Moikka kaikki! Oon jomontamonta kesää kärsiny tästä samasta ongelmasta, ja nyt haluan tästä eroon!! Ennen kun astelen ihotautilääkärille, haluan selvittää jos jollakin olisi omakohtasia kokemuksia tai tietoa niin vois tän hoitaa iha itekseenki pois. Mulla siis tulee aina tähän aikaan vuodesta ku kesä tulee punasta kutiavaa ihottumaa kaulaan, niskaan ja yläselkää! Ja käsivarsiin tietty.. Loppukesästä ihottuma on ihan hirveen näköstä ..... Varsinki ku esim lenkkeilen tai urheilen kesäsin ni huomaa et rupee kutisee iha törkeesti!!! Oisko jollain jotain vinkkejä tähän?
Kutiava ihottuma kesäisin
ellumimmu
1
172
Vastaukset
- kutiaa
Epäilisin, että tuo siitepöly tekee jotain ihollesi. Ainakin itse olen huomannut, että toisinaan lenkkeillessä kädet menevät ihan punaisiksi, saan ihoon kohoumia ja kutiaa älyttömästi. Tosin tähän auttaa kun otan vaikka 30-60 minuuttia ennen antihistamiinin, varsinkin Zyrtec on hyvä brändi: http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/0461889/SubProducts/461889
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611002- 418298
- 1265277
- 1433646
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786