Tietääko kukaan onko www.verkkoapteekki.fi sivusto luotettava ja onko kokemuksia sieltä tilaamisesta ?
verkkoapteekki.fi
6
8646
Vastaukset
- atoopikko
Itse tilaan osoitteesta http://www.apteekkini.fi/ ja ainakaan sen kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Toimitukset ovat nopeita ja luotettavia bonuksena on usein ollut jotain ilmaisia näytetuotteitakin mukana.
- Olen tilannut,
eikä ainakaan minulla ollut mitään ongelmia kyseisen firman kanssa.
Tuotteet tuli seuraavana päivänä postin mukana, joten palvelu on todella nopeaa (jos tilaa ennen klo 15 niin tulee yleensä seur.pvänä). - Tanuke
Olen tilannut paljon täältä. Milloinkaan ei ole ollut mitään ongelmia. Olen ilahtunut nähdessäni esim. ihonhoitotuotteiden kohdalla, että on paljon tarjouksia. Myös moni muu tuote on todella edullisempaa kuin oman pikkukaupungin apteekissa. Olen aina kuvitellut, että "apteekin hinta on aina apteekin hinta" -väittämä pitää aina paikkansa, mutta ei se näin ole. Siis paljon edullisempia tuotteita täältä kuin paikallisesta apteekista. Toimitus sujuu mutkitta nopeasti. Tuotteet on pakattu siististi ja turvallisesti. Suosittelen.
- Anonyymi
Välttäkää apteekkini.fi palvelua. Tilasin sieltä tuotteen mitä niillä ei ollut loppujen lopuksi edes hyllyssä. Ehdottivat rahojen palauttamista mutta eivät palauttaneetkaan...
- Anonyymi
Hei!
Laitan tänne tiedon, että työskentelen pienessä apteekissa ja avasimme juuri
U U D E N verkkoapteekin:
www.pohjolanverkkoapteekki.fi
Käykää ehdottomasti siellä tutustumassa ja otamme mielellämme vastaan kehitysideoita!
Tavoite on kehittää sivustoa juuri siihen suuntaan, mitä te asiakkaat verkkoapteekilta toivotte :) - Anonyymi
www.verkkoapteekki.fi on Järvenpään Lähiapteekin virallinen verkkopalvelu eli on luotettava taho!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2236593Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1114993Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1504762"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste483224Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1042873En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.652319Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1361827- 691824
odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391714- 581565