Ruotsiin koiranäyttelyyn

eela1

Kun ei riitä ruotsin eikä englannin osalta kielitaito, niin hankalaa on. Eli Ruotsiin koiranäyttelyyn ilmottautuessa, täytyykö kuulua Ruotsin kennelliittoon / näyttelyn järjestävään yhdistykseen? Onko ilmottautumisessa jotain muuta oleellista, mitä tulisi tietää?

3

3658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ansujaako
    • Ei tarvitse kuulua Ruotsin kennelliittoon, eikä näyttelyä järjestävään yhdistykseen. Ja netin kautta ilmoittautuminen on helppoa. Nykyään tarvitsee laittaa Suomen kennelliiton jäs,nro.

      esim:
      Continue by choosing if you are a Swedish exhibitor or a foreign exhibitor.

      Swedish exhibitors
      A Swedish exhibitor is resident in Sweden, with a dog which is registered in Sweden. N.B. A Swedish owner cannot own a foreign-registered dog. Swedish-owned dogs should always be registered with Svenska Kennelklubben (the Swedish Kennel Club). If a dog is foreign-owned but is temporarily staying in Sweden and will be shown by a person resident in Sweden, it should be entered under “Foreign exhibitor”. For more information, see below.

      Foreign exhibitors
      If a dog is owned by a person resident in a country other than Sweden, it should be entered under “Foreign exhibitor”. Those dogs which are temporarily staying in Sweden should be entered here, providing the name of the foreign owner and the Swedish c/o address at which the dog is staying.


      (Laita tähän X -merkki) I have read the "SKK Show Regulations”

      vierekkäisissä laatikoissa lukee: swedish exhibitor (Ruotsin kennelliiton jäsen) ja foreign exhibitor (muun maan kennelliiton jäsen). Klikkaa siis tätä jälkimmäistä laatikkoa, aukeaa sivu, jossa:

      Membership and owner details Help
      I am a member of a recognized national kennel club.

      I am a member of the Svenska Kennelklubben (the Swedish Kennel Club)

      Laita X -merkki ylempään looraan. ->
      Owner
      Name of club: Kirjoitat Finnish Kennelclub
      Membership number: Suomen kennelliiton jäs.nro
      ******************

      koska nyt en ilm. koiria Ruotsiin en jatka tuota sivua eteenpäin. Mutta sinun kannattaa laittaa koirasi rek.kirja skannaten Ruotsin kennelliittoon mahd. valiotod., se näkyy muutaman päivän päästä hunddatassa, jolloin näyttelyyn ilmoittautuminenkin on helpompaa.
      Ja ainahan sen voi tehdä myös paperiversiona.

    • Ruotsissa käynyt

      Itse olen kielitaidoton mutta silti saanut ilmoitettua koirani näyttelyihin Ruotsiin.
      Ruotsin kennelliiton sivuilta (www.skk.se) löytyy pääsivuilta vasemmalla puolella (ruusukkeiden kuvia) osio utstalning lista näyttelyistä. Niitä klikkaamalla pääsee järjestävän yhdistyksen sivuille mistä löytyy tuomari,ilmoittautumisaika ja muut tiedot.
      Itse olen tulostanut heidän ilmoittautumiskaavakkeensa, täyttänyt sen ja lähettänyt ihan postin kautta. Mukaan kopiot rekkarista,valioarvoista ja maksukuitista. Aina ei ole onnistunut maksu kruunuina vaan olen sitten laskenut mitä se olisi euroina ja maksanut euroilla.
      Yleensä sieltä on kyllä hyvissäajoin tullut aikataulut ja numerolaput kotiin. Joskus olen saanut ne vasta näyttelypaikan toimistosta.
      Kun on kerran siellä käynyt niin tiedot taltioidaan hunddataan. Helpottaa seuraavaa ilmoittautumista.
      Meiltä ei ole koskaan kysytty sen paremmin Ruotsin kuin Suomenkaan kennelliiton jäsenyyttä. Suomen tosin ollaan.
      Jos haluaa koiran tiedot jo etukäteen hunddataan niin ne voi täyttää sivulla [email protected]
      Jos lähdet, niin muista ekinokokkilääkitys.
      Onnea matkaan. Kantsii lähteä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe