Useisiin Lontoon ravintoloihin voi tilata alennusvouchereita tyyliin 2 ateriaa yhden hinnalla tai 25 % alennus jostakin ruoka-annoksesta. Ongelma vaan on, kun kysytään tilaajan tietoja nimenomaan postinumeroa (postcode), niin ei tunnu hyväksyvän postinumeroa. Missä muodossa postcode tulee kirjoittaa? Olen kokeillut mm. FI-90560 ja FIN-90560, mutta vastaukseksi tulee, että virheellinen postinumero, yritä uudestaan. Neuvoja kiitoos.
Suomalainen postinumero Lontoon alennusvouchereihin?
erkki v
2
628
Vastaukset
Kirjota vaikka E1 3NN (tais olla jonkun postin postinumero). Suomalainen osoite-postinumero yhdistelmä harvemmin toimii sivuilla.
Se on yleensä siis ilmansuunta (esim. North West on NW plus numero) ja sitten kadun mukaan määräytyvä loppuosa.
niihin alennuskuponkeihin keksisin osoitteet päästäni - ei täällä enää kukaan matopostilla mitään lähettele ja jos lähettelee niin "so what" :)- koululainen1
niin, tartteet enkku postikoodin, laita vaikka sw18 2pp :) tsekkaa netista mika se on. ei ne niita tarkiste siella ravintolassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595