1.8t quattrooni on ilmaantunut turboon viheltävä ääni jota ei aikaisemmin ole kuulunut . Etenkin ajettaessa kylmällä koneella sen kuulee todella selvästi. Missähän vois olla vika?
Turbo viheltää
6
2240
Vastaukset
- Samu
(mikro)halkeama pakopesässä? Oletko jäähdytellyt ajon jälkeen?
- Jaketti
Kyllä oon jäähdytellyt. Muistelisin joskus lukeneeni että joku turbon venttiili on mennyt rikki ja antanut ääntä mutta en muista jutusta enempää. Voisko joku selventää tätä mahdollisuutta?
- AudiA4
Minä olen ihmetellyt samaa asiaa omassa uudehkossa 1.8TQ:ssa...varsinkin kylmänä sellainen viheltävä tai ujeltava ääni, ei kovin voimakas mutta kuitenkin selkeästi havaittava.
- A4tt
Bypassi vinkuu kylmänä parin vaihteenvaihdon ajan.
- AudiA4
A4tt kirjoitti:
Bypassi vinkuu kylmänä parin vaihteenvaihdon ajan.
Siis aivan ehjänäkin? Auto on piristetty APR:n softalla ja tuli mieleen ettei bypassi ole mennyt hajalle? Ääni ei ollut autossa uudessa asti tai en ainakaan ole sitä aiemmin huomannut.
- A4tt
AudiA4 kirjoitti:
Siis aivan ehjänäkin? Auto on piristetty APR:n softalla ja tuli mieleen ettei bypassi ole mennyt hajalle? Ääni ei ollut autossa uudessa asti tai en ainakaan ole sitä aiemmin huomannut.
Testaa bypassisi pienellä alipaineella (ime) ohjausletkusta (ei käynnissä). Jos ehjä = ilmaa ei tule.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474