neuvoja??

Neuvoja hakeva

Mun 13v. kaveri haluis lapsen. Ja oon sanonu sille mijoona kertaa että se ei oo todellakaan valmis siihen! Lapsen hankkiminen vaatii paljon vastuutta. Mutta ei se mua kuuntele, keksii vaan uusia mahdottomia suunnitelmia lapsen hankkimiseen! Antakaa mulle neuvoja mitä sanoisin sille? Ennen kun on liian myöhäistä?? :(

3

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

      Kerro nyt sille kaverillesi, että lapsi ja äiti otetaan huostaan ja lapsen siittäjä joutuu vankilaan/koulukotiin (iästä riippuen). Sitten hän voi miettiä kannattiko kärsiä 9 kk, rikkoa paikkansa synnytyksessä ja pilata monen ihmisen elämä lapsellisen minä haluun -asenteen vuoksi.

      • äitikahdelle1234

        Lasta ei oteta pelkän iän takia huostaan, anteeksi vaan. Siittäjä tuskin on paljoa vanhempi kuin tämä lapsesta haaveilija, vaikkakin epäilen, ettei siittäjää ole ollenkaan. Paikat voi revetä, mutta ei välttämättä. Mutta miksi ei kannata lasta tehdä 13 vuotiaana? Ehkä siksi, että PERUSkoulu jää kesken, ei ole mahdollisuutta saada omaa asuntoa moneen vuoteen, lapsi jää isovanhempien hoidettavaksi ja tuskin 13 vuotias osaa taloutta edes hoitaa itse, ruuan laitto,laskut, siivous kaikki,kyllä 13 vuotiaan vanhemmat hoitaa vielä nämä jutut. En epäile etteikö 13 OSAISI hoitaa lasta mutta jaksamisesta en tiedä. Lisäksi lapsi tarvitsee muutakin kuin ruokaa ja kuivat vaipat,pitää pystyä KASVATTAMAAN lasta, siihen liittyy paljon muutakin. Uskon, ettei kukaan saa puhuttua ystävällesi järkeä, jos hän on päättänyt lapsen tehdä, luultavasti hän tekee sen. Ainoa vaihtoehto on että puhut ystäväsi vanhemmille, mutta luulen, että et tee sitä.


    • kcksodoo

      Aloittajalle että käske kaverisi ryhtyy lastenhoitajaksi 4 H : Kautta tai muuten. Ja odottaa omien hankkimista, kunnes on peruskoulu käyty ja mielellään ammattikin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe