Nyt Suomessa on saattavilla luomutyrni ihonhoito tuotteet BIO2YOU.
Bio2You tyrnistä valsmistetut luomuihonhoitotuotteet ovat täysin luonnonmukaisia eivätkä sisällä alkoholia tai eläinperäisiä aineita!
Käy tutustumassa tuotteisiin ja tyrnin vaikutukseen terveytteemme nettisivustossa www.bio2you.fi.
Luomutyrni ihonhoito tuotteet BIO2YOU
5
180
Vastaukset
- ................
kyllä siellä inci:ssä näyttää sitä alkoholia olevan
- bio2you
Inci:ssa lukee Cetearyl Alcohol. Se ei ole alkoholia, mitä sen nimellä ymmärämme. Setearyylialkoholi on tehty yhdistämällä rasva-alkoholien kasviperäisistä lähteistä kuten kookos rasva-alkoholia.
Tässä linkit todistettavaksi:
http://www.truenatural.com/glossary/entry/cetearyl alcohol
http://en.wikipedia.org/wiki/Cetostearyl_alcohol- joku roti
On tainnut kirjoittaja käsittää hiukan väärin. Tuo on ihan perusrasvaa. "Korvaamaton antioksidanttisuoja" tarkoittaa, että tuotteessa on rasvan härskiintymistä estävää kemikaalia. Ei se mitenkään käyttäjää suojaa, ellei rasvaa syödä.
Markkinointiviestinnän perustaminen tyrnin C-vitamiinisisältöön on ostajien arvostelukyvyn aliarvioimista. Millaisia ostajia havitellaan, jos luvataan, että tyrni auttaa masennukseen, seksuaaliseen kykyyn, sädehoidon jälkiin, aivoihin, kolesteroliarvoihin, kasvaimiin?
Tuotteita saisi syödä aika paljon, jotta C-vitamiinimäärä olisi mitenkään merkittävä. Ja lupailut ovat siltikin täysin vailla katetta.
- orkaanista
Tyrni voi olla luomutilalla viljeltyä. Silti aika hassua korostaa luomujuttua yhden ainesosan kohdalla. Hoksaat varmaan itsekin, että noi luettelossa mainitut kemikaalit eivät kasva puussa. Vaikka orgaanista kemiaa se on synteettinenkin kemia eikä yhtään vähäpätöisempää.
- bio2you
Kyllä, nykyaikana markkinassa on niin paljon niin sanottu *luomu sarjoja* vaikka jos tutkitaan sisältöä siellä lukee *alcohol*. Ei se tekee sarjaa luomua enään.. Se on tarkea ymmärtää kokokaisuuden, ei vain lukea sanaa ja tehdä päätöksen sen perusteella. Bio2You on saanut ICEA:n myönettyn todistuksen, joka todistaa, että sarja on 100% luomu - http://www.bio2you.fi/fi/bio2you/eco-bio-sertifikaatti/
Tutkimuksissa kyllä on todistettu, miten C vitamiinia ja tyrniä vaikuttaa terveyteemme. Myös Suomessa tyrnimarja ja sen ominaisuudet on tiety, niin ei ollut ajatus aliarvioida ostajien arvostelukyvyn.. Arvostamme teidän kommentteja ja mielipiteitä paljon niin niiden perusteella voimme kehittää tuotteitamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2742164Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161580Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2131325Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851145- 701053
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60943TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18924- 51866
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126860Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61833