Minkä merkkistä 2-T öljyä käytät ?
Savuttaako ? Minkä hintainen & merkkinen ?
Jostain kuulin, että ns. Marine-öljyä, eli perämoottori öljy on nokeamaton, ja sitä kannattaa käyttää ? Voiko perämoottorin 2-T öljyä käyttää mopossa ? (ei tuor.voitelu)
Mitä 2-T öljyä käytät ?
15
4864
Vastaukset
- kukkis
tavallisessa mopossa jossa ei oo ture-voitelu systeemiä, esim. suzuki pv, kannattaa käyttä teboilin "self mix":iä! perä-moottoreista en tiiä paljo mut en suosittele että sitä mopoon kannattas laittaa...
- Mopomies
Juuri tuota olen käyttänyt, ja savuttaa aikalailla. Tuo ei kyllä muistaakseni maksa edes 3€ / L (?)
- PvBoy
Mopomies kirjoitti:
Juuri tuota olen käyttänyt, ja savuttaa aikalailla. Tuo ei kyllä muistaakseni maksa edes 3€ / L (?)
ite kans käytän self mix:iä, eikä savuta paljoo.... kui mont % pistät? mä 2%
- Mopomies
PvBoy kirjoitti:
ite kans käytän self mix:iä, eikä savuta paljoo.... kui mont % pistät? mä 2%
2,5%. Savuttaa jonkin verran, välillä kyllä liikaakin....
- Pee
Mobilista ainakin on hyvää kokemusta, maksaa 6e/litra.
Halvemmalla saa neljän litran kannuissa motonetistä.
Ei savuta paitsi isoilla seoksilla ja toimii moottoripyörässäkin ongelmitta toisin kuin esim teboilin tai taroilin 2-t öljy.
On kahta laatua, toinen synteettistä ja toinen ei.
Itse en näillä ainakaan huomaa eroa paitsi hinnassa.
Veneen 2t öljyä ei kannata kovin tehokkaassa mopossa käyttää koska se ei kestä kuumaa. Veneen moottori käy yleensä kylmänä jäähdytyksestä johtuen.
Voi leikata kiinni..tai sitten ei.- Kokeilkaa
Polarikin 2-T öljy käy turevoiteluun sekä tavallisiin. Tuorevoitelussa savuttaa ku oikein kierrättää vapaalla.
- kakstee
Nää 2-t öljyt on testattu, testin tulokset löytyy varmaan netistäkin, kun sitkeesti etsii. Mobil oli testatuista hinta - laatusuhteella parasta.
Paras 2-t öljy maksoi maltaita, varmaan tuplasti mitä esim mobil, joka ei ollut halvemmasta päästä.
Hinnat olivat 4 l pönikästä. - pekeke
Mitä öljyä kannatas ostaa, ku mulla on peugeot xps 2-tahti vuosimallia 2005?
- pekeke
^ enduromallinen siis.
- VASTATKAA
Mitä öljyä kannatas ostaa, ku mulla on peugeot xps 2-tahti enska vuosimallia 2005?
- Janne78.
Laittakaa mopoihin tarkoitettu laatuöljyä jos ajatte vakiolla.
Laittakaa oliiviöljyä jos ajatte viritetyllä. - hhhhf
Janne78. kirjoitti:
Laittakaa mopoihin tarkoitettu laatuöljyä jos ajatte vakiolla.
Laittakaa oliiviöljyä jos ajatte viritetyllä.voisikko kertoa mitä se laatuöljy sit olis?
- Janne78.
hhhhf kirjoitti:
voisikko kertoa mitä se laatuöljy sit olis?
kysele huoltoasemilta!
- kahvi-mace
voiks kawasaki kx 85 käyttää veneen perämoottorin 2t öljyä
- Herculess
voi tietenki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564