Tai edes yleisesti jotain alaa? :)
Tuntijasi, nouseeko minulle mitään vahvaa ammattia?
3
50
Vastaukset
Hei
nyt kysyt niin tarkasti, etten tiedä osaanko kertoa.
tarkoitatko vahvalla kutsumusta, fyysistä työtä, vai mitä, se ei selviä.
sinun oikeudentuntosi on paikoillaan. on myös suuri onni, että läheinen mies puhuu näistä asioista kanssasi, hänellä on hyviä ideoita.
kirjanpitoon ja numeroihin en sinua näe, se ikävystyttää. enkä myöskään usko, että lasten kanssa työskentely antaisi enää kovinkaan paljoa.
oletkohan hyvä ruoanlaittaja?
t. Keskiyö- Josefiina~~
Kiitos paljon nopeasta vastauksesta, jossa oli ihan häkellyttävän osuvia huomioita!
Tarkoitin varmaan vähän molempia, kutsumusta ja työtä. Minusta on tuntunut nuoresta asti, että minulla on jonkinlainen "henkinen kutsumus". Mutta kuitenkin nyt päällimmäisenä tavallisen leipätyön valinta on painanut mieltä.. Vaikka olis toki parasta että tämä henkinen työni, jos sellaista pääsen tekemään voisi olla myös se mistä saan elantoni. Olisi vain niin paljon kivempi tehdä työtä josta todella nauttii.
Poikaystäväni on tukenut minua hyvin paljon ja ollut ymmärtäväinen. Varmaan kaikki poikaystävät tukevat jonkin verran, mutta tuntuu, että omani on joutunut sitä tekemään erityisellä tavalla, eikä moni varmaan minua edes kestäisi. Häneltä olen saanut tosiaan paljon ideoita.
Olen todella huono nimenomaan numeroiden kanssa. Olen yrittänyt työntää kunnianhimoisesti itseäni eräälle kaupalliselle alalle, joka tosiaan on aika tylsä minulle..Lapsetkaan ei ole erityisesti lähellä sydäntä, vaikka olen miettinyt ohimennen lastentarhan opettajan ammattia. Ruuanlaitosta olen oppinut nykyään jopa pitämään, nuorena vieroksuin sitä. Tuntui, etten osaa laittaa ruokaa, mutta se johtui vain siitä ettei äitini päästänyt minua oikein koskaan kunnolla kokeilemaan. Nykyään olen huomannut, ettei se niin vaikeaa olekaan. En jotenkin osaa sitä silti ammatiksi itselleni kuvitella :D Hei
en minäkään usko, että sinusta kokkia tulisi. mutta erikoiset ruokalajit tulevat vielä kiinnostamaan sinua, uskon että menet vielä erilaisille kokkauskursseille. siellä löydät myös hauskoja ystäviä, aivan eri ammatin harjoittajia laidasta laitaan, hyviä kontakteja. maustetta elämään :-D
henkinen työ on rankkaa, sinä kantaisit ne askareet vielä työn jälkeen kotiisi ja miettisit yömyöhään. tuo henkinen kutsumus pääsee pintaan vasta kypsemmällä iällä, niin yleensä käy, jos on käydäkseen. jos siihen liittää rahan ansaitsemis mahdollisuuden, herkkä henkisyys voi mennä lukkoon. tarkoitan tällä vaihtoehtoisia hoitomenetelmiä, ennustamista, astrologiaa ja sen sellaista. ne ovat hyviä harrastuksia, mutta harvoin antavat elannon. ne rikastuttavat elämää monella muulla sektorilla kuitenkin.
oletkohan miettinyt jotakin piirustus -tai maalausterapiaan liittyvää. edessäni näkyy värillisiä papereita tai kankaita.
näkisin sinut ihmisten keskellä, missä on kontakteja ja elämää. ei kuivassa toimistossa. sinulla on kuori, mikä pitäisi aukaista, että pääset vihdoinkin pomppaamaan siitä ulos, kuin linnunpoika.
sellainen kansainvälinen kokkauskurssi olisi hyvä paikka harjoitella siipien räpytystä.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473181- 1082603
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822059- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111508