Mun 13v. kaveri haluis lapsen. Ja oon sanonu sille mijoona kertaa että se ei oo todellakaan valmis siihen! Lapsen hankkiminen vaatii paljon vastuutta. Mutta ei se mua kuuntele, keksii vaan uusia mahdottomia suunnitelmia lapsen hankkimiseen! Antakaa mulle neuvoja mitä sanoisin sille? Ennen kun on liian myöhäistä?? :(
neuvoja??
3
127
Vastaukset
- .............
Kerro nyt sille kaverillesi, että lapsi ja äiti otetaan huostaan ja lapsen siittäjä joutuu vankilaan/koulukotiin (iästä riippuen). Sitten hän voi miettiä kannattiko kärsiä 9 kk, rikkoa paikkansa synnytyksessä ja pilata monen ihmisen elämä lapsellisen minä haluun -asenteen vuoksi.
- äitikahdelle1234
Lasta ei oteta pelkän iän takia huostaan, anteeksi vaan. Siittäjä tuskin on paljoa vanhempi kuin tämä lapsesta haaveilija, vaikkakin epäilen, ettei siittäjää ole ollenkaan. Paikat voi revetä, mutta ei välttämättä. Mutta miksi ei kannata lasta tehdä 13 vuotiaana? Ehkä siksi, että PERUSkoulu jää kesken, ei ole mahdollisuutta saada omaa asuntoa moneen vuoteen, lapsi jää isovanhempien hoidettavaksi ja tuskin 13 vuotias osaa taloutta edes hoitaa itse, ruuan laitto,laskut, siivous kaikki,kyllä 13 vuotiaan vanhemmat hoitaa vielä nämä jutut. En epäile etteikö 13 OSAISI hoitaa lasta mutta jaksamisesta en tiedä. Lisäksi lapsi tarvitsee muutakin kuin ruokaa ja kuivat vaipat,pitää pystyä KASVATTAMAAN lasta, siihen liittyy paljon muutakin. Uskon, ettei kukaan saa puhuttua ystävällesi järkeä, jos hän on päättänyt lapsen tehdä, luultavasti hän tekee sen. Ainoa vaihtoehto on että puhut ystäväsi vanhemmille, mutta luulen, että et tee sitä.
- kcksodoo
Aloittajalle että käske kaverisi ryhtyy lastenhoitajaksi 4 H : Kautta tai muuten. Ja odottaa omien hankkimista, kunnes on peruskoulu käyty ja mielellään ammattikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005348597Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657