No moi. Mä olen niinku Zen-ifer. Mä oon tämmöne suloinen prinsessa neito helsingistä. Mä niinku sitten asun Mannerheimin tiellä, et vinkiks vaan.
Asun muuten yhen super kuuluisan jannun kaa. Se on malli ja ihan super seksikäs. Siis se on niinku oikeesti mun kämppis. Ku ihan oikeesti mä tykkään vaan niinku tytöistä.
Älkää ihmiset vaan sekottako mua jenniferiin. Mä olen oikeesti tosi paljon kauniimpi ku se ja mulla on nykyaikaisempi nimi ku sillä. (mä en jennifer pilaile, mä teen ihmisille selväks, että me ollaan niinku ihan erilaisii)
Mun tarkotus on täälä luoda niinku toisenlaista ilmapiiriä. Ku mähän käytän vaan channel 4:jää, ni mä tuoksunki taivaalliselle.
Mä hyväksyn teidät kaikki kirjottajat sellasina kun te ootte. Kun onhan teidänkin pakko hyväksyä mut.
Mut mä en niinku ymmärrä sitä, miks mun kirjotus poistettiin täältä eilisen jälkeen?
hei anteeks saanks mä esittäytyy?
28
2591
Vastaukset
- huphup
se oli hauska se sinun viesti mikä poistettiin. törkeää sananvapauden rajoittamista.!
- Battery016
täältä poistuu turhankin tiuhaan tahtiin viestejä, seriffi on vissiin tosikko.
- Zenifer
Se on väärin poistaa ihmisten vaivalla tekemiä hienoja kirjoituksia ja aivoituksia. Siis yhen kirjotuksen tekemiseen voi joltain mennä jopa niinku tunti tai jotain. Mut toivottavasti se seriffi tajuaa, et mun kirjotus on poistettu.
- mactans
Minkä kirjoituksen olen poistanut?
Ja millä nikillä kirjoittettu?
Kun noita nikkejä sinulla tuntuu riittävän.- ihmettelevä
Kysymys :
Siis eikö tänne saa yksi ihminen kirjoittaa kuin yhdellä nimimerkillä. Jos alkaisin kirjoittaa tänne niin poistatko kirjoitukseni seuraavalla kerralla jos nimimerkkini on vaihtunut ja onkin vaikka "selvä kuin pläkki". Tarkistatko jokaisen koneen osoitteen ja poistat jos nimimerkki on vaihtunut. Pitääkö nimimerkki rekisteröidä jossain??????? - tradefox69
ihmettelevä kirjoitti:
Kysymys :
Siis eikö tänne saa yksi ihminen kirjoittaa kuin yhdellä nimimerkillä. Jos alkaisin kirjoittaa tänne niin poistatko kirjoitukseni seuraavalla kerralla jos nimimerkkini on vaihtunut ja onkin vaikka "selvä kuin pläkki". Tarkistatko jokaisen koneen osoitteen ja poistat jos nimimerkki on vaihtunut. Pitääkö nimimerkki rekisteröidä jossain???????Mielestäni olisi hyvä jos kaikki kirjoittaisivat vain yhdellä nimimerkillä..taitaisivat tietyntyypiset kirjoitukset ja pas**nheittämiset vähentyä huomattavasti...
Erikseen tietysti esim. henkilökohtaisemmat gallupit jne. Itse kyllä jätän vastaamatta jos en "kehtaa" omalla nicillä kirjoittaa tai tuntuu että oma henkilöllisyys voi tekstistä paljastua...ja itseasiassa minua ei niin suunnattomasti edes häiritsisi vaikka henkilöllisyyteni paljastuisikin. Koska: mitä siitä sitten??? - ihmettelevä
tradefox69 kirjoitti:
Mielestäni olisi hyvä jos kaikki kirjoittaisivat vain yhdellä nimimerkillä..taitaisivat tietyntyypiset kirjoitukset ja pas**nheittämiset vähentyä huomattavasti...
Erikseen tietysti esim. henkilökohtaisemmat gallupit jne. Itse kyllä jätän vastaamatta jos en "kehtaa" omalla nicillä kirjoittaa tai tuntuu että oma henkilöllisyys voi tekstistä paljastua...ja itseasiassa minua ei niin suunnattomasti edes häiritsisi vaikka henkilöllisyyteni paljastuisikin. Koska: mitä siitä sitten???..tunnetteko te täällä kaikki toisenne? Olen ihmetellyt tätä Jennifer-keskustelua, joka aina täällä putkahtelee milloin missäkin ketjussa. Miksi kukaan viitsii mustasukkaisesti valvoa "oikeuksiaan" johonkin nimimerkkiin netissä..???? Mitä väliä sillä jos joku kirjoittaa samalla nimellä? Vai tunnetteko kaikki esimerkiksi Jenniferin. Jos jotakuta vaikkapa Jenniferiä vaivaa toisen Jenniferin kommentit niin miksi hän ei vain ota uutta nimeä? Ei kai tämä nyt niin vakavaa ole???????
- Hapsu
tradefox69 kirjoitti:
Mielestäni olisi hyvä jos kaikki kirjoittaisivat vain yhdellä nimimerkillä..taitaisivat tietyntyypiset kirjoitukset ja pas**nheittämiset vähentyä huomattavasti...
Erikseen tietysti esim. henkilökohtaisemmat gallupit jne. Itse kyllä jätän vastaamatta jos en "kehtaa" omalla nicillä kirjoittaa tai tuntuu että oma henkilöllisyys voi tekstistä paljastua...ja itseasiassa minua ei niin suunnattomasti edes häiritsisi vaikka henkilöllisyyteni paljastuisikin. Koska: mitä siitä sitten???.. täysin. Näinhän se on, että nimettömänä on hyvä heitellä paskaa mennen tullen kaikkien päälle.
Mutta asiassa on toinenkin puoli eli se, että nää nicitehtailijat jäävät omaan arvoonsa ainakin minun kohdallani.
Jos ei ole kanttia edes samalla/omalla nicillä kirjoittaa, niin ei pal taida olla muutenkaan mitään mieltä mistään. Eihän sellaisen ihmisen kanssa voi edes alkaa keskustelee kunnolla mistään, kun vastauksia sitten satelee kaikilta kymmeniltä hänen omistamiltaan persoonilta - ota siitä sitten selvää.. - Hapsu
ihmettelevä kirjoitti:
..tunnetteko te täällä kaikki toisenne? Olen ihmetellyt tätä Jennifer-keskustelua, joka aina täällä putkahtelee milloin missäkin ketjussa. Miksi kukaan viitsii mustasukkaisesti valvoa "oikeuksiaan" johonkin nimimerkkiin netissä..???? Mitä väliä sillä jos joku kirjoittaa samalla nimellä? Vai tunnetteko kaikki esimerkiksi Jenniferin. Jos jotakuta vaikkapa Jenniferiä vaivaa toisen Jenniferin kommentit niin miksi hän ei vain ota uutta nimeä? Ei kai tämä nyt niin vakavaa ole???????
..vasta vakavaa onkin!
Ja mitä Jenniferiin tulee, niin kyllähän me se tunnetaan ;)) tosi hyvin! - Klaudia
Hapsu kirjoitti:
.. täysin. Näinhän se on, että nimettömänä on hyvä heitellä paskaa mennen tullen kaikkien päälle.
Mutta asiassa on toinenkin puoli eli se, että nää nicitehtailijat jäävät omaan arvoonsa ainakin minun kohdallani.
Jos ei ole kanttia edes samalla/omalla nicillä kirjoittaa, niin ei pal taida olla muutenkaan mitään mieltä mistään. Eihän sellaisen ihmisen kanssa voi edes alkaa keskustelee kunnolla mistään, kun vastauksia sitten satelee kaikilta kymmeniltä hänen omistamiltaan persoonilta - ota siitä sitten selvää..Minä en ymmärrä sitä, miksi se nimi on niin tärkeä, eikö tärkeämpää ole viestin sisältö? Taitaa vain olla niin, kuten taiteessakin, että tekijän nimi voi joskus olla se, joka tekee esim. maalauksesta arvokkaan, ei niinkään itse työ. Niin vain on. Kummallista ja vähän epäreilua.
Eihän kaikki useamman nimimerkin käyttäjät sotke tai häiritse keskusteluja, vaan joskus kynnys osallistua johonkin keskusteluun vain on niin korkealla, että ei halua käyttää omaa nimimerkkiä. Ymmärrän sen hyvin. Täälläkin voi tulla tunnistetuksi. Minullekin on käynyt niin ihan oikeassa elämässä.
Kuitenkin haluan olla rehellinen kirjoittaessani, niin rehellinen kuin nyt ylipäätänsä on järkevää, niin tarkkana saa olla, ellei tosiaankaan halua, että joka toinen vastaantulija kadulla tunnistaa minut. Ehkä aika epärealistinen pelko, mutta kun yksi tunnistaan, niin voihan olla, että sana kulkee... esim. rakas naapuri valistaa muitakin.
