Hei! Oisko kellään kokemuksia Helsingin evankelisen opiston lääketieteen linjasta? Hain sinne ja sain paikan, joten ois kiva kuulla onko se maksun arvoinen :)
HEO lääketiede ilta, kokemuksia?
11
3466
Vastaukset
- heoheo
Itsekin harkitsen hakemista sinne. Oliko helppo päästä?
- Helppoa
Oli tosi helppoa päästä, täytin hakemuksen netissä ja seur viikolla sain kirjeen että olin valittu. Sillä haluisinki vähän kysellä että onko hyvä opetus kun ei paljon kriteerejä ole hakemiseen :D
- tuulia
Helppoa kirjoitti:
Oli tosi helppoa päästä, täytin hakemuksen netissä ja seur viikolla sain kirjeen että olin valittu. Sillä haluisinki vähän kysellä että onko hyvä opetus kun ei paljon kriteerejä ole hakemiseen :D
Minäkin sain Helsingin evankelisesta opistosta paikan, ja minäkin hyötyisin kovin kokemuksista! :) opetuksen tasosta, opintojen suunnitteellisuudesta, ruuasta, asumisesta jne.
- 4rrr456rtr
Minäkin olen hakenut linjalle. Vaikuttaa ihan hyvältä ja koulussa kehuttiin tasoa. Mielestäni vaikuttaa sopivalta, kunhan vain on motivoitunut myös itse ;) Koko lukuvuoden kestävä valmennus on tuhti paketti ja luulen, että opin päästäkseni sisään yliopistoon.
- ei saatana...
hihhuleita, hyi helvetti!
- HEOssa 2012-2013
Tosi hyvä linja! Kävin viime vuoden HEOn Lääketiede ilta- linjalla ja olin erittäin tyytyväinen. Opetuksen taso ja monipuolisuus oli hyvää. Lisäksi asiat käytiin minusta huolellisemmin läpi kuin edellisen vuoden valmennuskurssilla. Aika riitti hyvin soveltavien tehtävien läpikäymiseen, sekä aineistotehtävien tekemiseen (iso apu aineistopainotteisessa kokeessa tänä vuonna!). Omille kysymyksille sai kattavat vastaukset, ja opiskelijat saivat itse vaikuttaa opetuksen sisältöön.
Onhan linja tietysti hieman hintava, mutta itse sain alkumaksun "takaisin" hyvin opintotukena (valtio tukee HEOssa opiskelua 2. asteen opintotuella!). Ruokailu, joka kuului linjan hintaan oli erittäin tervetullut kiireiselle pänttääjälle.
Suosittelen lämpimästi kansanopistolinjaa kaikille, pesi kirkkaasti yksityisen valmennuskurssin joille olen osallistunut. - annamari23
Mahtavaa kuulla kokemuksistasi! Nyt ei tarvitse enää "hermoilla", millainen opetuksen taso tulee olemaan ja onko lukukausi hinta-laatusuhteeltaan sopiva. Innolla odotan, että kurssi alkaa.
Muuten, kuuluuko ruokailu siis myös iltalinjalle?
Pääsitkö itse sisään HEO:n avulla? - HEOssa 2012-2013
Juu älä yhtään hermoile, ja jos jokin asia vaivaa opiskelussa, niin ota rohkeasti yhteyttä linjavetäjään, oli tosi mukava!
Ruokailu (päivällinen) kuuluu juurikin iltalinjalle, kouluilta tavallaan "aloitetiin" ruokailulla. EI tarvinnut mahan kurnimisen takia menettää keskittymiskykyään!
En vielä tiedä omasta sisäänpääsystäni, huomennahan ne tulokset pitäisi tulla, mutta koetta myöhemmin tutkittuani ei näytä ihan huonoltakaan. Peukut pystyyn!:)
Joka tapauksessa näillä eväillä uuden luku-urakan aloittaminen tulisi olemaan huomattavasti helpompaa, ja uuden osaamisen rakentaminen vanhan päälle nopeampaa. Linjalla oleminen toi luottamusta omaan jaksamiseen, ja uskon että jaksaisin yrittää vielä montakin kertaa jos (toivottavasti ei kuitenkaan!) tarvitaan. Vaikka taidot ( ja valitettavasti myös tuuri!) eivät heti riittäisikään, ei kannata heittää hanskoja tiskiin! Kaikilla on oma tahtinsa.
Tsemppiä kovasti ensi vuoteenne! Muistakaa, että vaikka syksyn pimenevissä illoissa alkaa totisesti ottaa päästä istua opiskelemassa kaikki illat,. niin kevätpuolella helpottaa ja luokassa istuminen palkitsee varasti:) Mahtavaa että olette valmiita näkemään vaivaa unelmanne eteen! Kaikkea hyvää!- sanna27765
Kiitos! Oli kiva kuulla sun kokemuksista ja toivotaan, että ovet aukenevat sinulle :) meillä vasta urakka alkutekijöissään.
- Itsekkin harkitsen
Hei paikan saaneet, minkä ikäisiä ja millainen koulumenestys teillä on ollut?
- katriinamari
Parikymppisenä menossa Heolle. Ihan perustason oppilas koulussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019