Moikka ! elikkäs olen juuri Keski-Suomessa Lähihoitajaksi valmistunut tyttö. Nyt ajattelin pitää välivuoden ja lähteä töihin, mutta ajattelin hakea ammattikorkeaan opiskelemaan vuoden päästä keväällä. Paikkakunnista mielessä ovat lähinnä Jyväskylä ja Kuopio. Elikkäs fysioterapeutiksi tai sairaanhoitajaksi tahtoisin. Päättötodistukseni keskiarvoksi tuli 2.67. Kysymys kuuluukin; kumpaan opiskelijana kannattaisi muuttaa, Jyväskylään vai Kuopioon? Olen kiinnostunut myös harrastusmahdollisuuksista ( olen hyvin liikunnallinen tyttönen), paikkojen rauhallisuudesta (olen siis korvesta kotoisin) yms. Olisi myös kiva kuulla mitenkä vaikea näihin kouluihin on päästä opiskelemaan ja muuta hyödyllistä tietoa. Muitakin hyviä opiskelukaupunkeja saa ehdotella :) Kiitos jo etukäteen !
Luetuimmat keskustelut
- 362042
- 41630
- 40603
- 42480
- 62472
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne60470- 45450
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6427Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14423- 40411