TAAS laajalammella kaituentie 41 ei noudateta sääntöjä, 00 aikaan vielä musat pauhaa täysiä ! ambulanssi kävi joskus 2 aikaan yöllä ja poliisitkin siinä kävi mutta nämä idiootit jatkoivat heti kun poliisit menivät. tänne ei siis kannata muuttaa, täällä on noi yhteiskunnan pohjasakat kasattuna, itse olen kunnon kansalainen ja haluaisin elää täällä normaalia elämää muttei se ole mahdollista tälläsen paskasakin keskellä kun yötä päivää riehutaan... ja minähän en täältä muuta vaan noille häiritsijöille pitää häätö tulla !
Kaituentie
22
1242
Vastaukset
- 18+5
Laajalampi se ei sit muutu millään. Toisaalta parempi vaan kun se sakki siellä pysyy, onpahan samanhenkistä väkeä..
- minä
no itse en koe millään tapaa kuuluvani tänne! semmosta paska sakkia jos multa kysytää
- Anonyymi
Mutta nautit kuitenkin suunnattomasti, kun voit tuntea (todennäköisesti aiheetonta) ylemmyyttäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nautit kuitenkin suunnattomasti, kun voit tuntea (todennäköisesti aiheetonta) ylemmyyttäsi.
Joo ei tarvi enää onneksi asua siellä .
- Turbohuuuli3
Onks klingoneita näkyny??? Häh??
- ....
vaikka ois minkälaista porukkaa niin säännöt on säännöt ja eläisivät edes ihmisiks...
- Anonyymi
Ja ihan itse keksit sääntöjä, joita muiden tulisi noudattaa.
- Laajalampi fani
Muutaman riehujan takia ei kannata leimata koko laajalampea.
On nimittäin mikkelin paras asuinalue- näin on
ja kun normaalit ihmiset ymmärtäävät muuttaa sieltä pois niin paremmaksi vain muuttuu.
- aikoihin eletty
Siis Laajalampi Mikkelin paras asuinalue? Entäs jos mietit asiaa selvinpäin?
- JustiinsaniinJuu
Laajalampi, idiotismin sulatusuuni XD
YH-äitien tehdas, tulevien vankien harjoittelumaasto XD - minä
mitä sillä on väliä jos on yh äiti, kunhan käy töissä ja elää normaalisti, niitä en kyllä ymmärrä joilla ei mitään motivaatiota mennä töihin ja jotka juovat.... mutta onneksi on niitä kunnon yh äitejäkin muutema !
- Anonyymi
Hirveä alue.
- Anonyymi
Ei vaan betonia alue.
- Anonyymi
Eikös se siistiytynyt jo välillä. 80 luvulla siitä käytettiin nimeä hälytysalue, meno oli huikeaa.
No, nythän siellä ryöstellään ja kuulemma jonkun talon pihassa on kyltti, että alkoholin nauttiminen pihassa kielletty.
- Anonyymi
lammella on lammen laki.poliisitkaa nykysi uskalla ku isommalla sakilla tänne varsikaa yöllä?
- Anonyymi
Olen sihtaillut noita Lammella myynnissä olevia kerrostaloasuntoja. Halvalla menee. Toki mittaviakin remontteja tulossa, mutta kaipa tuo sijaintikin alentaa hintaa.
Koskee levottomuus aivan koko aluetta?
Siellähän on omistusasuntoja vuokrattu kai paljonkin ja myös näissä taloissa on levottomuuksia, vai?- Anonyymi
Ei siellä muualla ole levotonta, mutta siellä tien päässä oikealla ne 41 talot saattaa olla hieman hulina taloja.
- Anonyymi
Lampi on mikkelin Monaco. Kukaan ei käy töissä,eikä maksa veroja.
- Anonyymi
Just näin. Kaikki vaan polttaa kämppiään.
Mikä siellä nyt paloi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin. Kaikki vaan polttaa kämppiään.
Mikä siellä nyt paloi?polttaatko jo ihmisten autoja siellää?
- Anonyymi
Ootko perinyt asuntosi? Tuskin kukaan muuttaa Laajalammelle vapaaehtoisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik134780MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022491Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 91743
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64997