Yliluonnollista syntyä uudesti ylhäältä

kokis73

"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti"(Hebr.13:8)

Olen tullut uskoon v-1991 Sukevan keskusvankilan sellissä yksin ollessani, luettuani Tapio Nousiaisen kirjan Yksi ainoa elämä, kun Jumalan Henki näytti minulle, että on olemassa kaksi paikkaa: taivas ja kadotus.Näin Hengessä ikäänkuin kaksi tietä, joista toinen vei taivaaseen, ja toinen kadotukseen. Minulta kysyttiin kumpaa tietä halusin lähteä kulkemaan. Halusin taivaaseen, ja siinä polvillani ollessa sellin lattialla sain kokea kuinka syntini annettiin anteeksi ja synnyin uudesti ylhäältä niinkuin Raamattu sanoo:"...Jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan"(Joh.3:5). Koin tämän kokemuksen henkilökohtaisesti.

Jonkun aikaa minulla meni hyvin, kunnes lankesin ja menin takaisin maailmaan ja elin luopiona aina v.1996 asti, jolloin sain vakavan alkoholimyrkytyksen. Sairaalan huone pyöri silmissäni kolme vuorokautta,enkä pystynyt enää kävelemään kunnolla.Kävellessäni sairaalan käytävällä tunsin äkkiä, että kuolen tuohon sairaalan käytävälle. Vieressä oli puhelinkoppi, josta soitin uskovalle ystävälleni viimeisillä voimillani ja kaverini rukoili puolestani puhelimessa ja tunne meni pian ohitse. Aloin toipua hitaasti myrkytyksestä ja toipuminen kesti kauan, kun olin ollut niin heikossa kunnossa.

Joitakin kuukausia oli mennyt, kun ollessamme helluntaiseurakunnassa sain kohdata ilmestyksessä Jeesuksen. Jeesus katsoi minua ja sanoi minulle:" Sinun syntisi on sinulle anteeksi annetut", hän oli täynnä rakkautta. Hän oli samannäköinen kuin Jeesuksesta tehdyissä kuvissa ja kuitenkin täysin eri henkilö. Jeesuksessa oli jotain yliluonnollista, jota ei ole olemassa tässä meidän käsittämässämme maailmassa. Ymmärsin minkä vuoksi lukemattomat ihmiset olivat menneet kuolemaan Jeesuksen nimen takia.

Vähän myöhemmin Jeesus puhui minulle ja sanoi,että "Olisit jo maan alla, jos en olisi auttanut sinua". Olisin kuollut tuolloin tuohon sairaalan käytävälle, jos Jumala ei olisi kuullut rukoustamme.

Hiukan myöhemmin Jeesus antoi minulle kielilläpuhumisen armolahjan :”Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia,puhuvat uusilla kielillä ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle ja ne tulevat terveiksi."(Mark.16:17-18). Pystyin puhumaan tuntematonta vierasta kieltä aina rukouksessa ollessani.

Vuonna 2003 sain Jumalalta näyn perustaa hengellisen kotikirjaston, jonka tarkoituksena on tarjota ihmisille hyvää hengellistä luettavaa. Kirjastossa on noin 2000 erilaista kirjaa.Teemme katutyötä levittämällä mm.levyjä yms.Olemme tehneet noin 5 vuoden aikana Jumalan armosta n.15 000 hengellistä levyä joita jaamme ilmaiseksi kaduilla ja kaupoissa ja missä kohtaamme ihmisiä.Olemme perustaneet myös kristillisen mainostoimiston Huutavan Äänen, joka pyrkii tukemaan kristillistä työtä eritavoin.

2012 Menimme Tiinan kanssa naimisiin 23.10 Iisalmessa ja Taivaan Isä antoi ihanan puolison.

2

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Njos

Kokis ei vedä enää kokista..

• Njos

Jos olet tehnyt 15 000 levyä viidessä vuodessa, on se 8,2 levyä päivässä. Hä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      108
      1955
    2. 253
      1727
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1096
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      64
      1003
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      67
      967
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      66
      848
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      847
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      831
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      815
    Aihe