Ysien päättärit..

en juo

Miksi pitää juoda ysien päättäreissä? Miksi silloin pitää bailata? Ehkä olen epäsosiaalinen ja syrjäytynyt, mutta mikä siinä on hienoa ryypätä ja esittää kovaa?
Kai tiesitte minkälainen haitta siitä on.

Olenko ainut joka ei aikonut juoda mitään alkoholijuomia? Olenko ainut joka jäi kotiin syömää vanhempien kanssa pizzaa?

Saattehan sitten vítusti píllua tänä yönä, kun ootte kovii ja juotte?

8

5410

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dasfdsdfdssadsf

Turha vihata niitä jotka pitää hauskaa kavereidensa kanssa, ei se tee susta parempaa ihmistä eikä se tuo sulle kavereita. Nimim. Ei kavereita ja koneella koko kesäloma

• 9lk päättänyt

Ite voisin mennä juomaan kavereiden kans mut en kehtaa mennä ku en oo ennen vedäny gännei nii en tiiä mitä siitä tulloo ja aika vaikee mennä koko yöks jonnekki ryybbään ku vanhemmat ragee kummiski:D

• Hauskaaeiollutänää:(

Harvat juo esitääkseen kovaa. Eka kokeilu on yleensä aina mielenkiinnosta, ja toinen siitä, että tietää miten hauskaa se on! (jos pitää ittensä vaan nousuhumalassa) Sitä en minäkään tajua, että miks pitää vetää sellaset kännit, ettei seuraavana aamuna muista ees että oliko hauskaa, ja muistojen tilalla vaan vitunmoinen krapula :D

Mulla on huono viinapää, eli mulle riittää 3 lonkeroo lähes känniin, mutta että on ihan vitun hauskaa, ja muistaa melkein kaiken!!
      Tämän vuoden kesäloman alku ( eli 9. luokan päättärit) kusi kyllä täysin, ku ei saatu yhtäkkään tölkkiä ja jouduttiin olemaan selvinpäin, ilman mitään tekemistä. --> päätettiin kuitenki korvata se parin viikon kuluttua :)

Muistakaa ihmiset:: kohtuudella :)

• 44544

Ei sitä kuitenkaan typerässä porukassa osata kohtuudella vetää. Lopputulos on 90% tapauksissa se, että jätkät örveltää pitkin ojia ollen aamulla täysin tietämättömiä illan tapahtumista.

• öjhffgcdhjghkdgbckl

Thats the way you do it!

• simo41123

moron

• tietäjä92

Tästä aiheesta (siis onko juomisessa järkeä) on jauhettu niin kauan etten jaksa kommentoida muuten kuin että ysien päättärit ovat kerran elämässä tapahtuva "juhla" siinä missä kaikki valmistujaiset ja TJ0-päivät sun muut. Silloin toisilla on tapana juhlistaa alkoholin kanssa, toisilla ei. Sellaisia ihmiset on.

• Anonyymi

joo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3358
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1899
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1733
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1591
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1443
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      95
      1384
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1361
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1314
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1267
    Aihe