Hukkasin tänään lounaalla kauniin punahiuksien (pitkät) "enkelin" Savitaipaleelle... En saanut hänestä siellä katsetta irti ja nyt hän pyörii ajatuksissani kaiken aikaa... Hän oli liikkeellä ehkä äitinsä ja siskonsa kanssa? Sukunimi Vitikainen liittyy heihin kenties jollain tavalla!!! Mahdollisesti ovat kotoisin Taipalsaaren suunnalta?
Auttakaa sydämmensä hänelle ensisilmäyksellä menettänyttä löytämään hänet vielä uudelleen... Toivon niin löytäväni hänet!
T_Pete_punaisesta autosta ;)
HUKASSA29.5Kaunis punahiuksinen neito lounaalla Savitaipaleella
PeteLPR
2
309
Vastaukset
- pippelipete punainen
mä oon pippeli pete ja haluun vetää sun anaaliin, rakkaus kukoisotaa pippeli pete hinoitsee aanaalia, ja nuolee kanssa Äitii ja tytärtä ja siskoo, veljee, aah aah aah.
- tytsi1
Kuulehan pikku-pete... ei tällä tavalla naista saa vaan olisit näyttäytynyt tytsille kun kerran paikan päällä olit. Paljon mahdollista että sinä et ole yhtä vieh'ttävä hänen mielestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858