verkkoapteekki.fi

likka6

Tietääko kukaan onko www.verkkoapteekki.fi sivusto luotettava ja onko kokemuksia sieltä tilaamisesta ?

6

9264

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atoopikko

Itse tilaan osoitteesta http://www.apteekkini.fi/ ja ainakaan sen kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Toimitukset ovat nopeita ja luotettavia bonuksena on usein ollut jotain ilmaisia näytetuotteitakin mukana.

• Olen tilannut,

eikä ainakaan minulla ollut mitään ongelmia kyseisen firman kanssa.
      Tuotteet tuli seuraavana päivänä postin mukana, joten palvelu on todella nopeaa (jos tilaa ennen klo 15 niin tulee yleensä seur.pvänä).

• Tanuke

Olen tilannut paljon täältä. Milloinkaan ei ole ollut mitään ongelmia. Olen ilahtunut nähdessäni esim. ihonhoitotuotteiden kohdalla, että on paljon tarjouksia. Myös moni muu tuote on todella edullisempaa kuin oman pikkukaupungin apteekissa. Olen aina kuvitellut, että "apteekin hinta on aina apteekin hinta" -väittämä pitää aina paikkansa, mutta ei se näin ole. Siis paljon edullisempia tuotteita täältä kuin paikallisesta apteekista. Toimitus sujuu mutkitta nopeasti. Tuotteet on pakattu siististi ja turvallisesti. Suosittelen.

• Anonyymi

Välttäkää apteekkini.fi palvelua. Tilasin sieltä tuotteen mitä niillä ei ollut loppujen lopuksi edes hyllyssä. Ehdottivat rahojen palauttamista mutta eivät palauttaneetkaan...

• Anonyymi

Hei!

Laitan tänne tiedon, että työskentelen pienessä apteekissa ja avasimme juuri
      U U D E N verkkoapteekin:
      www.pohjolanverkkoapteekki.fi

Käykää ehdottomasti siellä tutustumassa ja otamme mielellämme vastaan kehitysideoita!

Tavoite on kehittää sivustoa juuri siihen suuntaan, mitä te asiakkaat verkkoapteekilta toivotte :)

• Anonyymi

www.verkkoapteekki.fi on Järvenpään Lähiapteekin virallinen verkkopalvelu eli on luotettava taho!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      786
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      521
      734
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      66
      648
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe