Laitan sinulle tätä kautta pyyntöni katsantoon.Sanon rehellisesti,et ottaisin sinulta sp:n kautta,mutta nyt olen niin tiukoilla etten voi :(
Mitä näät minulle tulevaan.Olen tumma hiuksinen nainen ja silmät ovat ruskeat,joissa myös toistakin väriä hivenen.Onko talouteen helpotusta.Kesä taitaa mennä taas jälleen matti kukkarossa kuten aina.Ja miten rakkauspuoli?Kaippa ne lapsetkin kuuluu samaan satsiin.
Keskiyö/Tuntijasi
2
86
Vastaukset
Hei
no katsotaan nyt.
ajoista en ole koskaan puhunut kenellekään, sitä ei minulle ole olemassakaan.
lapset ja koti ovat lähinnä sydäntäsi, he ovat oikein ankkuroituneet yhteiseen elämään.
näen hyvän ja rakkaan miehen, jolla on aidot tunteet sinua kohtaa. mutta onko se kesällä, sitä en voi sanoa. vettä on lähelläsi, sitä on paljon! näen myös nuoren miehen opiskelemassa.
rakkaus kuljettaa sinua uusille alueille, en sano että uusille vesille.
rahan kanssa ei ole niin huonosti, kuin nyt mietit. yhteen unelmaasi ne riittävät reilusti. avain on siinä, että sinun täytyisi puhua unelmastasi muille ihmisille. sitä kautta se avautuu sinulle!
vaikka se tuntuisi aluksi mahdottomalta, se onnistuu kuitenkin.
t. Keskiyö- Katse tulevaan
Kiitos Keskiyö,Olet todella hyvällä asialla täällä :)
Niin laset ja koti on lähellä sydäntäni.Vaikka joudunkin ärähtämään välillä,mutta kukapa äiti ei joutuisi.
Tuo unelma?Minulla on paljon unelmia,mutta yksi unelma on sellainen mitä ei rahalla saavuteta.
Ainoa mihin pyytäisin sinulta tietoa on tuo mies.Onko hän tulossa ja mitä tuo vesi tarkoittaa,että on lähelläni?Kiitos sinulle jos vielä vastaat minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673