Miksi pitää juoda ysien päättäreissä? Miksi silloin pitää bailata? Ehkä olen epäsosiaalinen ja syrjäytynyt, mutta mikä siinä on hienoa ryypätä ja esittää kovaa?
Kai tiesitte minkälainen haitta siitä on.
Olenko ainut joka ei aikonut juoda mitään alkoholijuomia? Olenko ainut joka jäi kotiin syömää vanhempien kanssa pizzaa?
Saattehan sitten vítusti píllua tänä yönä, kun ootte kovii ja juotte?
Ysien päättärit..
8
6173
Vastaukset
- dasfdsdfdssadsf
Turha vihata niitä jotka pitää hauskaa kavereidensa kanssa, ei se tee susta parempaa ihmistä eikä se tuo sulle kavereita. Nimim. Ei kavereita ja koneella koko kesäloma
- 9lk päättänyt
Ite voisin mennä juomaan kavereiden kans mut en kehtaa mennä ku en oo ennen vedäny gännei nii en tiiä mitä siitä tulloo ja aika vaikee mennä koko yöks jonnekki ryybbään ku vanhemmat ragee kummiski:D
- Hauskaaeiollutänää:(
Harvat juo esitääkseen kovaa. Eka kokeilu on yleensä aina mielenkiinnosta, ja toinen siitä, että tietää miten hauskaa se on! (jos pitää ittensä vaan nousuhumalassa) Sitä en minäkään tajua, että miks pitää vetää sellaset kännit, ettei seuraavana aamuna muista ees että oliko hauskaa, ja muistojen tilalla vaan vitunmoinen krapula :D
Mulla on huono viinapää, eli mulle riittää 3 lonkeroo lähes känniin, mutta että on ihan vitun hauskaa, ja muistaa melkein kaiken!!
Tämän vuoden kesäloman alku ( eli 9. luokan päättärit) kusi kyllä täysin, ku ei saatu yhtäkkään tölkkiä ja jouduttiin olemaan selvinpäin, ilman mitään tekemistä. --> päätettiin kuitenki korvata se parin viikon kuluttua :)
Muistakaa ihmiset:: kohtuudella :) - 44544
Ei sitä kuitenkaan typerässä porukassa osata kohtuudella vetää. Lopputulos on 90% tapauksissa se, että jätkät örveltää pitkin ojia ollen aamulla täysin tietämättömiä illan tapahtumista.
- öjhffgcdhjghkdgbckl
Thats the way you do it!
- simo41123
moron
- tietäjä92
Tästä aiheesta (siis onko juomisessa järkeä) on jauhettu niin kauan etten jaksa kommentoida muuten kuin että ysien päättärit ovat kerran elämässä tapahtuva "juhla" siinä missä kaikki valmistujaiset ja TJ0-päivät sun muut. Silloin toisilla on tapana juhlistaa alkoholin kanssa, toisilla ei. Sellaisia ihmiset on.
- Anonyymi
joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433064Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171880Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751581- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431368- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901299UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1051092Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1041091