Miksi minua ahdistaa? Asiat alkoi menemään paremmin, mutta miksi minusta ei tunnu siltä. Vähän tyhjä olokin nyt. Pitäisi olla iloinen mieli nyt, mutta on kaikkea muuta..
Mitä minulle näkyy tulevaan.. onko ahdistukseni myös tulevassa?
ahdistaa..
6
75
Vastaukset
Hei
sinulla on uusi alku, mutta et sisimmissäsi luota siihen. siitä se ahdistus tulee.
nyt pärjäät taloudellisestikin paremmin, sitä jatkuu edelleen paremmissa merkeissä.
työmurheet ovat siirtyneet sivuun, on parempi aika.
voi tulla toinenkin mies mieleesi ja lähellesi, hyvä ja harkitsevainen ihminen. tämä mies on yhteydessä vesistöön, ehkä hänen suvustaan löytyy merenkävijöitä.
t. Keskiyö- tyhjä olo...
Kiitos! Näin juuri, mieheni kanssa on uusi alku, taas. Enkä oikeasti usko siihen. Odotan vain milloin "hyvä käytös" muuttuu. Niin monet kerrat se nähty.
Erästä miestä aina ajattelen, mutta hän on ilmeisimmin rakastava perheenisä, joten ei taida tämä ko. oleva mies olla hän..?
Tunnenkohan tätä mainitsemaasi miestä entuudestaan, tuleeko olemassa olevan suhteeni aikana elämääni? Tummasta vai vaaleasta kyse?
Kiitos vielä, jos jaksat vastata. - Hohhoijaa..
kirjoita nyt keskiyö vaikka kirja, sinne saat laittaa tätä omaa dialogiasi niin paljon kuin haluat. Täällä täytät vain arkistot.
- tyhjä olo...
Olipa todella inhottavasti sanottu. :( Ei sinun todellakaan tarvitse lukea näitä..
Minä todellakin toivon Keskiyöltä vielä vastausta..
Hän oikeasti näkee asioita..- tyhjä olo..
Kiltti Keskiyö.. pystyykö vastaamaan työhöni jatkokysymykseeni... Olisi minulle tärkeää.. kiitos.. :)
- tyhjä olo..
Siis tekemääni jatkokysymykseen.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?954298- 272325
- 2002146
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102058PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4081802- 1481383
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001259Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321055Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72966Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78825