Eihän täällä kuitenkaan tilinumeroita kysellä, joten ei kai tässä ole mitään vaaraa, vaikka tulisikin tunnistetuksi, paitsi että minä olen tarkka yksityisasioideni suhteen oikeassakin elämässä. - Hapsu
Klaudia kirjoitti:
Minä en ymmärrä sitä, miksi se nimi on niin tärkeä, eikö tärkeämpää ole viestin sisältö? Taitaa vain olla niin, kuten taiteessakin, että tekijän nimi voi joskus olla se, joka tekee esim. maalauksesta arvokkaan, ei niinkään itse työ. Niin vain on. Kummallista ja vähän epäreilua.
Eihän kaikki useamman nimimerkin käyttäjät sotke tai häiritse keskusteluja, vaan joskus kynnys osallistua johonkin keskusteluun vain on niin korkealla, että ei halua käyttää omaa nimimerkkiä. Ymmärrän sen hyvin. Täälläkin voi tulla tunnistetuksi. Minullekin on käynyt niin ihan oikeassa elämässä.
Kuitenkin haluan olla rehellinen kirjoittaessani, niin rehellinen kuin nyt ylipäätänsä on järkevää, niin tarkkana saa olla, ellei tosiaankaan halua, että joka toinen vastaantulija kadulla tunnistaa minut. Ehkä aika epärealistinen pelko, mutta kun yksi tunnistaan, niin voihan olla, että sana kulkee... esim. rakas naapuri valistaa muitakin.
Eihän täällä kuitenkaan tilinumeroita kysellä, joten ei kai tässä ole mitään vaaraa, vaikka tulisikin tunnistetuksi, paitsi että minä olen tarkka yksityisasioideni suhteen oikeassakin elämässä... tuon puolen.
Olen itsekin varovainen määrätyissä asioissa täällä. En esimerkiksi kerro täällä autoni merkkiä vuosilukuineen, samoin en kerro edes asuinkaupunkiani. En kerro mitään, mistä ehkä joku joskus tunnistaisi.
Toisaalta taas ajattelen - mitä väliä, jos tunnistaakin?? Rehellinenhän olen ollut koko ajan ja samoja asioita täällä höpötellyt, kuin livenäkin oikias elämäs. Ja en ole edes paljastanut osallisuuksiani rikollisiin puuhiinikaan syystä, ettei niitä ole ollut ;)
Kuitenkin on helpompaa luoda jonkinlainen mielikuva palstan kirjoittajista... haa! Nyt joku älypää huutaa: EIHÄN TÄÄLLÄ KIRJOITTAJILLA OLE VÄLIÄ - vaan niillä asioilla!
Totta taas! Mutta minulle henk.kohtaisesti on "helpompaa" keskustella niin, etten esimerkiks samoja asioita hoe samalle ihmiselle moneen kertaan..
On myös sekin pointti, että jotkut kysyvät apua/neuvoa/mielipidettä joihinkin mieltään vaivaamiin asioihin. Ja kysyvät ja kertovat uudestaan siitä ehkä viikkojen kuluttua taas. Se vaan on helpompaa kohdata silloin toinen kirjoittaja ja tuntuu, että kanssakäyminen täälläkin muttuu astetta inhimillisemmäksi ;) - Jennifer
Klaudia kirjoitti:
Minä en ymmärrä sitä, miksi se nimi on niin tärkeä, eikö tärkeämpää ole viestin sisältö? Taitaa vain olla niin, kuten taiteessakin, että tekijän nimi voi joskus olla se, joka tekee esim. maalauksesta arvokkaan, ei niinkään itse työ. Niin vain on. Kummallista ja vähän epäreilua.
Eihän täällä kuitenkaan tilinumeroita kysellä, joten ei kai tässä ole mitään vaaraa, vaikka tulisikin tunnistetuksi, paitsi että minä olen tarkka yksityisasioideni suhteen oikeassakin elämässä..."ei kaikki useamman nimimerkin käyttäjät sotke tai häiritse keskusteluja.."
Ei niin, olen ihan samaa mieltä. Ja tämähän se pointti juuri tässä onkin. - Ihmettelevä
Hapsu kirjoitti:
.. täysin. Näinhän se on, että nimettömänä on hyvä heitellä paskaa mennen tullen kaikkien päälle.
Jos ei ole kanttia edes samalla/omalla nicillä kirjoittaa, niin ei pal taida olla muutenkaan mitään mieltä mistään. Eihän sellaisen ihmisen kanssa voi edes alkaa keskustelee kunnolla mistään, kun vastauksia sitten satelee kaikilta kymmeniltä hänen omistamiltaan persoonilta - ota siitä sitten selvää..Sinä siis pystyt tekstistä päättelemään, että kyseessä on sama kirjoittaja eri nimimerkillä. No täytyy sanoa, että on täällä sitten pieni piiri pyörimässä. (Ei millään pahalla siis) Tämä kyllä selvensi tätä ihmettelyäni jonkun verran.
Itse en ole tänne aiemmin kirjoittanut, useille muille palstoille kyllä. Tapanani on usein valita nimimerkiksi jokin asiaani tai mielentilaani enemmän tai vähemmän onnistuneesti kuvaava juttu.
Jään mielenkiinnolla seurailemaan tätä palstaa. - pahnis
ihmettelevä kirjoitti:
..tunnetteko te täällä kaikki toisenne? Olen ihmetellyt tätä Jennifer-keskustelua, joka aina täällä putkahtelee milloin missäkin ketjussa. Miksi kukaan viitsii mustasukkaisesti valvoa "oikeuksiaan" johonkin nimimerkkiin netissä..???? Mitä väliä sillä jos joku kirjoittaa samalla nimellä? Vai tunnetteko kaikki esimerkiksi Jenniferin. Jos jotakuta vaikkapa Jenniferiä vaivaa toisen Jenniferin kommentit niin miksi hän ei vain ota uutta nimeä? Ei kai tämä nyt niin vakavaa ole???????
eihän hää ole Jenniferi, kun hää on Zeniferi. Höh.
- Jennifer
pahnis kirjoitti:
eihän hää ole Jenniferi, kun hää on Zeniferi. Höh.
..kuvaa kuitenkin mielikuvituksettomuutta.
En itse valitsisi sellaista nikkiä, joka vain vähän poikkeaa jostakin muusta palstalla olevasta.
No tuo nikki ja hänen kirjalliset tuotteensa ovat kylläkin ihan samaa luokkaa..:D - Pirre
Jennifer kirjoitti:
..kuvaa kuitenkin mielikuvituksettomuutta.
En itse valitsisi sellaista nikkiä, joka vain vähän poikkeaa jostakin muusta palstalla olevasta.
No tuo nikki ja hänen kirjalliset tuotteensa ovat kylläkin ihan samaa luokkaa..:DNimimerkki ja aiheet ovat ns. jennifer-luokkaa eli luokattomia.
Tai luokka 6 sopii:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=4500000000000223&posting=22000000004478897 - Jennifer
Pirre kirjoitti:
Nimimerkki ja aiheet ovat ns. jennifer-luokkaa eli luokattomia.
Tai luokka 6 sopii:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=4500000000000223&posting=22000000004478897..nyt linkkisi viimeistä sanaa tarkoittavan henkilön kanssa?
En ainakaan tietoisesti. - Pirre
Jennifer kirjoitti:
..nyt linkkisi viimeistä sanaa tarkoittavan henkilön kanssa?
En ainakaan tietoisesti.tietoisen toimintatasosi mataluudesta, punaniska
- kuin-mutola
Pirre kirjoitti:
tietoisen toimintatasosi mataluudesta, punaniska
..linkissä viitattiin prostituoituun aivan selvästi..:)
Mitäs otit väärän tyyppisen linkin esiin..:D
Ps. Ehdottaisin nyt kuitenkin välirauhaa tällä erää. Katsos, kun kohta nuo muut kirjoittajat pitkästyvät kokonaan.
Saako ehdotukseni kannatusta sinulta? - kuin-mutola
kuin-mutola kirjoitti:
..linkissä viitattiin prostituoituun aivan selvästi..:)
Mitäs otit väärän tyyppisen linkin esiin..:D
Ps. Ehdottaisin nyt kuitenkin välirauhaa tällä erää. Katsos, kun kohta nuo muut kirjoittajat pitkästyvät kokonaan.
Saako ehdotukseni kannatusta sinulta?..pääsi lipsahtamaan kiireessä.
Sano on siis p r o s t i t u u t i o. - kuin-mutola
kuin-mutola kirjoitti:
..pääsi lipsahtamaan kiireessä.
Sano on siis p r o s t i t u u t i o...vielä lukihäiriö perään..:D
- huoh
Hapsu kirjoitti:
Jos ei ole kanttia edes samalla/omalla nicillä kirjoittaa, niin ei pal taida olla muutenkaan mitään mieltä mistään. Eihän sellaisen ihmisen kanssa voi edes alkaa keskustelee kunnolla mistään, kun vastauksia sitten satelee kaikilta kymmeniltä hänen omistamiltaan persoonilta - ota siitä sitten selvää..Minusta on absurdia sanoa, että "nimettömänä on hyvä heitellä paskaa mennen tullen kaikkien päälle." On aivan yksi hailee, käyttääkö nimimerkkiä vai ei - netissä tuskin kukaan tuntee toisiansa, joten nimimerkin käytöllä/käyttämättömyydellä ei ole mitään merkitystä. Jokin valittu nimimerkki on tasan yhtä anonyymi kuin joku, jota joku aina käyttää - varsinkin, kun nikin käyttäjät tuntuvat olevan todella tarkkoja siitä, etteivät paljasta henkilöyttään.
Kyllä olisi aika hiljaista tälläkin palstalla, jos vain tiettyä nimimerkkiä käyttävät saisivat osallistua. Tämmöisten keskustelupalstojen idea kun juuri on ajatustenvaihto ihmisten kesken nimettömänä. Nikin käytöllä vain haluavat jotkut erottautua eivätkä kaikki näin halua tehdä, mikä ei ole minusta ollenkaan väheksyttävää. - kenai
huoh kirjoitti:
Minusta on absurdia sanoa, että "nimettömänä on hyvä heitellä paskaa mennen tullen kaikkien päälle." On aivan yksi hailee, käyttääkö nimimerkkiä vai ei - netissä tuskin kukaan tuntee toisiansa, joten nimimerkin käytöllä/käyttämättömyydellä ei ole mitään merkitystä. Jokin valittu nimimerkki on tasan yhtä anonyymi kuin joku, jota joku aina käyttää - varsinkin, kun nikin käyttäjät tuntuvat olevan todella tarkkoja siitä, etteivät paljasta henkilöyttään.
Kyllä olisi aika hiljaista tälläkin palstalla, jos vain tiettyä nimimerkkiä käyttävät saisivat osallistua. Tämmöisten keskustelupalstojen idea kun juuri on ajatustenvaihto ihmisten kesken nimettömänä. Nikin käytöllä vain haluavat jotkut erottautua eivätkä kaikki näin halua tehdä, mikä ei ole minusta ollenkaan väheksyttävää.saattavat ehkä paljastaakkin jotain itsestään ;)
- ....
Pirre kirjoitti:
tietoisen toimintatasosi mataluudesta, punaniska
rekkis-pirre, vaihtaisit jo palstaa.
- ...........
ihmettelevä kirjoitti:
Onhan aika samantekevää mitä joku satunnainen nettisurffari ajattelee jollakin tietyllä nimimerkillä kirjoitetusta jutusta.
Joka lukee enemmän tietyn palstan keskusteluja oppii erottamaan tyylistä "oikean-alkuperäisen" ja "vale-nimen omija" nimimerkin tuotokset toisistaan, joten vakikävijät eivät sekoita (välttämättä) aitoa ja feikkiä. Joten, mitäpä siitä välittämään?
Tämän ei TODELLAKAAN pitäisi olla niin vakavaa.
En myöskään ymmärrä mitä pahaa joidenkin mielestä on siinä, että esiintyy eri nimmareilla. Minä ainakin olen monesti valinnut jonkun tietyn, juuri kyseiseen keskusteluun sopivan nimimerkin. Joskus en viitsi mitään keksiä, kuten esim. nyt.
Se on ihan ok, että ns. seriffi poistaa kaikkein pahimman ylilyönnit, mutta muuten olen kyllä vapauden kannalla. Ja ne ylilyönnitkin voi toki ohittaa "viis veisaten". Mitä niihin takertua tai niistä loukkaantua? Ja joskus voi olla ihan piristävääkin vähän irroitella... - Pirre
kuin-mutola kirjoitti:
..vielä lukihäiriö perään..:D
....vaan ..:D :D :D :D
- Zen-ifer
hei arvoisa valvoja tytteli.
Olet niinku menny poistaan viestiketjun, jossa mun kirjotus oli niin ku osana sitä kirjotusta. ja musta se on tosi väärin. Kun niinku mun kirjotus on menty poistaan!! Hei, se on muute tosi epistä. Kun mun kirjotuksia ei täälä paljoo ees oo.
- Zenifer
Siis mä en niinku todellakaan ole mikään ryhmään 6 luokiteltava elämässä epäonnistuva kännikala niinku jotkut kännikalat on. Mä olen niinku Helsingissä asuva hyvin ansaitseva madamme. Nii, eihän mun kämppis muuten olis niinku supermalli, hei. Oottekste mulle kateelisii?
Etteks te niinku aijokkaan toivottaa mua niinku lämpimästi tervetulleex?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1524934Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193575Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603381Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss352861Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu982611Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181863Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101645Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1511485Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111277