E-laskuun siirtyminen

dfssfdfsdsdf

Minulle tuli Soneralta kirje, jossa ilmoitettiin, että tästä eteenpäin paperilasku maksaa 2,9 euroa kappaleelta ja e-laskuun siirtyminen on maksutonta. E-lasku otetaan käyttöön edellisessä laskussa olevalla viitenumerolla ja yksilöintitiedolla. Minä olen uusi asiakas enkä ole saanut yhtään laskua, joten mistä minä nuo tarvittavat tiedot saan?

Mielestäni aika omituista, että tällaista tilannetta ei ole huomioitu mitenkään ohjeissa etenkin kun laskutusväli on minulla 3-4 kuukauden luokkaa kuukausimaksun ollessa niin pieni.

4

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moro!

      E-laskua varten tarttet tosiaan liittymänumeron ja viimeisimmän laskun viitteen. Sivuiltamme löydät lisäksi hyvät ohjeet tähän: http://bit.ly/17as49b

      Tuota laskutusväliä jäin kuitenkin miettimään. Onko kyseessä matkapuhelin- vai laajakaistaliittymä? Jos olet uusi matkapuhelinasiakas, niin silloinhan sinulla on Sonera Sopiva –liittymä, josta lähetetään lasku aina joka kuukausi. Ja hyvä uutinen on, että ensimmäinen lasku on maksuton.

      Laajakaistassa laskutusraja on 10 euroa eli jos lasku jää tämän alle, niin joudut odottelemaan paperilaskua hieman kauemmin. Laajakaistan eka lasku on maksullinen, mikä on kieltämättä aika kummallista. Mielestäni käytäntöjen pitäisi olla samat, mutta onneksi tämän ketjun ansiosta pääsen laittamaan palautetta eteenpäin.

      Johannes@SoneraPartio

    • Lisäyksenä äskeiseen eli maksuttoman sähköpostilaskunhan voit kytkeä vaikka samantien ja muuttaa sen sitten myöhemmin e-laskuksi. Täältä vielä lisätietoja: http://bit.ly/16vrXpj

      Johannes@SoneraPartio

    • dsadasdsa

      Minulla oli merkittynä jo nyt sähköpostilaskutus, mutta sähköpostiosoitetta ei ollut määritetty. Laitoin käyttämäni sähköpostiosoitteen ja jään odottelemaan laskua. Minulla on laajakaista, joka kuuluu asuntoon, mutta nopeutin sitä jonka seurauksena liittymäni maksaa 5 euroa kuukaudessa.

      Kiitos vinkistä.

      • Hieno juttu! Nyt ei sitten tule ylimääräistä maksua paperilaskusta. Tässä tapauksessahan eka lasku tulee kahden kuukauden ajalta eli hetken joudut vielä odottelemaan.

        Johannes@SoneraPartio


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe