Tatuointeja Mikkelissä?

mikkelistä(kö)

Viime ketjusta on aikaa, joten päivitetään tilanne ;)
Siis, missä jengi on käynyt ottamassa tatuointeja Mikkelin alueella? Suositelkaa mulle tekijöitä, kun suunnitelmissa olis selänlaajuinen kuva ruusuilla. Haluaisin mahd. todellisen näköisiä ruusuja, ei mielellään sarjakuvakukkia, tms.
Kiitos!

34

1335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikkelistä(kö)

Ja jos Mikkelistä, niin mitä muita lähistöllä olevia paikkoja suosittelisitte? Lahti? Kouvola?

• mee lusimaan

Mikkelinvankila, Sukeva, Riksu, Sörkka ja muutama muu kivitalo.
      Avotaloissa ei ole niin hyviä tekijöitä.

• -_-

Onko mikkelissä näin rajoittunutta sakkia, että pitää pilata viestiketjut täällä netissäkin?! Ihan uskomatonta tasoa!!

• 6+10
        -_- kirjoitti:

Onko mikkelissä näin rajoittunutta sakkia, että pitää pilata viestiketjut täällä netissäkin?! Ihan uskomatonta tasoa!!

Vai onko mikkelissä niin huonot tauoijat, että pitää epätoivoisesti toivoa jonkun mainitsevan nimensä jos tekee tällaisen tyhmän aloituksen?

• Vanhainnostui
        -_- kirjoitti:

His Masters Tattoo,komea perhonen ja eivät naura vanhaakaan ulos;)

• Inkkiä

New Era Tattoo, siellä käyn itse ottamassa tatuoinnit.

• Frank X
    • 9+19

Aidsin saatte niiltä neulaviikareilta,

• mer.mies

vanhasta partakoneesta tikkikone hah

• tuzzu

No ei tod, ei sitä ainakaan, aika huono säkä pitäis käydä et joku hivinen on ennen sua siellä tikattavana, ja putsataanhan ne neulat viinalla välissä.

• her tattoo

aikoinaan eräs tatuointiliike oli sellainen pikkutyttöjen houkuttelukeskus. Kait ne on ajat muuttuneet 10 vuodessa.

Onhan se kova juttu jos ammattina tatuoija. oikea iskän unelmavävy...

• J...e

Nyt hän paljasti itsensä. Kiitos lurjus.

Ottakaa lukijat huomioon, että tämän viestiketjun aloittajan tarkoitus on vain saada tilaisuus tätä kautta mollata yhtä tässä tässä nimeltämainitsematonta tatuointiliikettä.
        Hän on eri nimimerkeillä, niin kuin nyttenkin odottaen tilaisuutta.provosoi talvella ja syyti täyttää pas... yrittäjästä.
        Mode joutui toihin tosissaan poistaessaan asiatonta materiaalia. Nyt minä kirjoittaja TIEDÄN kuka hän on. Sinä tiedät minut ja häpeät varmaan tilannetta. Nyt kun on tullut paljastetuksi, uskon hänen lopettavan? Jos jatkaa julkaisen tuon ressukan nimen seuraavana osoitteen kanssa!

Kaikkea hyvää ja lämmintä kesää kaikille.

Ei häiriinnytä häiritsijästä.

• kaarto1

Mäkin olen ihmetellyt noita provoja. Hyvä että sait kiinni sen. Tuollaiselle ei löyvy ymmärrystä. Pataan mahtuu monta iskua!!! Kerro sen nimi, kiitos.

• Bontsa

J..e olisi oikeasti fiksua olla kertomatta sitä vihakirjoittelijan nimeä tässä. Kerro heille ketä hän loukkasi, tai poliisille. Poliisi tuskin ottaa osaa kiireiltään. Taitaa olla sittenkin parempi ilmoittaa tässä.

• Me..!

Joo, nyt mullekin paljastui asia. Tuo provokirjoittaja on menettänyt naisen jollekin tatuoijalle. Säälittävää, todella säälittävää. Hänelle hoitoonohjaus paikallaan.

Laittakaa ihmeessä tuon provoajan nimi esiin!

• Galle..!

Nimi esiin ja on töitä sitten tiedossa. Ps. Osoite olis kiva.

• Allukossi

Samaa mieltä edellisen kanssa. Kerro nimi? Paskanjauhaja pannnaan kuriin.

• Gjone

Kunnon tatuoinnin olen saanut Molanderinmäeltä eilen. Tiinani sai sillä aikaa hiuksensa kauniiksi juhliimme samassa paikassa. Melkein suosittelen. Kokeilkaa hyvää.

• Kiinteistökauppias

Aloitit taas viestiketjun, talven jäljiltä. Olet provo ja sinut on jo tunnistettu mäeltä. Koita elää, ehkä onnistut. Hulluhan olet???????

• her tattoo

siis mikä mikkeliläisten piikittäjien keskinäinen haukkumisketju taas tää on?

pelimies on pelimies vaikka kuolinvuoteellaan. eikö se oo jo nähty vuosien varrella. Vaikka voissa paistais niin tavat ei ihmisillä muutu.

Oli kiva osallistua keskusteluun vaikka en tiedäkkään kuin huhuja näistä studioista.

Adjö!

• suomi24 mikkeli

Voi voi setät. Minä suositan His Masters Tattoota. Jo v -99 tekivät ammattitaidolla.

• Her Tattoo

His Masters tattoossa oli silloin hyvät tekijät, mut nyt ei ne enää oo siellä. kuka lähti minnekin ja osa perusti oman liikkeen New era tattoon. sinne mastersin asiakkaat on siirtyneet.

• Nahkanakuua

Siis kutka ketkä toisiaan haukkuu?

• Aten asijakas

Mikkeli Otava T:mi Atte jotain. .googlettakaa. Otin pienen kuvan ja hyvä tuli.

• Sur sur

TMI Atte Taskila,taitava tatuoija,joten riita poikki ja sinne?

• hshstgnm

varokaa tauteja. hepatiitit, sukupuolitaudit jne

• Prkknen.

Joo mä sain krapulan kun teetätin linnassa humalapäissäni lävistyksen.

• donald duck

se on järjen vähyyttä jos pitää katu-uskottavuuden nimissä ottaa joku kuva.

Ja hetken huumaa jos joku kiinnostuu jostain klamydia hepuista. Kaduttaa jo ens viikolla. Viimestään siinä vaiheessa kun kutiaa...

• Anonyymi

lihavilla mammoilla tatuoinnit näyttä kaikista hyvimmiltää esim. perhonen tukkipohkeessaa.

• Anonyymi

Kunpa ihmiset olisivat fiksuja ja eivät ottaisi tatuointeja. Ne on rumia aina iholla ja miksi ihmisen pitäisi pilata kaunis ihonsa.
      Ne näyttävät siltä iholla, kuin ihminen olisi epäsiisti. Kuin olisi koko ajan samat vaatteet päällä. Korut voi vaihtaa, mutta tatuointeja ei.
      En koskaan ihaile ihmisten iholla tatuointeja, päinvastoin ne ei koskaan voi olla miellyttävän näköisiä.

• Anonyymi

Niin, miksi tuhria kaunis luojan luoma iho jollain ihme töhryillä?

• Anonyymi

minä tatuoin otsaani kyrvän. kaikki katsovat. kateellisina. haluaisivat samanlaisen.

• Anonyymi

Pate on paras. Ihan master !

• Anonyymi

Kolu tekee parempia tatskoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      88
      1651
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1273
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      179
      1234
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      952
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      833
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      822
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      789
    Aihe