Jarrupoljinta painaessa tyhjäkäynnillä, kuuluu jarrupolkimen luota kohtuu kovaääninen suhahdus ja poljin on oudon pehmeä (menee kait syvemmälle, mutta ei pohjaan asti). Tuo suhahdus kuuluu tarkkaan ottaen siitä kohtaa, missä jarrupolkimelta lähtevä jarrupolkimen voiman eteenpäin välittävä "akseli" menee konehuoneen puolelle. Tuo akseli menee jonkin kumilullakkeen läpi,joka on siis auton sisäpuolella ja se suhahtaa.
Konehuoneen puolelta kuunneltuna suhinaa ei meinaa enää erottaa. Kun auto on liikkeellä jarrut toimii normaalisti, ei suhise ja poljin on normaalin jämäkkä ja jarrut ottaa hyvin. Samoin auton ollessa sammutettu poljin suhahtaa ensimmäisellä kerralla painettuna, jonka jälkeen taas suhina loppuu ja polkimen tuntuma on normaali.Missäköhän vika? Tehostajassa, pääsylinterissä, jarruissa ilmaa..helle sekoittanut auton..? googlettamalla sain selville että joku takaisinkutsu on tehty 2005 jarrutehostajan alipaineletkun takia. tuo auto on vm 2003 uudempaa koppaa. Jarrunestesäiliöstä ei häviä nesteet.
Jarrut suhahtaa ?!
outojuttu4
2
1340
Vastaukset
- sporttisvarttis
Aja menemään, ei siellä ole mitään vikaa! välillä ne suhahtelee itse kussakin autossa.
- hahahhahah
ei näissä vikoja ole, kunhan luulet :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522