neuvoja??

Neuvoja hakeva

Mun 13v. kaveri haluis lapsen. Ja oon sanonu sille mijoona kertaa että se ei oo todellakaan valmis siihen! Lapsen hankkiminen vaatii paljon vastuutta. Mutta ei se mua kuuntele, keksii vaan uusia mahdottomia suunnitelmia lapsen hankkimiseen! Antakaa mulle neuvoja mitä sanoisin sille? Ennen kun on liian myöhäistä?? :(

3

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

Kerro nyt sille kaverillesi, että lapsi ja äiti otetaan huostaan ja lapsen siittäjä joutuu vankilaan/koulukotiin (iästä riippuen). Sitten hän voi miettiä kannattiko kärsiä 9 kk, rikkoa paikkansa synnytyksessä ja pilata monen ihmisen elämä lapsellisen minä haluun -asenteen vuoksi.

• äitikahdelle1234

Lasta ei oteta pelkän iän takia huostaan, anteeksi vaan. Siittäjä tuskin on paljoa vanhempi kuin tämä lapsesta haaveilija, vaikkakin epäilen, ettei siittäjää ole ollenkaan. Paikat voi revetä, mutta ei välttämättä. Mutta miksi ei kannata lasta tehdä 13 vuotiaana? Ehkä siksi, että PERUSkoulu jää kesken, ei ole mahdollisuutta saada omaa asuntoa moneen vuoteen, lapsi jää isovanhempien hoidettavaksi ja tuskin 13 vuotias osaa taloutta edes hoitaa itse, ruuan laitto,laskut, siivous kaikki,kyllä 13 vuotiaan vanhemmat hoitaa vielä nämä jutut. En epäile etteikö 13 OSAISI hoitaa lasta mutta jaksamisesta en tiedä. Lisäksi lapsi tarvitsee muutakin kuin ruokaa ja kuivat vaipat,pitää pystyä KASVATTAMAAN lasta, siihen liittyy paljon muutakin. Uskon, ettei kukaan saa puhuttua ystävällesi järkeä, jos hän on päättänyt lapsen tehdä, luultavasti hän tekee sen. Ainoa vaihtoehto on että puhut ystäväsi vanhemmille, mutta luulen, että et tee sitä.

• kcksodoo

Aloittajalle että käske kaverisi ryhtyy lastenhoitajaksi 4 H : Kautta tai muuten. Ja odottaa omien hankkimista, kunnes on peruskoulu käyty ja mielellään ammattikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      113
      3864
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3203
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      236
      2866
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      40
      2386
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1684
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1496
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1371
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18