Onko se tuo kebab hämärää lihaa kun sitä aina vedetään pois markkinoilta ? eihän tässä uskalla ostaa kyseistä ruokaa , kun ilmankin pärjää.
kebab on turhaa ruokaa.
15
219
Vastaukset
- Hyvää kebabia
Sehän on jokaisen oma valinta mitä suuhunsa työntää. Minulla ei ole mitään kebabbia vastaan, hyvin nuo on maistuneet.
- oikeeta kebbiä
salmessa ei saa mistään oikeeta kebua.
- 15+20=35
no ohan se turhaa ruokaa , ilmanki pärjäis seku on vaan sellanen "menoerä" kun totta puhutaan .
- Keb_babbi
Turhaa ruokaa? MIkään ruoka ei ole turhaa kun on nälkä ja kun ostaa kebab annoksen kotipakettiin, niin siitä syö isokin mies kahdesti. Halpaa ja hyvää evästä.
- lihansyöjä.
siis aivan turhaa,ei maistu "epämääräinen" mössö.
- mulukosilimä
Sinappikinkkuvoileipä!!
- 19+10=29
Naurispuuro , talkkuna ,savukylkee voilapaistetu muiku hiivaleipä , jälkiuuniruisleipä tuopillinen raikasta rasvatonta piimää. On tosi hyvää !
- JES:
Meeppä kottiis ota tyyny pois niskasta ja keitä kalakeitto. Syö ja nuku mäne töihin. Olet immeinen sitten.
- pääläri-erkki
Kohta pääsöö puolukkaan toverit!
- 8+11=19
Jälkkärinä litra Valion vaniljakermäjäätelö , letut Mansikkahilloo
- Iso Jorma
Myö emännän kans kirnutaan voit ehtoolla.
- emäntä.
5 minuuttia kokkelit on tiinussa.
- Lentääkö?
Mikä eläin se kebab on?
- 6+18=24
NAUTAKARJAA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1032848Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2111772- 1201710
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois471574Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641292Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841088- 911072
- 571044
- 52996
- 65895