Muutanko tässä (syys)kesällä rakastamani miehen kanssa omaan kotiin? Ottaako hän mm. tämän asian puheeksi? Raha-asiani? Olen töissä, muistaako ex- mies minua rahallisesti? Nouseeko tähän jotakin?
Keskiyölle kiitos
3
113
Vastaukset
Hei
kyllä se teidän muuttonne näkyy, enkä usko että siihen kovin kauan menisi, olette niin lähekkäin. kuitenkaan en näe mitään numeroita, joten sanon vain että ei mene kauaa.
muutto menee hyvin ja teillä on hauskaa. mielestäni hän ottaa muuton puheeksi.
ex-miehesi on vielä paljon mielessäsi, vaikka ette enää yhdessä olekaan. rahaa en teidän välillenne näe. raha-asiasi paranevat muuton myötä, laskut tasaantuvat ja sinulle jää rahaa omaan käyttöön.
t. Keskiyö- Keskiyön aikaan
Kiitos onnea tässä tarvitsenkin:) Saanko perinnön, tuleeko kirje kotiin tästä siis? Vai tuleeko raha sitten kiertäen minulle? Tässä on nuori nainen mukana johon päin katson/ajattelan nyt. Värjätyt mustat hiukset. Eläinrakas ja minulle tärkeä ihminen. Tämä on tässä vähän vaikeaa pukea sanoiksi:) Perintöasiaa kysyessäni se "tarkoittaakin jotakin tiettyä asiaa joka on tapahtunut tuolle exälleni nyt". Toivon että ymmärrät/näet mitä tarkoitan? Tuo tumma neitonen liittyy myös tähän asiaan.
- Keskiyön aikaan
Hyvää ja aurinkoista kesänjatkoa sinulle tuntijasi:) Kiitos paljon vastauksestasi tänne. "On ihanaa kun joku välittää oikeesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38889Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30633Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26568- 24541
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17533Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17513