Suomi24 treffit

dreffaaja

Tuolta palstalta on näemmä poistunut lähes kaikki ne fiksuimmat ihmiset pois.
Ja ihmekös tuo kun palsta muuttunut muutenkin ihmeelliseksi.
Joten otan minäkin fiksu profiilini pois sieltä ja lähden nauttimaan "oikeiden" ihmisten pariin kesästä.

Aurinkoa, rauhaa ja nautiskelua kaikille. :)

11

1700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alfa-uros Jns

Melaa mekkoon ja kesästä nauttimaan!!

• hahhati-haa...

Täh??? Alfa-uros, joka pukeutuu mekkoon?

• dddreffailija

kannattaahan se pitää katiska pyytämässä vähä joka paikassa, suap sit valkata mieleisesä ;)

• jkhubgtfvd

Niin ja sit haukutaan nirppanokaksi jos ei joku satu kiinnostamaan.
        Ei kaikki voi kaikkia kiinnostaa, jos tämän ihmiset ymmärtäis eivätkä olisi takertuvaisia.

• Jaa..
        jkhubgtfvd kirjoitti:

Niin ja sit haukutaan nirppanokaksi jos ei joku satu kiinnostamaan.
        Ei kaikki voi kaikkia kiinnostaa, jos tämän ihmiset ymmärtäis eivätkä olisi takertuvaisia.

..kuka miettii mitenkin.
        Jokunen aika sitten tein itselleni profiilin myöhään illalla lähinnä koemielessä ja annoin sen olla vain1,5vrk, mutta valitettavasti sopivia naisimmeisiä ei kohdalle sattunut vaikka lukijoita oli noin parikymmentä, joista useampaan kertaan profiilissani käyneitä neljä.
        Päättelin itserakkaan omahyväisesti etteivät he olisi saattanut pahastua yhteydenotostani, mutta jätin sen kuitenkin tekemättä. Syy oli se että esittelin itseni "synnynnäistä hulluuttani" salaamatta tai peittelemättä muita puutteitani ja ilmoitin suoraan ettei hyvää etsivän kannata vuokseni vaivautua joten olisin kaivannut saman kaltaista poikkeavuutta ilmoitusten suhteen toisiltakin.
        Tämä siis oli oma syyni olla vastaamatta.

• Iso_seppo

on muuten rumia naisia trefeillä

• jhunbgfvcd

Missä on trefet?

• treffeilläkö

Jos tarkoitat treffisivustoa täällä niin eipä ole kehuminen miehissäkään siis joilla on kuva siellä. Ja jos omaa kohtalaisenkin ulkonäön niin sisältö on sit usein silkkaa pa.....

• Just just!
        treffeilläkö kirjoitti:

Jos tarkoitat treffisivustoa täällä niin eipä ole kehuminen miehissäkään siis joilla on kuva siellä. Ja jos omaa kohtalaisenkin ulkonäön niin sisältö on sit usein silkkaa pa.....

Siinäpä sitä tuli tekstiä aitoon Suoli24-henkeen, eli eipä ole missään kehumista itse kirjoittajaa lukuunottamatta, ja jos nyt kuitenkin joku kohta sattuisi olemaan edes jollain lailla siedettävä, niin ihan varmasti muut ominaisuudet onkin senkin edestä täyttä paskaa.

• nimimerkki s90

Ite oon ollu 3vuotta treffi palstalla eikä yhtää innosta enää jatkaa..

Olen parikymppinen, mutta kun yritän ettiä seuraa ja sitten kun treffataa. Siihempä se jää.. en ole kaunis enkä ruma vaan normaali, mut silti ukonäköni ei nähtävästi viehätä noita PINNALLISIA ihmisiä... nähtävästi toi treffi palsta täynä pinnallisia ihmisia...
      Arvostelevat pärstäkertoimen kautta..

Hyvää kesää kaikille!

• Jaa..

Itselläni ei ollut edes aitoa omaa kuvaa, ja siitäkin huolimatta sellaisia löytyi jotka mielestäni olivat minusta kiinnostuneita ja eräät uskaltivat jopa kirjoittaa muutaman sanan. Eipä sen puoleen, meillä on sinun kanssasi kymmenien vuosien ikäero, joten voihan olla että vanhemmat ihmiset kiinnittää huomion tekstiin eikä valokuvaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe