Tarvitseeko hankkia viisumia matkustaessa yhdeksi päiväksi junalla Pietariin? Laivalla mentäessä voi Venäjällä oleskella 72h ilman viisumia, mutta koskeeko tuo 72h myös juna- ja automatkoja?
Ja onko järkevämpää hankkia viisumi ja mennä junalla tai sitten mennä vaan laivalla?
viisumi päivämatkalle?
4
794
Vastaukset
- Pietariin menev-
Junalla matkustava tarvitsee viisumin.
Alle 72 tunnin risteilymatkailija ei tarvitse viisumia Pietariin, mutta muulla tavalla (bussi, juna, mopo, lentokone) matkustavat tarvitsevat viisumin. - piter1
Junalla mennessä ei tuhraannu aikaa matkustamiseen. Itse tosin olisin Pietarissa pitempään kuin yhden päivän, mutta jokainen tyylillään..... :)
- m-atkailtu
Tarvitsee viisumin , hanki saman tien vuoden viisumi.Maksaa n.120e.
Juna on katevä ja helppo. Olet kätevästi keskellä miljoonakaupunkia.
Jos asut läntisessä suomessa katso myös lentoja. - etyyjetyjrtyyj
Juna on kallis vaihtoehto, mene bussialla niin näet maaseutua kanssa ja viisumin tarvitset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998606Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682941- 131302
- 761018
- 64958
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72842