otti minua kädestä kiinni ja veti lähelleen. En voinut sille mitään että Nikon kosketus sai minut värähtämään. Niko hiveli selkääni ja värisin osaksi siksi että vesi oli kylmää ja osaksi siksi että Niko hiveli selkääni. Niko halasi minua ja sanoi että mä lämmitän sua. Hymyilin Nikolle hellästi ja Niko veti minua lähemmäksi lämmintä rintakehäänsä.

Niko katsoin minua syvälle silmiin ja tunsin sulavani hänen lämpimän katseensa alla. "Onko kukaan ikinä sanonut sulle että oot suloisin ilmestys tän maan päällä", Niko kysyi hellästi ja suutelimme kuun kurkistaessa esiin.

Tunsin kylmien väreiden kulkevan selkääni pitkin kun Nikon kädet vaelsivat kehollani ja tunsin itseni hyvin pieneksi Nikon syleilyssä. Nikon kädet löysivät rintani ja alkoivat puristella niitä. Tunsin kuinka Nikon penis suureni reittäni vasten. Otin elimen kätteni ja tunsin sen sykähtelevän. Aloin liikutella kättäni edestakaisin ja kuulin Nikon voihkaisevan.

Niko nosti minut syliinsä ja kädet hamuilivat lisää kosketeltavaa. Ne likuivat reidelläni etsien päämääräänsä tunsi värähdyksen kun sormet löysivät etsimänsä. Peukalo alkoi hellän hierontansa kirsikallani ja etu- ja keskisormi löysivät kostean vakoni. Ne aloittivat piinaavan leikkinsä liukuen tuskallisen hitaasti vaollani pian ne kuitenkin löysivät tiensä sisälleni ja liukuivat pehmyedessäni nopentaen tahtiaan koko ajan.

En kestänyt enään vaan kuiskasin Nikon korvaan haluavani lisää ja kädet liukuivat pois kosteudestani ja kiertyivät ympärilleni ja kantoivat minut rantaan.

Rannalla Niko laski minut maahan ja käteni vaelsivat hänen selkäänsä alemmas tavioittaen pakarat ja jatkaen matkaan peniksen luokse. Laskeuduin polvilleni ja otin elimen pään suuhuni. Kiusoittelin terskaa kielelläni ja näin kuinka Niko nautti kielikoruni kosketuksesta. Otin koko peniksen suuhuni ja aloin imeä sitä hitaasti tahdin kuitenkin nopeutuessa koko ajan. Näin kuinka Niko yritti pidätellä ettei tulisi vielä joten lopetin leikkini.

Niko painoi minut hiekalle selälleni ja alkoi suudella kaulaani. Toinen käsi hiveli kylkeäni ja toinen hieroi klitoristani hellästi. Suu tavoitti rintani nopeasti, imasin toisen nipukan sisäänsä ja pyöritti sitä kielellä. Se ei kuitenkaan riittäny ja pian Niko siirtyin suutelemaan vatsaani ja valuin sisäreidelleni. Reideltäni suu siirtyi klitorikselleni ja alkoin imeä. Kädet sivelivät reisiäni ja pakaroitani hellästi. Suu tavoitti lemmen nesteitä tihkuvan vakoni ja viipyi sen suulla tuskallisen pitkään pian kieli kuitenkin painui pimeyteeni ja alkoin leikkinsä ja halusin yhä enemmän. Orgasmi värisi vatsani pohjassa ja kielin liukuin vaostani pois.

Niko nosti minut hiekalta syliinsä ja tarttui lantiooni. Terska kiusasi sykkivää kosteuttani eikä suostunut sisälleni. En kestänyt enään vaan halusin Nikon sisääni heti. Kiedoin toisen käteni Nikon kaulalle ja toisella ohjasin penistä sisääni. Tunsin kuinka iso elin painui syvälle sisääni ja täytti huutavan tyhjyyteni. Niko alkoi liikkua sisälläni hitaasti mutta nopentaen tahtia koko ajan. Löysimme yhteisen rytmin ja elin sisälläni liikkuin yhä nopeammin. Vatsani pohjassa väreileni orgasmi, pian kuuma aalto vyöryi ylitseni ja huutoni hukkuivat meren kohinaan. Kohta jo tunsin Nikon selän värisevän ja kuuma neste suihkusi sisälleni.

Kiedoimme vartalomme yhä tiukemmin toisiimme ja rintani painautuivat Nikon hikiseen ja lihaksikkaaseen rintakehän. Niko suuteli minua ja kysyin tulenko hänen luokseen yöksi...

6

6673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elokuun kruunu

      toi oli sit mun eka novelli pyydän anteeksi jos hieman tökkii...:)

    • kristy

      olisko mitenkään mahollista saada jatkoa toi oli aivan loistava...ei liian rivoa tekstiä vaan kauniita sanoja jatka ihmeessä jos vaan mahollista :)

      • timo

        Hyvä!
        Jatka ihmeessä,olet hyvä.


      • Kyllä
        timo kirjoitti:

        Hyvä!
        Jatka ihmeessä,olet hyvä.

        Samaa mieltä edellisten kanssa-todella hyvä ja ei liian rivoa tekstiä! Jatkoa?


      • elokuun kruunu
        Kyllä kirjoitti:

        Samaa mieltä edellisten kanssa-todella hyvä ja ei liian rivoa tekstiä! Jatkoa?

        ehkä vielä joku päivä saattaa tullakin jatkoa...:)


    • hahaaa

      Älä kiltti kultaseni lisäile tähän mitään runoutta, tuntuu tyhmältä lukea lemmen neisteistä ja tyhjyydestä seksistoorissa. muuten tykkäsin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe