Laitan sinulle tätä kautta pyyntöni katsantoon.Sanon rehellisesti,et ottaisin sinulta sp:n kautta,mutta nyt olen niin tiukoilla etten voi :(
Mitä näät minulle tulevaan.Olen tumma hiuksinen nainen ja silmät ovat ruskeat,joissa myös toistakin väriä hivenen.Onko talouteen helpotusta.Kesä taitaa mennä taas jälleen matti kukkarossa kuten aina.Ja miten rakkauspuoli?Kaippa ne lapsetkin kuuluu samaan satsiin.
Keskiyö/Tuntijasi
2
86
Vastaukset 2
Hei
no katsotaan nyt.
ajoista en ole koskaan puhunut kenellekään, sitä ei minulle ole olemassakaan.
lapset ja koti ovat lähinnä sydäntäsi, he ovat oikein ankkuroituneet yhteiseen elämään.
näen hyvän ja rakkaan miehen, jolla on aidot tunteet sinua kohtaa. mutta onko se kesällä, sitä en voi sanoa. vettä on lähelläsi, sitä on paljon! näen myös nuoren miehen opiskelemassa.
rakkaus kuljettaa sinua uusille alueille, en sano että uusille vesille.
rahan kanssa ei ole niin huonosti, kuin nyt mietit. yhteen unelmaasi ne riittävät reilusti. avain on siinä, että sinun täytyisi puhua unelmastasi muille ihmisille. sitä kautta se avautuu sinulle!
vaikka se tuntuisi aluksi mahdottomalta, se onnistuu kuitenkin.
t. Keskiyö- Katse tulevaan
Kiitos Keskiyö,Olet todella hyvällä asialla täällä :)
Niin laset ja koti on lähellä sydäntäni.Vaikka joudunkin ärähtämään välillä,mutta kukapa äiti ei joutuisi.
Tuo unelma?Minulla on paljon unelmia,mutta yksi unelma on sellainen mitä ei rahalla saavuteta.
Ainoa mihin pyytäisin sinulta tietoa on tuo mies.Onko hän tulossa ja mitä tuo vesi tarkoittaa,että on lähelläni?Kiitos sinulle jos vielä vastaat minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241446Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84769Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29718Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni47713Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629