... niin onko ne silloin hyväksyneet toisensa?
Meillä on 2 urosta reilu vuoden ikäisiä ja 2 pienempää n. 7 viikkoisia uroksia.
Ne on nyt kaikki saatu samaan terraan totutuksen jälkeen. Aina välillä saavat sätkyjä ja juoksevat toistensa perässä vinhaa vauhtia, mutta kun eivät kuitenkaan pure toisiaan niin olen laittanut sen arvojärjestyksen määrittelemisen piikkiin.
Te jotka olette yhdistäneet gerbiilejä, niin onko teillä tullut takapakkia ja olette joutuneet ne erottamaan tai laittamaan kokonaan eri terroihin?
Onhan se pelottavaa kun pojat juoksee välillä oikein kunnolla toistensa perässä mutta kun kuitenkin nukkuvat samassa paikassa niin voinko luottaa siihen, että tulevat toimeen. Kertokaa niin positiivisista kuin negatiivisista kokemuksista ja kuinka olette ongelmatilanteen ratkaisseet jos niitä on syntynyt.
Jos pienet ja isot gerbiilit nukkuu samassa läjässä...
4
86
Vastaukset
- Gerbu <3
No en ole asiantuntia, mutta luultavasti ne vain leikkivät. Mutta jos tuossa takaa-ajossa gerbut purevat toisiaan,tai jos haavoja syntyy niin silloin se EI ole leikkiä,vaan tappelua jolloin ne erotetaan. Mutta kyllä luulen että se on vain leikkiä.(:
- alkup
kiitos ja jos joku haluaa vielä kertoa omista kokemuksista niin mielelläni luen niistä ja otan opiksi.
- Gerbiilihullu 100992
Minulla on kaksi poika gerbua ja nukkuvat samassa pesässä ja joskus juoksentelevat toisensa perässä hurjaa vahtia pitkin terraa ja sitten ne ottavat pienen "painiottelun" jonka jälkeen ne vain on normaalisti ja puhdistelevat toisiaan. Ellikkä gerbiilisi ovat aivan normaaleja kun poiga gerbiilit tykkää vähän leikkiä terran kunkkua ja ottaa leikki painiotteluita.
- nokup
Mulla on kaksi toisiinsa totutettua poika gerbaa ja nukkuu samassa läjässä eikä ikinä oo mitää tappeluita ollu ja jahtaa toisiaa vinhaa vauhtia ympäri terraa ja se on ihan selvää leikkiä meillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663045
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252123Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671709Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251577Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161307- 281301
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61216Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281170Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621021