Käytännöllinen ja edullinen matto parvekkeelle?

parvekematto

Minulla on avoparveke ja haluaisin siihen jonkun maton ettei olisi niin kylmä betoni jalkojen alla. Mikä materiaali olisi käytännöllinen ja edullinen ja helppo toteuttaa?

12

5156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2433333333

Suosittelen joko ihan kuramattoa, tai vaihtoehdoksi laita vanha matto parvekkeelle, tekee tehtävän!

• Koiranomistaja

Jos mahdollista, niin kannattaa tilata ihan oikea kuramatto. Jos on esim tutulla firma, niin kannattaa tilata esim täältä.
        mattokauppa.fi/p543_kuramatto-curly-6m_fi.html

Hintaa tulee noin 100e kaikkineen, kuljetettuna sinne tutun firmalle. Riippuu tietty parvekkeen koosta, mutta itsellä jäi tuosta vielä yli muutama "kynnysmatto". Tota kyseista mattoa saa myös leikattua helposti joten siitä saa juuri oikean muotoisen. Vesi menee läpi, mutta jalat ei osu betoniin.

• Koiranomistaja
        Koiranomistaja kirjoitti:

Jos mahdollista, niin kannattaa tilata ihan oikea kuramatto. Jos on esim tutulla firma, niin kannattaa tilata esim täältä.
        mattokauppa.fi/p543_kuramatto-curly-6m_fi.html

Hintaa tulee noin 100e kaikkineen, kuljetettuna sinne tutun firmalle. Riippuu tietty parvekkeen koosta, mutta itsellä jäi tuosta vielä yli muutama "kynnysmatto". Tota kyseista mattoa saa myös leikattua helposti joten siitä saa juuri oikean muotoisen. Vesi menee läpi, mutta jalat ei osu betoniin.

siis
        http://www.mattokauppa.fi/p543_kuramatto-curly-6m_fi.html

• 17+10

Minulla myös avoparveke ja ostin siihen neljä vuotta sitten rautakaupasta sellaista terassimattoa jossa kuminystyrät alla, hyvin on kestänyt kesät talvet ja mukavan pehmeä paljaaseenkin jalkaan , helppo myös pestä kylppärissä suihkulla jos muuta pesupaikkaa ei ole, kuivuu nopeasti

• ihanamatto

Kannattaa satsata tähän: Termomatto Dry Step. Olen käyttänyt viisi vuotta, pessyt kerran vuoteen. Kestää pakkasta ja lunta, ollut avoparvekkeella ja ihana jalalle. Aivan ihana. Leikkaavat valmiiksi viipaleiksi, näin on helpompi pestäkin.

• Löysin tuollaisen Termoton Salolaisesta yrityksestä www.indot.fi oliko samaa tavaraa. Minä en noita räsymattoja kyllä enää halua käyttää. haluan pitkäikäisen kunnon maton tällä kertaa.

• suosittelen

Uusajattelijalle, juuri sama matto. Oma parvekkeeni on 6,5 x 1,5 ja tuli maksamaan kolmisen sataa ja kuljetettiin kotiin saakka valmiina paloina.

• Välivainio

Minä löysin kerrostalon jätehuoneesta joittenkin sinne tuomia isoja olohuoneen mattoja. Ei pahoja vaurioita. Toimivat hyvin parvekkeellani.

• parvekenautiskelija
    • J . F . K

"Terassille, parvekkeelle tai muualle ulkotilaan sopivat matot viimeistelevät ulko-oleskelutilasi miellyttäviksi. Materiaaleiltaan ne ovat usein paksua pehmeää muovia tai vinyyliä. Nämä matot kestävät kosteutta ja UV-säteilyä hyvin ja ovat helppohoitoisia. Armottomat säänvaihtelut vaativat näiltä matoilta paljon. "

http://mattoshop.fi/91-mattoja-ulkotilaan

• Honkkari

Hong Kongista saa edullista parvekemattoa. Ostin itse vihreää, näyttää hyvälle ja olen erittäin tyytyväinen. Pitäisi kestää avoparvekkeellakin, itsellä lasitettu ja kesällä verhot estää enimmät sateet. 2 metriä leveästä oli helppo leikata sopivaksi.

• Hyvää mattoa

Minulla löytyy ylimääräisenä Dry Steppiä 10 neliön pala jonka saa 250 euron kokonaishintaan. 0400 868246

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4312
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1813
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1523
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1287
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      833
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe