Audi,BMW vaiko Mercedes?

AUDIBEMUMERSU

Täytyisi päättää mikä naistä ostaa,, Audi a6 2.0TDi, BMW 520d vai MB E-220cdi.
Olen koeajanut kaikkia,, audi ja bemu tuntuivat parhaimmilta ajettavuudelta ja ulkonäöltä.
Kaikki mallit 2010 tai 2011 ja MB ei ollut facelift. MBssä ajettavuus oli kevyt, mutta ohjaus ei palautunut ollenkaan ja ulkonäkö on sisältä ja ulkoa aivan kauhea. Sisältä kuin vuoden 90 autoissa mutta paremmassa kunnossa. Audissa ajettavuus oli paras ja suoristuskyky oli käyttöautoksi hyvä. (ajan Pori-Helsinki väliä 3 kertaa viikossa tällä hetkellä Volvo XC60 d5. bemarisaa oli parempi vaihteisto mutta tuntui jäykemmältä. Minkä ostan??

12

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietävä Tyttö

      Osta bemari! Parhaimman näkösiä. Mersut ovat pappojen autoja, ellet ole jo ikäihminen? Audi on ok.

      • AUDIBEMUMERSU

        Tuo pitää kyllä paikkansa. Nyt pitää vain tehdä lopullinen päätös.


    • Kyllähän mersu on aina ykkönen ja ärsyttää naapureita eniten. BMW hyvänä kakkosena. Audi on tehty työsuhdeautoilijoille, jotka eivät osaa ajaa sääntöjen mukaan eivätkä muutenkaan ymmärrä autoista hevonpaskaa.

    • MErsupaskaa

      Mersu on aivan paska, kaikkien tyhmimmän näkönen, huonoin ajettavuudeltaan ja tuntuma tiehen aivan kamala. Selästi tarkoitettu yli 80v ihmisille. Audit ei todellakaan ole huonoja ainakin yhä hyviä kuin BMWt.

    • on se surkeaa

      Kyllä ihminen on surkea tapaus jos autohankintaan pitää hakea vahvistusta Suolesta?!

      • Mietin samaa.

        Ei tulisi mieleenkään kysyä neuvoa autonhankintaan palstan hörhöiltä tai avohoitopotilailta.


    • bmwmään

      Kaikki noi on surkeita osta volkkari tai skoda.

    • paras kaikessa.....

      Osta kaikki kolme. Sitten voit päättää itse milloin ajelet milläkin.....

    • Älä kysele !

      Osta se Mersu. Audi on epäluotettava "muka premium" ja bemari on muuten vaan "tollojen nousukkaiden" merkki. Mersu on ajaton ja arvostetuin.

    • ABM!!!!!!!!!!!!!

      AUDIII BEMUUU MERSUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ei mersua

      Mersu on toheloiden pappojen auto, osta suoraan a6, et tule pettymään.

    • jenkkimies v8

      Valitse etuveto bmw. Naapurilla on ja kyllä kestää. '05 425i TD. On pirun hyvä ajettava. Kuluttaa vähän öljyä ja bensaa. Ja tietenkin on se kuuluisa 5 sylinterinen kone, ja äänet on siinä bensasyöpössä komeat.

      Mersulta suosittelen e 220 nelivetona. Mulla oli tasan kymmenen vuotta sitten vanha 220 w210 vuosimallia 2006. Kilometrejä oli mittarissa vaan 500.000 mailia. Toiset ajoin päälle ennenkun ajoin kolarin kuukausi oston jälkeen.. Harmittaa kun käy näin, mutta se on elämää se.

      Audilta ehdottaisin ostamaan a½ tai a¼. 3.6l turbo koneella tietenkin ei quattro että pääsee nauttimaan takavedosta. Näissä vehkeissä on se audille tyypilliseen tapaan kuutoskone. Toinen vaihtoehto on ottaa 4 sylinterinen 5.2l tuplaturbo vee-kone.

      Itse ajan kyllä takaveto ford carina III:sta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1739
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1708
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1011
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    10. 10
      980
    Aihe