Tuntijasi, nouseeko minulle mitään vahvaa ammattia?

Josefiina~~

Tai edes yleisesti jotain alaa? :)

3

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

nyt kysyt niin tarkasti, etten tiedä osaanko kertoa.
      tarkoitatko vahvalla kutsumusta, fyysistä työtä, vai mitä, se ei selviä.

sinun oikeudentuntosi on paikoillaan. on myös suuri onni, että läheinen mies puhuu näistä asioista kanssasi, hänellä on hyviä ideoita.
      kirjanpitoon ja numeroihin en sinua näe, se ikävystyttää. enkä myöskään usko, että lasten kanssa työskentely antaisi enää kovinkaan paljoa.
      oletkohan hyvä ruoanlaittaja?

t. Keskiyö

• Josefiina~~

Kiitos paljon nopeasta vastauksesta, jossa oli ihan häkellyttävän osuvia huomioita!

Tarkoitin varmaan vähän molempia, kutsumusta ja työtä. Minusta on tuntunut nuoresta asti, että minulla on jonkinlainen "henkinen kutsumus". Mutta kuitenkin nyt päällimmäisenä tavallisen leipätyön valinta on painanut mieltä.. Vaikka olis toki parasta että tämä henkinen työni, jos sellaista pääsen tekemään voisi olla myös se mistä saan elantoni. Olisi vain niin paljon kivempi tehdä työtä josta todella nauttii.

Poikaystäväni on tukenut minua hyvin paljon ja ollut ymmärtäväinen. Varmaan kaikki poikaystävät tukevat jonkin verran, mutta tuntuu, että omani on joutunut sitä tekemään erityisellä tavalla, eikä moni varmaan minua edes kestäisi. Häneltä olen saanut tosiaan paljon ideoita.

Olen todella huono nimenomaan numeroiden kanssa. Olen yrittänyt työntää kunnianhimoisesti itseäni eräälle kaupalliselle alalle, joka tosiaan on aika tylsä minulle..Lapsetkaan ei ole erityisesti lähellä sydäntä, vaikka olen miettinyt ohimennen lastentarhan opettajan ammattia. Ruuanlaitosta olen oppinut nykyään jopa pitämään, nuorena vieroksuin sitä. Tuntui, etten osaa laittaa ruokaa, mutta se johtui vain siitä ettei äitini päästänyt minua oikein koskaan kunnolla kokeilemaan. Nykyään olen huomannut, ettei se niin vaikeaa olekaan. En jotenkin osaa sitä silti ammatiksi itselleni kuvitella :D

• Hei

en minäkään usko, että sinusta kokkia tulisi. mutta erikoiset ruokalajit tulevat vielä kiinnostamaan sinua, uskon että menet vielä erilaisille kokkauskursseille. siellä löydät myös hauskoja ystäviä, aivan eri ammatin harjoittajia laidasta laitaan, hyviä kontakteja. maustetta elämään :-D

henkinen työ on rankkaa, sinä kantaisit ne askareet vielä työn jälkeen kotiisi ja miettisit yömyöhään. tuo henkinen kutsumus pääsee pintaan vasta kypsemmällä iällä, niin yleensä käy, jos on käydäkseen. jos siihen liittää rahan ansaitsemis mahdollisuuden, herkkä henkisyys voi mennä lukkoon. tarkoitan tällä vaihtoehtoisia hoitomenetelmiä, ennustamista, astrologiaa ja sen sellaista. ne ovat hyviä harrastuksia, mutta harvoin antavat elannon. ne rikastuttavat elämää monella muulla sektorilla kuitenkin.
      oletkohan miettinyt jotakin piirustus -tai maalausterapiaan liittyvää. edessäni näkyy värillisiä papereita tai kankaita.

näkisin sinut ihmisten keskellä, missä on kontakteja ja elämää. ei kuivassa toimistossa. sinulla on kuori, mikä pitäisi aukaista, että pääset vihdoinkin pomppaamaan siitä ulos, kuin linnunpoika.
      sellainen kansainvälinen kokkauskurssi olisi hyvä paikka harjoitella siipien räpytystä.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1772
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1267
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      144
      1220
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      48
      960
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      119
      903
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      74
      864
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      814
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      797
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      772
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      761
    Aihe