Oon tässä nyt miettiny, että oisko mulla syömishäiriö.. aamupalaa en syö koskaan, koulussa leivän, välipalaa en syö, sitten illalla jos joku on tehnyt jotain niin lämpösen ruuan. Joskus saatan syödä päivässä pelkästään pari leipää.. syöminen on mun mielestä vaatenmielistä ja vältän sitä aina kun mahdollista... kaveritkin on alkanut sanoa että olen liian laiha. Iloitsen aina salaa jos painoa on lähtenyt vähän, vaikka sanon muille etten yritä laihduttaa.... pari vuotta sitten painoindeksi oli niin alhaalla, että meinasin lähteä sairaalaan, sitten paino nousi normaalia päin ja nyt on taas romahtanut. Olen 156-157cm pitkä ja painan 37kg.
syömishäiriö??
gebsu
1
171
Vastaukset
- !!!
37 kiloa on erittäin vähän. Sinuna menisin heti sairaalaan hoitoon ennen kuin jotain vakavaa tapahtuu. Sydämesi saattaa pysähtyä tai vastaavaa. :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994