Tuntijasi, nouseeko minulle mitään vahvaa ammattia?

Josefiina~~

Tai edes yleisesti jotain alaa? :)

3

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

nyt kysyt niin tarkasti, etten tiedä osaanko kertoa.
      tarkoitatko vahvalla kutsumusta, fyysistä työtä, vai mitä, se ei selviä.

sinun oikeudentuntosi on paikoillaan. on myös suuri onni, että läheinen mies puhuu näistä asioista kanssasi, hänellä on hyviä ideoita.
      kirjanpitoon ja numeroihin en sinua näe, se ikävystyttää. enkä myöskään usko, että lasten kanssa työskentely antaisi enää kovinkaan paljoa.
      oletkohan hyvä ruoanlaittaja?

t. Keskiyö

• Josefiina~~

Kiitos paljon nopeasta vastauksesta, jossa oli ihan häkellyttävän osuvia huomioita!

Tarkoitin varmaan vähän molempia, kutsumusta ja työtä. Minusta on tuntunut nuoresta asti, että minulla on jonkinlainen "henkinen kutsumus". Mutta kuitenkin nyt päällimmäisenä tavallisen leipätyön valinta on painanut mieltä.. Vaikka olis toki parasta että tämä henkinen työni, jos sellaista pääsen tekemään voisi olla myös se mistä saan elantoni. Olisi vain niin paljon kivempi tehdä työtä josta todella nauttii.

Poikaystäväni on tukenut minua hyvin paljon ja ollut ymmärtäväinen. Varmaan kaikki poikaystävät tukevat jonkin verran, mutta tuntuu, että omani on joutunut sitä tekemään erityisellä tavalla, eikä moni varmaan minua edes kestäisi. Häneltä olen saanut tosiaan paljon ideoita.

Olen todella huono nimenomaan numeroiden kanssa. Olen yrittänyt työntää kunnianhimoisesti itseäni eräälle kaupalliselle alalle, joka tosiaan on aika tylsä minulle..Lapsetkaan ei ole erityisesti lähellä sydäntä, vaikka olen miettinyt ohimennen lastentarhan opettajan ammattia. Ruuanlaitosta olen oppinut nykyään jopa pitämään, nuorena vieroksuin sitä. Tuntui, etten osaa laittaa ruokaa, mutta se johtui vain siitä ettei äitini päästänyt minua oikein koskaan kunnolla kokeilemaan. Nykyään olen huomannut, ettei se niin vaikeaa olekaan. En jotenkin osaa sitä silti ammatiksi itselleni kuvitella :D

• Hei

en minäkään usko, että sinusta kokkia tulisi. mutta erikoiset ruokalajit tulevat vielä kiinnostamaan sinua, uskon että menet vielä erilaisille kokkauskursseille. siellä löydät myös hauskoja ystäviä, aivan eri ammatin harjoittajia laidasta laitaan, hyviä kontakteja. maustetta elämään :-D

henkinen työ on rankkaa, sinä kantaisit ne askareet vielä työn jälkeen kotiisi ja miettisit yömyöhään. tuo henkinen kutsumus pääsee pintaan vasta kypsemmällä iällä, niin yleensä käy, jos on käydäkseen. jos siihen liittää rahan ansaitsemis mahdollisuuden, herkkä henkisyys voi mennä lukkoon. tarkoitan tällä vaihtoehtoisia hoitomenetelmiä, ennustamista, astrologiaa ja sen sellaista. ne ovat hyviä harrastuksia, mutta harvoin antavat elannon. ne rikastuttavat elämää monella muulla sektorilla kuitenkin.
      oletkohan miettinyt jotakin piirustus -tai maalausterapiaan liittyvää. edessäni näkyy värillisiä papereita tai kankaita.

näkisin sinut ihmisten keskellä, missä on kontakteja ja elämää. ei kuivassa toimistossa. sinulla on kuori, mikä pitäisi aukaista, että pääset vihdoinkin pomppaamaan siitä ulos, kuin linnunpoika.
      sellainen kansainvälinen kokkauskurssi olisi hyvä paikka harjoitella siipien räpytystä.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      89
      3764
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2116
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2052
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      87
      1584
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      346
      1492
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      90
      1171
    7. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      15
      1129
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      93
      1110
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      985
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      926
    Aihe