Mitä 50v mies tekee naisella?

Pistää miettimään

Kantsisko yrittää enään?

37

2338

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amiliina

jolloin "ukot" kaipaisivat "viisasta" elämänkumppania ... sillä koti merkitsee ihmiselle vaimon ja lasten lisäksi sukulaisia, kesämökkiä, emäntää, erilaisia traditioita ... se on sellainen instituutio, jonka varassa ihminen voi elää vanhuutensa kutakuinkin inhimillisesti ... joka ottaa hänet sisäänsä ja jonka avulla hän jää historiaan (ote J.Nummisen lausahduksesta).

Tiivistetysti sanoisin, että kaveriksi tarvitsee, ja ystäväksi, ettei olisi niin orpo olo, ja rakastajaksi, sellaistakin kun olen kuullut sanottavan. Yritä siis, jos sinusta siltä tuntuu !:)

• Malla

Kysymyksesi on kummallinen.
        Jos se viittaa seksuaalisuuteen, niin totta on, että 50-kymppinen mies ei ole seksinkään suhteen 3-kymppinen. MUTTA, on aolemassa apua myös seksiongelmiin. Todellista apua. Jos ei pelaa, lääkäriin vaan rohkeasti.

• Pistää miettimään
        Malla kirjoitti:

Kysymyksesi on kummallinen.
        Jos se viittaa seksuaalisuuteen, niin totta on, että 50-kymppinen mies ei ole seksinkään suhteen 3-kymppinen. MUTTA, on aolemassa apua myös seksiongelmiin. Todellista apua. Jos ei pelaa, lääkäriin vaan rohkeasti.

Ei se nyt siitä kiinni ole,seksiä saa kyllä,ei se ole tämän elämän ainoa asia,niinkuin tuntuu monella olevan tällä palstalla,ruokaa on baarissa,ei tuu kukaan vonkumaan jos heittää sohvalle,ajattele,kamuja on,siis kysymys ei ollut seksistinen?

• Maija

Oletko ihan tosissasi?
      Minä elän täyttä elämää nyt viisikymppisenä!
      Rakastan ja rakastelen.
      Älä nyt höpsi! Ei viisikymppinen mikään vanha ole!

• tuulentuttu

Maija olen samaa mieltä kanssasi, nuoremmat hosuvat ja takkuavat karvat...
        Muuta iloa niistä ei ole. Seksi on parasta ennen
        viimeistä käyttöpäivää.....ehkä sitten kun olen
        2*50 v. olen pihalla koko asiasta.

Nauti niin olet olemassa!

Olen mies ja hetero.

Ystävällisin terveisin !

• Tytteli

Ollanko me naiset lyöty niin alas miehet tällä palstalla, että moinen ajatus tullut mieleen?
      Älä nyt moisesta masennu :=). Tänne palstalle kyllä kaipais enemmän miehiä pitämään puoliaan.
      Me naiset olemme aika aktiivisia tosiaan kaikessa.
      Mietippä tarkkaan, niin kyllä sinäkin tarvitset naista. Eihän meitä ilman pärjää.
      Mehän ollaan niin herttaisia, seksuaalisesti puoleensa vetäviä ja kerta kaikkiaan kaikin tavoin kivoja. Joten pää pystyyn ja etsintä käyntiin! :=)

• tuulentuttu

Olemme usein liian arkoja....minä en osaa vaatia
        esim. seksikumppniltani sitä mitä todella haluan.
        Naiset taas eivät yleensä toteuta fantasioitaan.
        Pelkäävät leimautuvansa liian kokeneiksi.....
        MIKSI ???????

Olen mies ja hetero, parhaimmassa iässä, enää ei
        ole väliä montakokertaa vaan yksikin kerta...riittää tunnissa......

• Mies 50+

Jos tarvii kilon voita?

• Nalle

Kyllä sitä varmaan pärjää ilmankin.Ottajia kyllä olis,mutta saadappa luotto takaisin.
      Ainakin aluksi vapaana olo tuntuu helpotukselta,kun ei enää tartte lapsistaankaan huolehtia.Voi olla,että sitten vanhempana katuu sitä kun ei ketään tullut huolittua.

• Tytteli

Sanoit, että HELPOTUS, kun ei tarvi lapsistakaan enää huolehtia. Ymmärsinkö oikein, että sinulla on vielä alaikäisiä lapsia, jotka jääneet äidille? Jos näin on niin kirjoituksesta päätellen lapsesi ovat olleet sinulle taakka. Surisin kyllä sitä, kun lapsista joutuisi eroamaan.
        Eiköhän avioerossa ole usein molemmissa puolisoissa syytä. Mutta näköjään sinun tapauksessa syy olis ollut naisen. Ja tuo "ottajia kyllä olis" kalskahti aika pahasti korvaan. Ei sulta ainakaan itserakkautta puutu.

• Nalle
        Tytteli kirjoitti:

Sanoit, että HELPOTUS, kun ei tarvi lapsistakaan enää huolehtia. Ymmärsinkö oikein, että sinulla on vielä alaikäisiä lapsia, jotka jääneet äidille? Jos näin on niin kirjoituksesta päätellen lapsesi ovat olleet sinulle taakka. Surisin kyllä sitä, kun lapsista joutuisi eroamaan.
        Eiköhän avioerossa ole usein molemmissa puolisoissa syytä. Mutta näköjään sinun tapauksessa syy olis ollut naisen. Ja tuo "ottajia kyllä olis" kalskahti aika pahasti korvaan. Ei sulta ainakaan itserakkautta puutu.

Lapset ovat aikuisia ja jo pois kotoa.
        Ottajilla tarkoitan sitä että meinaa olla ruuhkaakin.
        Ja vielä.En ole eronnut,vaan leski.Vaikka luottamuksesta kerroinki,niin avioliitto oli pettymys.

• Hymyillen

jokainen tekee niin elämässä kuinka sen parhaaksi itselleen tietää ja tahtoo
      Hyvää elämää sinulle "pistää miettimään" nimimerkki

• Maiju

Sinullahan kissanpäivät on, kun on ihan "ruuhkaa" tarjokkaista!!
        Heräsi ihan mielenkiinto, että miten ihmeellinen miehenköriläs siellä kirjoitteleekaan!

• kalkkis

Enpä osaa vastata. Parasta olisi kokeilla elää joku aika ilman. Siinähän se puute ilmoittaa itsestään jos sellaista on.

• Mies 50+

Ois se sittenkin kiva,ku joku pirttihirmu väliin vähän pistäis ranttaliksi,samperi alkaa ottaan pattiin kun jo jääkaapin hurina alkaa kuulua illalla ja kellon tikitys on musana.

• mami

Vitsikö vai mikä moinen kysymys, taisit vaan haluta lukijoilta niskavillat pystyyn.. 50-vuotiaana vasta eläma alkaa...

• Pistää miettimään

Vaikka vois olla sekin kokemus olla jossain Tiibetin vuorella funtsimassa syntyjä syviä.

• KaksinainenMiä

Hyvyys ei tule kyvyn kasvusta viiskymppiselle(minulla jöpötti teini-iässä pienimmistyäkin syistä - ei kehdannut välillä linja-autostakaan poistua oikealla pysäkillä. Jyystämään olisin pystynyt maailman tappiin. Tai sitten nahkojen irtoamiseen asti). 50 mies on koko siihenastisen elämänsä ehtinyt olla kiinnostunut omasta ja naisen seksuaalisuudesta, (hyvästä) erotiikasta sekä saavuttaa herkkyydessä ymmärtää viestejä ylivertaisesti sen mihin tuo ainajöpöttävä nuorukainen kykenee.

Tosin kuinka moni mies käyttää tuota mahdollisuutta hyväksi. En tiedä. Olemassa se kuitenkin on.

