Minulla on miinus, sekä plus lasit, sekä linsseissä on myös prismalinssit. Olen pariin otteeseen maksanut laseita tuhat euroa tai ylikin. En nyt kuitenkaan haluaisi laittaa näin paljoa rahaa silmälaseihin. Onko teillä antaa vinkkejä, mistä kannattaa hankkia lasit, jottei tarvitse maksaa itseään "kipeäksi".
Mistä saisi edulliset, mutta laadukkaat silmälasit?
2
209
Vastaukset
- .. ,,,,,
Kyllä täytyy ainakin n. 800 € jos haluat kunnolliset lasit, huonompia saa halvemmallakin mutta ...
Kiinnitä huomiota siihen, että valitsemasi kehykset ovat riittävän isot että niihin saa kaikki ominaisuudet mahtumaan. Liian pienissä kehyksissä ei kalliitkaan linssit onnistu antamaan hyvää katselutulosta.
Liikkeistä kannattaa pyytää tarjoukset, samoilla ominaisuuksilla. - bilteman1
Olen myös maksanut silmälaseista aina 800- 1000e, nyt tilasin netistä,onkohan ruotsalaiset ? Sain kokeltavaks 5 kehystä , ja valitsin omani,nyt näen paljon paremmin kauas sekä lähelle, paremmin kuin noilla kalleilla laseilla, ainoa ero on näkö kenttä sivulta luettaessa TV tekstiä, mutta ei haittaa mitenkään koska en katsele sivu silmällä , eikä normaali käytössäkään haittaa, päin vastoin kun näkee hyvin kauas ja lähelle, kalliit jäivät käyttökelvottomaksi, minulla on moniiteho linssit -3.50 ja - 5.00 .
Maksoivat viidenneksen, näin minulle kävi, jokainen tekee itse päätöksensä,tämä on vain minun tarinani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947653- 374047
- 473596
- 2433054
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402712- 452562
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212534- 1322491
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292439Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292388