Kaituentie

minä

TAAS laajalammella kaituentie 41 ei noudateta sääntöjä, 00 aikaan vielä musat pauhaa täysiä ! ambulanssi kävi joskus 2 aikaan yöllä ja poliisitkin siinä kävi mutta nämä idiootit jatkoivat heti kun poliisit menivät. tänne ei siis kannata muuttaa, täällä on noi yhteiskunnan pohjasakat kasattuna, itse olen kunnon kansalainen ja haluaisin elää täällä normaalia elämää muttei se ole mahdollista tälläsen paskasakin keskellä kun yötä päivää riehutaan... ja minähän en täältä muuta vaan noille häiritsijöille pitää häätö tulla !

22

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+5

      Laajalampi se ei sit muutu millään. Toisaalta parempi vaan kun se sakki siellä pysyy, onpahan samanhenkistä väkeä..

    • minä

      no itse en koe millään tapaa kuuluvani tänne! semmosta paska sakkia jos multa kysytää

      • Anonyymi

        Mutta nautit kuitenkin suunnattomasti, kun voit tuntea (todennäköisesti aiheetonta) ylemmyyttäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nautit kuitenkin suunnattomasti, kun voit tuntea (todennäköisesti aiheetonta) ylemmyyttäsi.

        Joo ei tarvi enää onneksi asua siellä .


    • Turbohuuuli3

      Onks klingoneita näkyny??? Häh??

    • ....

      vaikka ois minkälaista porukkaa niin säännöt on säännöt ja eläisivät edes ihmisiks...

      • Anonyymi

        Ja ihan itse keksit sääntöjä, joita muiden tulisi noudattaa.


    • Laajalampi fani

      Muutaman riehujan takia ei kannata leimata koko laajalampea.
      On nimittäin mikkelin paras asuinalue

      • näin on

        ja kun normaalit ihmiset ymmärtäävät muuttaa sieltä pois niin paremmaksi vain muuttuu.


      • aikoihin eletty

        Siis Laajalampi Mikkelin paras asuinalue? Entäs jos mietit asiaa selvinpäin?


    • JustiinsaniinJuu

      Laajalampi, idiotismin sulatusuuni XD
      YH-äitien tehdas, tulevien vankien harjoittelumaasto XD

    • minä

      mitä sillä on väliä jos on yh äiti, kunhan käy töissä ja elää normaalisti, niitä en kyllä ymmärrä joilla ei mitään motivaatiota mennä töihin ja jotka juovat.... mutta onneksi on niitä kunnon yh äitejäkin muutema !

    • Anonyymi

      Hirveä alue.

      • Anonyymi

        Ei vaan betonia alue.


      • Anonyymi

        Eikös se siistiytynyt jo välillä. 80 luvulla siitä käytettiin nimeä hälytysalue, meno oli huikeaa.
        No, nythän siellä ryöstellään ja kuulemma jonkun talon pihassa on kyltti, että alkoholin nauttiminen pihassa kielletty.


    • Anonyymi

      lammella on lammen laki.poliisitkaa nykysi uskalla ku isommalla sakilla tänne varsikaa yöllä?

    • Anonyymi

      Olen sihtaillut noita Lammella myynnissä olevia kerrostaloasuntoja. Halvalla menee. Toki mittaviakin remontteja tulossa, mutta kaipa tuo sijaintikin alentaa hintaa.
      Koskee levottomuus aivan koko aluetta?
      Siellähän on omistusasuntoja vuokrattu kai paljonkin ja myös näissä taloissa on levottomuuksia, vai?

      • Anonyymi

        Ei siellä muualla ole levotonta, mutta siellä tien päässä oikealla ne 41 talot saattaa olla hieman hulina taloja.


    • Anonyymi

      Lampi on mikkelin Monaco. Kukaan ei käy töissä,eikä maksa veroja.

      • Anonyymi

        Just näin. Kaikki vaan polttaa kämppiään.

        Mikä siellä nyt paloi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Kaikki vaan polttaa kämppiään.

        Mikä siellä nyt paloi?

        polttaatko jo ihmisten autoja siellää?


    • Anonyymi

      Ootko perinyt asuntosi? Tuskin kukaan muuttaa Laajalammelle vapaaehtoisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe