Penan kiinteistöhuolto

Pettynyt asiakas

Täysin ala-arvoista toimintaa Penan kiinteistöhuollolta. Huoltotöitä ei tehdä sovitusti vaan aina valitetaan ja kiroillaan. Huoltomiehen tule kestää vähintään kaksi viikkoa, eikä silti viitsitä tulla paikalle sovittuna aikana. Mitä jos vaikka tulee tulipalo tai asukas vaikka sokeutuu kokonaan? Hiekotukset ja siivoukset tehdään huolimattomasti ja hosuen: viime viikollakin Suntiontornissa vanhus oli kaatunut, kun käytävälle oli jätetty lainehtimaan lattianpesunestettä. Rikkinäiset ikkunanpokat ja 16 C* lämpätila huoneistossa ja aina vaan syytetään asiakastal. Töitä ei hoideta sovitusti, mutta lasku kyllä löytää aina asiakkaalle ajallaan perille!

42

2644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paimiolainen

      Samaa mieltä. Pena on ihan perseestä!

      • p.p.p.p1

        Äläs nyt Penaa tuollai hauku.
        Äijä teheny varmaa pitemmä päivätyö ku sä ikinä pystyt.
        Toi ny on ihan turhaa höpinää.
        Tierät varmaa iteki.


      • yo 2

        Kuin myös


      • penen puolesta

        LOPETTAKAA jo hyvät ihmiset tällainen kirjoittelu täällä.


    • Penasta polvi paranee

      Saat olla pettynyt vastakin, kun pena ostaa ticcaksen kokonaan..

    • Kerrostalokyttääjä

      Taloyhtiöt ovat saaneet mitä ovat tilanneet...ns. vanhaan hyvään aikaan monissa taloyhtiöissä oli talonmies-joskus jopa vakituinen joka hoiti kiinteistön huoltotyöt. Nykyiset huoltoyhtiöt pyrkivät maksimoimaan voiton ja työn jälki on sen mukaista. Kaikki myös buukkaavat liikaa töitä; jo tarjouksia tehdessä tiedetään ettei kaikkia pystytä millään hoitamaan.

      Mutta kun halvalla pitää saada ja kerrostaloissa asuvat ihmiset ovat keskimäärin avuttomuuden huippuja niin joutuvat kärsimään huoltoyhtiöiden "juosten kusemalla" tehdystä työnjäljestä jatkossakin.

      • jouht

        juu ja totanoi Penaaa turha sekoittaa TÄHÄN


    • melko utelias

      Mikäs ympäristöhaitta tuohon sokeutumiseen sitten johtaa?Viallinen CD-soitin vai vuotava mikroaaltouuni?

      • järki käteen

        Jos esim. vessa vuotaa pari viikkoa ennen kuin tullaan katsomaan, on menetys jo taloudellista luokkaa?


      • Paimiosta kotosin
        järki käteen kirjoitti:

        Jos esim. vessa vuotaa pari viikkoa ennen kuin tullaan katsomaan, on menetys jo taloudellista luokkaa?

        jou samaa mielt.
        Kyl homma pitäs hoitaa jos niit ottaa.
        Eikä vaa ajel pakul pikku sikari suus ku isompikin johtaja.


      • George Lucas
        Paimiosta kotosin kirjoitti:

        jou samaa mielt.
        Kyl homma pitäs hoitaa jos niit ottaa.
        Eikä vaa ajel pakul pikku sikari suus ku isompikin johtaja.

        Ottaen huomioon, että tupakointi on syntiä!


      • George Lucas
        Paimiosta kotosin kirjoitti:

        jou samaa mielt.
        Kyl homma pitäs hoitaa jos niit ottaa.
        Eikä vaa ajel pakul pikku sikari suus ku isompikin johtaja.

        Ja oliko kyseessä pikkusikari, mikä viimeksi asiaa tarkistaessani oli vielä yhdyssana?


      • mää pestari
        George Lucas kirjoitti:

        Ja oliko kyseessä pikkusikari, mikä viimeksi asiaa tarkistaessani oli vielä yhdyssana?

        Täällä on ihmisiä joka yhteiskuntaluokasta,joten on vähintäänkin sallittua kirjoittaa niinkuin omat taidot riittävät.Onko aina jonkun saatanan kodinkynttilän tultava osoittamaan paremmuuttaan tänne,tuollaisten kannattaa siirtyä aivan muille foorumeille,jos on noin vaikeaa lukea vaikka nyt tätäkin.


      • g.l1
        George Lucas kirjoitti:

        Ja oliko kyseessä pikkusikari, mikä viimeksi asiaa tarkistaessani oli vielä yhdyssana?

        Syntiä ? Mikäs siitä sellaista tekee?
        Ja kyllä tästä viellä kirjoitellaan.


      • järki kädestä päähän
        järki käteen kirjoitti:

        Jos esim. vessa vuotaa pari viikkoa ennen kuin tullaan katsomaan, on menetys jo taloudellista luokkaa?

        aika paljon saisi vuotaa ennen kuin tulee kalliiksi. siksi kannattaakin soittaa tuollaisista heti. ei vesi nyt kuitenkaan niin paljoa maksa että parin viikon tiputtelu alkaisi tuntumaan taloyhtiön vesimaksussa.


      • totanoin
        järki kädestä päähän kirjoitti:

        aika paljon saisi vuotaa ennen kuin tulee kalliiksi. siksi kannattaakin soittaa tuollaisista heti. ei vesi nyt kuitenkaan niin paljoa maksa että parin viikon tiputtelu alkaisi tuntumaan taloyhtiön vesimaksussa.

        Samaa mieltä.Vaikka kyllä tiputtavat hanat kannattaa korjata.
        Tuollaiseen tiputteluun riittä "arki"korjaus.
        Ei sunnuntaina kello 21.00


      • Pilkut paikoilleen
        mää pestari kirjoitti:

        Täällä on ihmisiä joka yhteiskuntaluokasta,joten on vähintäänkin sallittua kirjoittaa niinkuin omat taidot riittävät.Onko aina jonkun saatanan kodinkynttilän tultava osoittamaan paremmuuttaan tänne,tuollaisten kannattaa siirtyä aivan muille foorumeille,jos on noin vaikeaa lukea vaikka nyt tätäkin.

        Kas vain. Sattuipa pahasti......


    • Kiihdytin

      Ei mul ainakaa niin välii, vaiks toi hiekotus olis vähän niin ja näin, ku en mä ainakaa pelkää ulkoilles liukastuvani näil keleil.

    • Hyvä pojat

      En juuri koskaan keskustelupalstoille kirjoita, mutta nyt on pakko antaa palautetta. Olen täysin eri mieltä! Itse olen saanut aina asiallista ja nopeaa palvelua Penan kiinteistöhuollolta ja uskon saavani vastaisuudessakin!!

    • ÖÖ?

      Jos tulee tulipalo tai sokeutuu kokonaan niin soitatko sillon ekana huoltomiehelle?! Meinaan vaan et mä soittaisin ainakin hätäkeskukseen.

    • Vihastunut

      Vanhaa taonmiesjärjestelmää kaipaava.

      Olen myös pelkästään pettynyt Penan kiinteistöhuoltoon.

      • oimiap

        Juu ja ekaksi valittamassa,että kaikki maksaa.
        Pistää niin kiukuksi p....le.


      • yhtiössä

        Juu otetaan vaan.Mutta taitaa tulla vähäsen kalliiksi tämän päivän maksuilla.
        Et kun yhtivastikkeet ja muut nousevat niin ei taas sitten voi valittaa.
        Kyl se on nyt niin,että näillä on vaan mentävä.
        Ei auta rutinat.
        Ja suurin osa meistä on tyytyväisiä kun ei muuta kuin rutinaa ole tapahtunut.


      • George Lucas

        Ne taonmiehet vasta kovia äijiä onkin. Ainakin Tao-Tao.. Jaa mutta se olikin panda.


    • JÄKÄ JÄKÄ

      Taas ihme nurinaa...jos ei miellytä taloyhtiöiden huoltofirmojen jälki ni menkää ite leikkaamaan niitä nurmikoita ja kolaamaan pihojanne. Ja varmaan ei jää lattianpesunestettä jos ite pesee...eikä tarvii kiroilla vaan voi olla ihan hiljaa kun sitä moppia heiluttaa! Voi olla että muutaman viikon jälkeen tulee ikävä ihan ketä vaan, joka saman homman tekis. Mä olen ainakin enemmän kun tyytyväinen, että joku tekee mun asunnon ympärillä nurmikonleikkuuta ja pitää talvella kävelypolun siinä kunnossa että pystyy kulkee. Muu onkin sitte extraplussaa. Ja ootteko oikeesti laskenu mitä semmonen talonmies kustantais tein taloyhtiölle, siis palkat asunnot ja muut...? Mulla ei ainakaan oo varaa sellaseen, joten tyydyn huoltoyhtiöön enkä vielä ainakaan oo pettyny. Sitä paitsi, mitä kaverilta oon kuullu ni ei siellä Ticcaksaeelakaan ihan niin nopeeta ja mahtavaa palvelua oo saanu!

      • päkä päkä

        Ihan samaa mieltä edellisen kanssa.
        Turha huutaa kun paskat housuissa.
        Kyllä tämä tästä iloksi muuttuu.
        Uskokaa tai älkää.
        Nyt tämä on hyvä jos ei paras.
        Pikkuisen Parempi ainakin.


    • sivusta seurannut

      Olkaapa tyytyväisiä ettei teillä ole Lassila&Tikanoja ne vasta saamattomia ja osaamattomia ovat.
      Mitään ei tehdä ennen, kuin on monasti pyydetty ja nekin huonosti.

    • yks ö

      Tulipalon sattuessa kohdalle täytyy soittaa 112.
      Ja varoittaa muita kanssa asukkaita.
      Tuohon näkö asiaan mielestäni kannattaisi ottaa lääkäriin yhteyttä tai
      kirjoitella joissakin alan sivuilla.
      Näkö on kuitenkin niin tärkeä asia,että soittaisin itse ainakin lääkärille.
      PS. Kun muuten kirjoittelet niin huomasitko,että kirjoituksesi aika tuli ja jää näkyviin.
      Siitähän voikin jo päätellä jotakin.

    • Penasoturi

      Onko tää Penan kiinteistöhoito joku pizzeria

      • paimiolainen

        Joo !?!?
        Niihän nimestäkin voisi veikata "Torvi"


      • hölmö123

        ÄÄLIÖ.
        Juu varmaan niinkuin nimestäkin jo voi veikata.


    • Liianpaljonvoimaat

      Penankiinteistöhoito kunniaan! Tiettävästi Paimiossa on ollut yksi hyvä ihminen nykyisin henkilö seisoo Turun linja-autoasemalla ja tunnetaan nimellä Karvakookos.

    • Karvakookos

      Jaaha maineeni kirinyt jo tänneasti? Todellakin Turun linjautopysäkillä on hyvä nettiyhteys..

      http://www.youtube.com/watch?v=6u5PqDhVk1Y
      Liittyykö tämä video jo edellä mainittuun Penaan? Voi jos saisin hänen nimmarinsa, on hän senverran suosittu Radiopersoona..

    • äö 10

      En nyt viitsi kaikkea kommentoida täällä mut toi lämpötila on ihan kadehdittava .
      Ainakin jos se ollut tollon kesäkuun alussa.
      Toiko ne Penan "pojat" sulle jonkun ilmastointilaitteen vai millä sait lämpötilan
      laskemaan.

      • SUUR KIITOS

        suur kiitos 3J.
        Palvelu parantunut Ticcas ajoilta jo nyt.
        Näin tuntuu hyvältä ja näyttää.


      • tikanpojatLOL
        SUUR KIITOS kirjoitti:

        suur kiitos 3J.
        Palvelu parantunut Ticcas ajoilta jo nyt.
        Näin tuntuu hyvältä ja näyttää.

        pohjalta on helppo nousta


      • Utelias 10
        tikanpojatLOL kirjoitti:

        pohjalta on helppo nousta

        Kenen ! ?


    • terppa2

      Mullakin huonoja kokemuksia Penasta. Uhkasi työntää pesismailaa perseeseen jollen siirrä autoani hiekotuksen tieltä.

      • lumikola 11

        No siirsitkö?
        Vai edelleen maila hanurissa issuskelet ?
        Unohtakaa jo toi märmättäminen täällä.........
        Muuten työnnä ........... lumet pois .


      • pp234

        Oliko itse Pena ?
        En usko on enemmän lenkkimiehiä mitä tulee pesikseen.


      • pena best
        pp234 kirjoitti:

        Oliko itse Pena ?
        En usko on enemmän lenkkimiehiä mitä tulee pesikseen.

        Just. Pena lenkkeilee.Ei pelaa pesistä.


    • söly

      Pena

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      93
      6738
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2676
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      80
      1931
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1477
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe