Mikäs Kimi Räikkönen on koulutukseltaan? :)
Kimin koulutus?
7
898
Vastaukset
- Jore
Amis peelo
- Kyselijä
Vähän tarkemmin, onko Kimikin näitä levyseppähitsaajia kuten häkkinenkin?
- Seiti
Räikkönenhän on käynyt amiksen. Siviiliammatti on varmaankin automekaanikko tai joku muu vastaava.
Kerppenin Suur-Smurffikin on muuten automekaanikko alkujaan. Joten "amis-peeloja" kaikki tyynni...- Priscilla
kimi meni autonasennuslinjalle, mutta jätti sen kesken vanhempiensa suostumuksella ajohommien takia. Ja tää on varma tieto!!!!!!!!!!
- Make
Kimi oli kai 16v, kun aloitti päätoimisen autoilun, muutti ajamaan ulkomaille aluksi kartingia, ja sen jälkeen formula relluja. Ei siinä amista saati muita kouluja ehtinyt käydä. Oli ehkä ilmoittanutu johonki amikseen peruskoulun jälkeen, ja saatoi jopa aloittaa sen, mut ei ehtiny pahemmin käydä sitä. Ei mun mielestä ainakaan valmistunu.
Onko kysyjä sitä mieltä, että pitäisi koulun penkille mennä? Että sais sitte isona kunnon duunin ja hyvän palkan. Jos joku väittää käyvänsä kouluja muusta syystä, niin taitaa puhua paskaa...- fifi
Mun veli on levyseppä hitsaaja, ja sillä menee ihan hyvin, joten älkää nyt niitä symppis puurtajia haukkuko ;)
Mun muistaakseni oon joskus lukenu jonkin haastattelun, jossa kysyttiin, mitä Kimi tekisi työkseen, jos ei olisi F1-kuski. Kimi vastasi, että hän kai olisi töissä jossain autokorjaamossa. Mutta voin olla väärässäkin.
Mitä vikaa amiskalaisissa???? - Make
fifi kirjoitti:
Mun veli on levyseppä hitsaaja, ja sillä menee ihan hyvin, joten älkää nyt niitä symppis puurtajia haukkuko ;)
Mun muistaakseni oon joskus lukenu jonkin haastattelun, jossa kysyttiin, mitä Kimi tekisi työkseen, jos ei olisi F1-kuski. Kimi vastasi, että hän kai olisi töissä jossain autokorjaamossa. Mutta voin olla väärässäkin.
Mitä vikaa amiskalaisissa????Eihän niissä mitään vikaa olekaan. Jengi on vaan kateellisia, kun kädentaidon harjoittajat vetävät kovempia liksoja tänä päivänä, kuin b-luokan nörtit ikkunattomissa työhuoneissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1174717- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1064158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762