Apua..työhaastattelusta perääntyminen

Mielimuuttui

Laitoin n. viikko sitten erääseen kahvilaan hakemuksen sähköpostilla. Hakemusta lähettäessäni olin todella kiinnostunut ja innostunut paikasta ja olin henkisesti heti valmis todella menemäänkin sinne.
Nyt äsken huomasin että sähköpostiin oli vastattu eilen ja pyydetty tapaamiseen huomenna klo 15. Eli todennäköisesti siis työhaastattelu?

Oon ihan kauhusta kankeana. Nyt mun mieli on jotenkin taas muuttunut ja nyt en usko mitenkään pystyväni siihen vaikka viikko sitten olin niin luottavaisin mielin asian suhteen.

Omapahan on asiani mutta mitä te itse tekisitte?
Ajattelin että jätän kylmästi vastaamatta ja unohdan koko jutun (niinkuin yleensä tietyissä tilanteissa) ..mutta olishan se aika noloa?

4

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaaktus

      Hei, hienoa että sait kutsun tapaamiseen! Älä nyt missään nimessä jätä sitä väliin, vaikka jännitys ja epävarmuus iskikin. Ajattele niin, että jos menee huonosti niin sitten menee, mutta ainakin olet yrittänyt eikä tarvitse jäädä harmittelemaan asiaa. Jos et mene ollenkaan, ei ole mitään mahdollisuuttakaan siihen, että haastattelu menisi hyvin ja saisit työpaikan. Eli vain menemällä voit voittaa. Tsemppiä :)

    • tsemmppiä matkaan

      Jokaisella on tuollaisia tuntemuksia työhaastatteluun mentäessä. Kyllä sinä siitä selivät. On kokemus ja harjotusta, vaikka sinua ei valittaiskaan.

    • Mielimuuttui

      Tapaaminen olisi tullut ehkä liian äkkiä. Jos niin sopii edes ajatella kun kyseessä on työhaastattelu. Muutenkaan en olisi ehtinyt tänään. Vastasin kuitenkin että valitettavasti en pääse klo 15 jos mahdollista toinen aika käy. ..En ole saanut vastausta takaisin. Kai ehdin tämän takia antaa itsestäni sellaisen kuvan etten kuitenkaan niin innostuneena haluakaan paikkaa vaikka hakemus oli toisenlainen. :( No..aivan sama. Taisin tyriä mahdollisuuteni. Mutta kyllä niitä mahdollisuuksia vielä tulee. Opin ainakin että ehdotetusta tapaamisesta ei kovin hennosti kannata enskäteen kieltäytyä kun antaa varmaan huonon kuvan.

    • Mielimuuttui

      Heh...uusi tapaaminen sovittiin maanantaiksi :) Jänskättää kyllä! Yritän vain ajatella että ei se mikään maailmanloppu ole vaikka kaikki ei sujuisikaan niin hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe