Joutsijärvi reitistä

retkelle matka

Osaako kukaan sanoa onko Joutsijärven reitin varrella olevassa kaivossa tällä hetkellä vettä? Siis siinä joka sijaitsee lähellä Sisälmystenlahtea. Entä missä kuosissa mahtavat olla Isosuntin, Keskisuntin ja Kirkkosuntin ylityspaikat?

8

2987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idioottiäläpatikoi

Kahden tunnin patikoinnille tarvitsee kolme kaivoa? Tankkaa vettä kuin kameli kyttyrää ennen reissua. Eihän tuolla "patikoinnilla" tarvitse lisä täydennyksiä. Mukana jaksaa kantaa ne vedet mitä terve ihminen tarvitsee.

• kävin retkellä

Mikä kolme kaivoa? Eihän siellä ole kuin yksi kaivo. Enkä tiedä mimmosessa kunnossa itse olet, mutten minä ainakaan kierrä Joutsijärveä (matka vajaa 30 km) kahdessa tunnissa. Minulla ei ole mitään vettä keräävää kyttyrää ja kuumalla ilmalla vettä kuluu tosi paljon, ei siinä riitä litra, kaksi tai kolmekaan. Kun mukana oli vielä makuupussi ynnä muuta varusteita, niin kyllä painaa rinkka ihan tarpeeksi ilman viiden litran vesitonkaakin.

Ja muille tiedoksi että kaivossa oli vettä ja vesi oli kirkasta ja hyvän makuista.

• KusinkoTurhaan

Oliko oikein hyvän makuista? Perhana.

• sugarything

Mikä tämän hetken tilanne mahtaa olla? Onko sillä Joutsijärven reitillä muita vedenottopisteitä? Itse järvessä oli sinilevää kesäkuun alussa Ottaluodon puolella.

• käynyt

tammen leirikeskuksesta on ainakin saanut vettä seinässä olevasta vesipostista samoin vasoniemen leirialueelta.

• Vittu!!!!!

Sitokaa saatana betonilevyt kinttuihinne ja hypäkkää Kokkeliin. Saatte vettä yllinkyllin!

• retkikunta

14.7.2014 Kaivon vesi ihan kunnossa. Pumppu ei toiminut, mutta vettä sai ylös ketju-ämpäri-yhdistelmällä. Ylityspaikat kunnossa.
      Järvestä piti tankata vielä lisääkin vettä. Micropur Fortea laitettiin joukkoon eikä ainakaan vielä ole ollut mitään vatsavaivoja.

• retkikunta

Eiku 13.7. Sori, kirjoitin tän 4 minuuttia ennen vuorokauden vaihtumista. Joku kai keksii jotain nasevaa tästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      46
      3098
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      46
      2901
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      50
      2515
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      51
      2486
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      32
      2106
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1860
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1769
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      43
      1626
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      48
      1562
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26