Olisiko liikaa vaadittu???

Infoa kiitos

Te Hartolan Yrittäjät kun vaihdatte liikkeenne sijaintia tai meette konkkaan niin ilmoittakaa siitä kaikkiin mahdollisiin paikkoihin hatuttaa niin helvetisti
moinen leväperäisyys.Uudet tiedot esille mahdollisimman äkkiä.Kiitos.

11

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noihansama54354353

      Osittain samaa mieltä. Ihmettelen minäkin miten on mahdollista, että yritysrekisterissä roikkuu firmoja, jotka ovat vuosia sitten lopettaneet toimintansa tai menneet konkurssiin. Ja kyseisten lafkojen johtajat, jotka ovat siirtyneet joko työttömyyskortistoon tai pimeille markkinoille muiden leipiin, käyttävät suureellisesti itsestään titteliä "toimitusjohtaja".

    • argergg

      Kutsu mua rehtoriksi.

    • 4711

      Mitä ihmettä, onko siellä junttilassa muka yrittäjiä?!?

    • junttilan asukki

      Ikävä sanoa, että eipä taida enää monta yrittäjää Hartolassa olla, siis oikeita yrittäjiä. Konkurssi vie, kannattamattomuus vie, kuolema korjaa satoa. Eikä uutta synny tilalle. Näin on näreet.

      • Anonyymi

        Kyllä yrittäjiä aina löytyy,mutta kaiki ei ole enää aivan rehellisiä joten eivät ota vastaan tiettyjä töitä. Laskutus on eräillä tapa tienata jokunen euro,laitetaan Lasku 2kk myöhässä ja siihen tulee numerot ja kielenkäyttö aivan uusin ilmein. Tietenkin tämä onnistuu ellei vastaa asiakkaan yrityksiin ottaa yhteyttä,minä tämän lähikylän asukkina totean ettei Hartola ole edes paha,lähistöllä puuhailee kaikenlaista yrittäjää ja Halvalla ja Sutta tulee ellei kiinni paikkakunnassa. Tarkistan viipyvät laskuni erään Konttorin kautta joita kylät vielä elättää,,niin siis eise vika ole yrittäjässä jos toinen saa keikat vaikka tosiiaan loppu lasku viipyy sitten Käräjäoikeudessa. Miettikää ihmiset,menkää ja kysykää kyliltä- valitkaa oikein!


    • Irvin Harvin

      Kun on konkurssissa, niin ainoa ilmainen tapa viestiä on savumerkkien lähettäminen. Älä siis ihmettele jos Hartolan taivas on välillä vähän savuinen.

    • Infoa kiitos

      Ja sit toinen juttu jos yrittäjä muuttaa pois liikepaikaltaan niin mitä vittua hänen täytyy siellä notkua nostalgisoimassa ja häiritsemässä muita samassa korttelissa olevia
      yrittäjiä???Pysy kaukana ootteks samaa mieltä???

      • ymmärrystä

        No se ottaa aikansa jos on sentimentaalinen luonne. Mun erään kaverin firma meni kanssa konkurssiin vuosia vuosia sitten, ei täällä Hartolassa, mutta se otti sen niin raskaasti että kävi puoli vuotta kääntymässä entisen työpaikkansa pihassa vaikka tiloissa oli jo uusi yrittäjä. Kyllä se siitä...


    • Entinen mökkiläinen

      No voihan vattunen.Saimme mökkiosoitteeseemme Hartolan palveluoppaan ja siinä oli virheellistä tietoa oli muutaman konkkaan menneen yrityksen tiedot miksi??miksi ei tiedot ajan tasalla?kuka saatanan mämmikoura ääliö oikeen hoitaa tämän
      kyseisen aviisin toimittamista.Hartolan kunta ottakaa vastuu ja teettäkää työ sellaisilla jotk hommansa osaavat.ja muutenkin koko läpyskän ulkonäkö ynnä muut olivat paskapaperin arvoista.Tseesus koska te oikein opitte???

    • Oikeaa tietoa kiitos

      On kummallista toimintaa.uusi palveluopas hehkuttaa Hartolan kunnan sydämenä kahta liikettä joista toinen täynnä huuhaata ja toinen pyörii äidin riistofirman rahoilla.
      Kyllä täällä muitakin on älkää antako ihmisille väärää kuvaa.

    • Hatuttaa

      Kysyn mitä vattua ex vuokralainen pyörii jatkuvasti ex liiketilansa ympärillä kyyläämässä mitä kaikkea siellä oikein tapahtuukaan.Jättäkää meidät jo rauhaan....kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe