Minulla on miinus, sekä plus lasit, sekä linsseissä on myös prismalinssit. Olen pariin otteeseen maksanut laseita tuhat euroa tai ylikin. En nyt kuitenkaan haluaisi laittaa näin paljoa rahaa silmälaseihin. Onko teillä antaa vinkkejä, mistä kannattaa hankkia lasit, jottei tarvitse maksaa itseään "kipeäksi".
Mistä saisi edulliset, mutta laadukkaat silmälasit?
2
214
Vastaukset
- .. ,,,,,
Kyllä täytyy ainakin n. 800 € jos haluat kunnolliset lasit, huonompia saa halvemmallakin mutta ...
Kiinnitä huomiota siihen, että valitsemasi kehykset ovat riittävän isot että niihin saa kaikki ominaisuudet mahtumaan. Liian pienissä kehyksissä ei kalliitkaan linssit onnistu antamaan hyvää katselutulosta.
Liikkeistä kannattaa pyytää tarjoukset, samoilla ominaisuuksilla. - bilteman1
Olen myös maksanut silmälaseista aina 800- 1000e, nyt tilasin netistä,onkohan ruotsalaiset ? Sain kokeltavaks 5 kehystä , ja valitsin omani,nyt näen paljon paremmin kauas sekä lähelle, paremmin kuin noilla kalleilla laseilla, ainoa ero on näkö kenttä sivulta luettaessa TV tekstiä, mutta ei haittaa mitenkään koska en katsele sivu silmällä , eikä normaali käytössäkään haittaa, päin vastoin kun näkee hyvin kauas ja lähelle, kalliit jäivät käyttökelvottomaksi, minulla on moniiteho linssit -3.50 ja - 5.00 .
Maksoivat viidenneksen, näin minulle kävi, jokainen tekee itse päätöksensä,tämä on vain minun tarinani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1745006- 1691641
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661467- 67983
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124807Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6797- 57794
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191761En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66749- 76741