Minä elän nykyään kahden naisen kanssa. Toinen on ikäiseni ja tuoreempi on parikymmentä vuotta nuorempi. Kummatkin hyvin rakkaita minulle ja toisilleen. Tykkäämme toistemme seurasta ja viihdymme hyvin yhdessä kaikki kolme. Erotiikka on ihmeellistä, hengästyttävää, hellää: Me nautimme siitä enemmän kuin olisimme voineet edes ymmärtää parikymppisinä mahdolliseksi.

• markus

Toisaalta tekee, toisaalta ei. Tässä ikäluokassa on jo aika paljon ns. piintyneitä tapoja. Oletko valmis puoleltasi hiotuttamaan timanttien särmiä. -Timantit ovat muuten helkkarin kovia.- Ellet ole täytyy sinulla käydä helkkarin hyvä tuuri, että ihan sellaisenaan kelpaat. Sama pätee mahdolliseen uuteen kumppaniisi. Yksi neuvo. Älkää muuttako heti ensimmäisen rakastelun jälkeen yhteen, vaan katselkaa ja kuullostelkaa rauhassa. Se kannattaa.

• Mies 50+

Olet oikeassa,on se jo aika timantiksi muuttunut tässä iässä,mutta toisaalta,meidän ikäluokka on joutunut melkoisen myllerryksen eteen esim teknologian kehityksessä,että sitä on varmaan paljon sopeutuvampi kuin meidän taatot.

• Mesimarja

Timantti saattaa myös häikäistä kauneudellaan ja valollaan, niin että elämään tulee aivan uusia näköaloja, sävyjä ja vivahteita. Jos särmät hioutuisivat, niin eipä olisi yhtä kaunista. Toisaalta alituisesta kauneuden katsomisesta voi tulla itsestäänselvyys eikä sille ehkä osaa sitten antaa arvoa.

Siksipä ehdottelen, ettei arkipäivää kannata tehdä lainkaan yhteiseksi - joskus vaan juhlahetkinä. Sitten mies voi nauttia aidosta naisesta ja nainen aidosta miehestä.

• kalkkis
        Mesimarja kirjoitti:

Timantti saattaa myös häikäistä kauneudellaan ja valollaan, niin että elämään tulee aivan uusia näköaloja, sävyjä ja vivahteita. Jos särmät hioutuisivat, niin eipä olisi yhtä kaunista. Toisaalta alituisesta kauneuden katsomisesta voi tulla itsestäänselvyys eikä sille ehkä osaa sitten antaa arvoa.

Siksipä ehdottelen, ettei arkipäivää kannata tehdä lainkaan yhteiseksi - joskus vaan juhlahetkinä. Sitten mies voi nauttia aidosta naisesta ja nainen aidosta miehestä.

Noita riittää jotka ovat valmiina bileisiin kun joku vain kustantaa. Kai niihinkin joku tyytyy.

• Mesimarja
        kalkkis kirjoitti:

Noita riittää jotka ovat valmiina bileisiin kun joku vain kustantaa. Kai niihinkin joku tyytyy.

Sorruinkohan omaan näppäryyteeni valitessani sanoja, kun en saanut tarkoittamaani perille.

Kun tuossa edellä timanttia "hiottiin", niin halusin sanoa, ettei hiominen/hioutuminen ole ehkä tarpeellista, vaan toisen särmien/hänen persoonansa hyväksyminen sellaisenaan "aitona". Jokaisella on jo tässä iässä oma historiansa, joka voi olla hyvinkin mielenkiintoinen, puhumattakaan miehen ja naisen erilaisuudesta. Toinen ihminen täytyy vain laskea omana itsenään lähelle, täytyy kiinnostua hänestä ja olla pelkäämättä häntä - eikä muovata häntä omaksi ihannekuvaksi.

Yhdessä asuminen ja jatkuva arkipäivä saattaa tulla liian vaikeaksi. Miksi emme siis asuisi erillämme, mutta tekisi yhteisistä hetkistä muistettavia, eteen päin kantavia "juhlahetkiä". Bileitä en tarkoittanut.

• kalkkis
        Mesimarja kirjoitti:

Sorruinkohan omaan näppäryyteeni valitessani sanoja, kun en saanut tarkoittamaani perille.

Kun tuossa edellä timanttia "hiottiin", niin halusin sanoa, ettei hiominen/hioutuminen ole ehkä tarpeellista, vaan toisen särmien/hänen persoonansa hyväksyminen sellaisenaan "aitona". Jokaisella on jo tässä iässä oma historiansa, joka voi olla hyvinkin mielenkiintoinen, puhumattakaan miehen ja naisen erilaisuudesta. Toinen ihminen täytyy vain laskea omana itsenään lähelle, täytyy kiinnostua hänestä ja olla pelkäämättä häntä - eikä muovata häntä omaksi ihannekuvaksi.

Yhdessä asuminen ja jatkuva arkipäivä saattaa tulla liian vaikeaksi. Miksi emme siis asuisi erillämme, mutta tekisi yhteisistä hetkistä muistettavia, eteen päin kantavia "juhlahetkiä". Bileitä en tarkoittanut.

Taidan olla vieläkin sitä mieltä, että jos ihminen ei kiinnosta arkisena itsenään, ei se kiinnosta lainkaan.

Maailman rikkaimpienkin ihmisten elämä on suurimmalta osaltaan arkea. Ikuinen juhla muuttuu arjeksi samoin kuin ikuinen elämä kuolemaksi.

Tuollainen tyyli jossa toinen häviää heti pois kun kohtaa ensimmäisen poikkipuolisen sanan, on silkkaa hyväksikäyttöä ja kiristystä.

• Mesimarja
        kalkkis kirjoitti:

Taidan olla vieläkin sitä mieltä, että jos ihminen ei kiinnosta arkisena itsenään, ei se kiinnosta lainkaan.

Maailman rikkaimpienkin ihmisten elämä on suurimmalta osaltaan arkea. Ikuinen juhla muuttuu arjeksi samoin kuin ikuinen elämä kuolemaksi.

Tuollainen tyyli jossa toinen häviää heti pois kun kohtaa ensimmäisen poikkipuolisen sanan, on silkkaa hyväksikäyttöä ja kiristystä.

No sitä ihmisen kokonaispersoonaa minäkin haen - ihan arkistakin.

Mutta kun meitä sinkkuja alkaa olla pilvin pimein, niin olen sitä mieltä, että yhteiselämis- ja asumismalleja on muitakin kuin aina "saman katon alla". Minulle ainakin on helpompaa miettiä toisen kummallisuutta - ihanuuttakin omassa rauhassani ilman läheisyyden tuomaa tunnelastia. Se ei etäännytä eikä vie kiinnostusta.

Lisäksi olen vielä naisihminen sitä ikäpolvea, joka hoiti (oli myös hoidettava, koska mies paljon matkoilla) perheen lapset, ruuan, vaatteet, puhtauden jne. Tässä elämänvaiheessa haluan päästä naisenroolista ainaisena huolehtijana. Vai löytyykö miehiä, jotka eivät odota naiseltaan ruuanlaittoa, vaatteiden pesua jne. tai edes haluavat jakaa arkipäivän työt tasapuolisesti?

• kalkkis
        Mesimarja kirjoitti:

No sitä ihmisen kokonaispersoonaa minäkin haen - ihan arkistakin.

Mutta kun meitä sinkkuja alkaa olla pilvin pimein, niin olen sitä mieltä, että yhteiselämis- ja asumismalleja on muitakin kuin aina "saman katon alla". Minulle ainakin on helpompaa miettiä toisen kummallisuutta - ihanuuttakin omassa rauhassani ilman läheisyyden tuomaa tunnelastia. Se ei etäännytä eikä vie kiinnostusta.

Lisäksi olen vielä naisihminen sitä ikäpolvea, joka hoiti (oli myös hoidettava, koska mies paljon matkoilla) perheen lapset, ruuan, vaatteet, puhtauden jne. Tässä elämänvaiheessa haluan päästä naisenroolista ainaisena huolehtijana. Vai löytyykö miehiä, jotka eivät odota naiseltaan ruuanlaittoa, vaatteiden pesua jne. tai edes haluavat jakaa arkipäivän työt tasapuolisesti?

Yhteistä elämää ei kannata harkita jos ei osaa tai halua neuvotella.

• Mesimarja
        kalkkis kirjoitti:

Yhteistä elämää ei kannata harkita jos ei osaa tai halua neuvotella.

Tästä olen täysin samaa mieltä. Neuvottelua, väittelyä ja riitelyäkin tarvitaan. Minkäänlaista syvempää suhdetta ei synny, jos ei pystytä kommunikoimaan ja sopimaan asioista - myös pyytämään ja antamaan anteeksi. Mutta tarvitaanko siihen yhteinen asunto?

• kalkkis
        Mesimarja kirjoitti:

Tästä olen täysin samaa mieltä. Neuvottelua, väittelyä ja riitelyäkin tarvitaan. Minkäänlaista syvempää suhdetta ei synny, jos ei pystytä kommunikoimaan ja sopimaan asioista - myös pyytämään ja antamaan anteeksi. Mutta tarvitaanko siihen yhteinen asunto?

Kaikkia miehiä ei kiinnosta mikään vakipanosysteemi, sellainen alistaa usein miehen pelkäksi palvelulaitokseksi tai leviää käsistä promiskuiteetiksi. Eikä monestakaan naisesta ole miehen ystäväksi, siinä suhteessa seksistä on vain haittaa.

• Mesimarja
        kalkkis kirjoitti:

Kaikkia miehiä ei kiinnosta mikään vakipanosysteemi, sellainen alistaa usein miehen pelkäksi palvelulaitokseksi tai leviää käsistä promiskuiteetiksi. Eikä monestakaan naisesta ole miehen ystäväksi, siinä suhteessa seksistä on vain haittaa.

Nyt haluaisin kuulla perusteluita. Eikö mies avioliitossa harrasta vakipanoa? Pitääkö jonkin auktoriteetin antaa lupa, ennen kuin pariskunta voi harrastaa seksiä? Eikö mies pysty vapaaehtoisesti olemaan uskollinen, vaan sortuu auttamattomasti siveettömyyteen? Miksi naisesta ei ole miehen ystäväksi? Siis: Mitä mies tekee naisella, jos naisesta ei ole ystäväksi? Onko nainen avioliitossa miehelleen vain panoväline ja kotitalouskone?

• kalkkis
        Mesimarja kirjoitti:

Nyt haluaisin kuulla perusteluita. Eikö mies avioliitossa harrasta vakipanoa? Pitääkö jonkin auktoriteetin antaa lupa, ennen kuin pariskunta voi harrastaa seksiä? Eikö mies pysty vapaaehtoisesti olemaan uskollinen, vaan sortuu auttamattomasti siveettömyyteen? Miksi naisesta ei ole miehen ystäväksi? Siis: Mitä mies tekee naisella, jos naisesta ei ole ystäväksi? Onko nainen avioliitossa miehelleen vain panoväline ja kotitalouskone?

Pitkiä treffilistoja löytyy niihin taipuvaisilta ihmisiltä. Uskottomuuskaan ei ole sukupuolisidonnaista.

On naisystäviäkin, mutta ei yhtään, jonka kanssa olisin sänkyyn mennyt. Olenhan kalkkis.

• Mesimarja
        kalkkis kirjoitti:

Pitkiä treffilistoja löytyy niihin taipuvaisilta ihmisiltä. Uskottomuuskaan ei ole sukupuolisidonnaista.

On naisystäviäkin, mutta ei yhtään, jonka kanssa olisin sänkyyn mennyt. Olenhan kalkkis.

Taidan olla samaa mieltä, että olet kalkkis, kun et pysty väitteitäsi perustelemaan. Olisi ollut ihan hauska jatkaa tätä mielipide-erojen erittelyä.

P.S. Huolehdithan ruokavaliostasi, ettei kalkkeutuminen etene kovin nopeasti :-)

• Mies 50+
        Mesimarja kirjoitti:

en paljoa ainakaan tarvi tiskaus apua yhden kahvikupin tiskaamiseen ja vieraat saa tiskata omat kuppinsa,mitä tossa on huokailemista ku vippaa kuteet koneeseen se pesee ne kyllä vähän laakerit vaan vonkuu,mut se lähtee rasvalla(niin kai ennenkin)No mut kyllä jos totuus pannaan paikalleen olis kiva syödä jotain muuta kuin noita helvetin lihapullia.

• Mesimarja
        Mies 50+ kirjoitti:

en paljoa ainakaan tarvi tiskaus apua yhden kahvikupin tiskaamiseen ja vieraat saa tiskata omat kuppinsa,mitä tossa on huokailemista ku vippaa kuteet koneeseen se pesee ne kyllä vähän laakerit vaan vonkuu,mut se lähtee rasvalla(niin kai ennenkin)No mut kyllä jos totuus pannaan paikalleen olis kiva syödä jotain muuta kuin noita helvetin lihapullia.

Sitä minä olen vähän arvellutkin, että sellaiselle narisemattomalle ja aina kunnossa olevalle kotitalouskoneelle olisi kysyntää! Miten lie sitten sen rasvauksen kanssa?!

• Mies 50+
        Mesimarja kirjoitti:

Sitä minä olen vähän arvellutkin, että sellaiselle narisemattomalle ja aina kunnossa olevalle kotitalouskoneelle olisi kysyntää! Miten lie sitten sen rasvauksen kanssa?!

Öljyn tarkistus mittatikulla on hyvin tärkeä toimenpide koneen toimintavarmuudelle.

• Mesimarja
        Mies 50+ kirjoitti:

Öljyn tarkistus mittatikulla on hyvin tärkeä toimenpide koneen toimintavarmuudelle.

Kiitos aamunauruista! Vaikka ehdinkin vasta nyt ne tähän kirjaamaan.

• plunger

Jos olet nyt tullut toimeen ilman, selviät oman talouden pidosta, saat monipuolisen ruuan (yksin asuvilla usein tämä ei toteudu), osaat vaatteesi hoitaa (tai käytät pesulaa) ja viihdyt lenkillä, kirjallisuuden parissa tms etkä ole seurankipeä ja joku omainen vielä on, et välttämättä tarvitse naista muuhun kuin seksiin. Nuoria naisia ei kaikille riitä ja vanhemmat eivät seksistä enää välitä. Jos välittävät, heillä on niin kauhean kovat vaatimukset, ettei normaalimies kelpaa: pitää olla iso omakotitalo uima-altaan kera, iso mersu ja kesämökki ja purjevene ja toimitusjohtajan tulot, urheilijan vartalo, filmitähden ulkonäkö, taidehistorian professorin tietämys kuvataiteista jne jne jne jne jne jne

50 vuotta täyttänyt mies on mennyttä miestä, ei enää markkinakelpoinen tuote. Miksi siis toivoa edes sellaista, mitä ei voi saada!?

• Mies 50+

Aivan selvästi joku vanhapiika yrittää tehdä itsestään saavuttamattoman ja varmaan onnistut kanssa.Olen muuten kans vähän sitä mieltä ,ettei tervekätinen mies naista tarvi.Eikös toi sun luettelo kuvannu muuten aivan normaali miestä,jonka rahoja ei ole akat päässy törsäämään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      4
      12356
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11143
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      174
      5064
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3679
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      195
      3513
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      44
      3037
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2769
    8. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2117
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2098
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1925
    Aihe